Gå til innhold
Hundesonen.no

Tispenavn på O?

Recommended Posts

Noen som har noen kule forslag.  Sliter litt med å finne på noe kult. Foreløpig så ligger det an til å bli olga,  men vet ikke helt hva jeg synes om det egentlig 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poe ble veldig nære en Offa. Jeg synes det høres artig ut på trøndersk og funker perfekt på en liten pøbelramp :)

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oli, Ori, Olivia, Oda, Oska, Oida, Olea, Ofelia (er det vel alt en av på forumet, var ihvertfall), Olympia (kallenavn Lompa? :D)...

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutes ago, Malamuten said:

Noen som har noen kule forslag.  Sliter litt med å finne på noe kult. Foreløpig så ligger det an til å bli olga,  men vet ikke helt hva jeg synes om det egentlig 😅

hva slags rase er det?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Hun burde jo hete Orasje/Orange/Oranje ;)

Er jo ikke noe som er særlig mer nederlansk/hollansk enn den fargen :)  (sammen med tulipaner, vindmøller og tresko)

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Malamuten skrev:

Neinei, det kan du ikke kalle en hollender altså! Hun kan hete Oida. Eller Ompa. Ompalompa. Oia. Oisa. Ossa. Oppi. Oppa. 

For eksempel. IKKE Olga :P

• Like 1
  • Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med @Tonje: IKKE Olga :shifty: 

Synes også Olympia er fint, eller Onyx. 

Endret: Onyx er forresten en stein som ofte er svart med innslag av brunt :) 

Endret av Dachslys
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 hours ago, Avani said:

O'Lykke, Outi(finsk jentenavn), Offer(enten engelsk eller dialekt hvorfor), Odessa, Otilla eller min favoritt Olme Beist (https://www.imdb.com/title/tt0119115/?ref_=ttrel_rel_tt )

Hahaha,  det er så synd at ikke odel ble kalt olme beist altså 😂😂😂 men kanskje ikke det beste tispenavnet 😛

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Malamuten skrev:

Hahaha,  det er så synd at ikke odel ble kalt olme beist altså 😂😂😂 men kanskje ikke det beste tispenavnet 😛

Ja det er kjempesynd altså. Kanskje ikke det beste men det tøffeste tispenavnet :thumbs:

• Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble Opale. Hadde ikke så mye tid på meg og ble egentlig ikkr helt gotnøyd med noen av alternativene,  bortsett fra ett,  men det er mer et hannhunfnavn,  egentlig,  så da måtte jeg bare velge ett😅 hannhunden kommer fra cote d'opale så da gikk jeg for opale  😊

takk for forslag alle sammen 👌👏

• Like 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive