Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg din hundehenger!


Recommended Posts

Har så smått begynt å kikke på og planlegge å gå til anskaffelse av hundehenger til neste år. Må spare litt først. Men synes det virker som et veldig godt alternativ til å bytte ut bilen om jeg skal ha plass til en til hund. :innocent: Virker også ganske deilig å kunne slippe å ha alt hundestæsjet i bilen. Nå er bilen stappa med alt mulig og to av baksetene er lagt til sides til fordel for hundeburet. Jeg ser de kan komme med både vifte og god lufting til sommeren, og varme til vinteren. Det må jo være perfekt for ei som er aktiv med hundetrening både sommer og vinter. Jeg trener lavine om vinteren, og da ville det jo være luksus for hundene om de kunne ligge med varme i hengeren. De kommer også med vanndunk med slange for å spyle av møkkete hunder. Høres jo nesten for godt ut til å være sant :D 

Er det noen som har henger og vil dele bilder, samt en omtrentlig pris? Vis også frem ekstrautstyret du eventuelt har! :D 

Endret av Sofie & Aska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fantastisk med henger. Skal se om jeg kan få fiksa bilde. 

Vi har bare en liten med to bokser fra wt metall. Men akkuratt passe for oss og vi ga bare 12 000 for den?

Jeg synes dog det fort kan bli varmt på sommeren inni sånn som temperaturen er nå. Mannen vil lage bedre lufting men jeg er redd for at den da blir vanskelig å få solgt videre når vi må ha større henger. 

Vi bruker halm (skal over på treull) inni. Fungerer bra? vi har dog polarhunder så vinteren tenker vi ikke over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...