Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsbånd whippet valp

Recommended Posts

Noen med Whippet som har tips for gode utstillingsbånd til valpeshow med Whippet?
Er helt grønn på utstilling, og så det var ulike lengder på bånd osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å bruke en snakekjede i gull til min yngste whippet tispe og en i grå/svart til min eldste, også har jeg en egenlaga tynn kobbel i ca 1-120m, der liker jeg best å ha svart på begge to da jeg liker det enkelt :) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foretrekker soleklart ei line i stoff med løpende strup. Jeg kjøpte fra burnt sienna, sendte inn bildet av hunden og fikk hjelp til riktig farge. Veldig god line å håndtere i ringen.

Endret av tutle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

•   Det spørs hvor dere skal, i selve Trheim er det meldt varmt og fint neste uke  Bror og fam var oppe på fjellet ca 1,5 times kjøring fra Trheim og der er det ofte litt kjøligere, men det var visst nå i helga at det dårlige været skulle være. Jeg var der (på fjellet) forrige helg og da satt vi ute med ullundertøy og ullgenser på kveldene i hvert fall.
    • Siddis hundeskole er flinke ihvertfall. Canis har vel også en avdeling der, men jeg vet ikke noe om instruktørene.
    • Betyr det at vi må pakke vinterklær når vi skal til Trondhjem på ferie neste uke?
    • Dette er Link og han har vært hos meg i snart to uker. Han er en liten pøbel, men glad, fornøyd og veldig trygg. Til dere med andre hunder som har fått valp, skåner dere gamle hunden på noen måte eller lar dere de holde på? Jeg har en litt sær gammel dame som ikke er interresert i å leke med Link og egentlig bare synes han er irriterende når han prøver seg. Til nå har jeg latt han holde på og latt hun si i fra når hun synes han blir for mye. Han har tatt det fint frem til nå som han har blitt litt tøffere i trynet. Om han er i det rette humøret blir han super frustrert over å bli knurra til av Litchi og begynnner å lekeknurre, bjeffe til henne og hoppe rundt som en gærning. Da gir han seg ikke. Da har jeg prøvd å avlede han med noe annet. Hvordan gjør dere dette? Blander dere dere eller lar dere de finne ut av det selv?
    • Hei! Er det noen som kan anbefale valpekurs i Sandnes/Stavanger området? Hvilke kurs bør man delta på? 
  • Nylig opprettede emner