Gå til innhold
Hundesonen.no

Built For Speed`s første kull!


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

Må lage en kull-tråd :) . Vi venter valper (hvert øyeblikk, faktisk! Så da kan man lage kulltråd så lenge) etter vår amerikanske import N UCH Valeska Ambigous Smile, "Danara" og INT NORD UCH NJV-11 NV-16 Tzartaig Cool Victory, "Tony"  (for de som er interessert i borzoihistorie, så er denne stamtavlen en godbit!).

Vi forventer en hel haug sunne valper i alle regnbuens farger, med et mer klassisk utseende enn det man kanskje ser i ringen dag.

Danara er DM fri etter foreldre, har normalt stoffskifte og hjerte u.a :)

 

image.png.3a2b5d261bbc03c161eec9b18330a409.png

 

image.thumb.png.53c5c59ce26d0ab228496672a59b6ff9.png

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 juli ble de faktisk født! 5 jenter og 4 gutter :wub:

Vi trodde ikke de skulle komme før om et par dager, for det var ingen tegn på at en fødsel var nært forestående.

Ingen endringer i temp, og 15 minutter før den første kom, så lekte hun ute i hagen, koste litt i sofaen før hun, som vanlig, forsvant inn på et soverom. Der hørte jeg et lite klynk, og vipps, så gikk vannet. Fikk geleidet henne til valpekassen, og før hun fikk lagt seg, så var førstemann ute. Resten kom som perler på en snor, eller, tre av de krabbet faktisk ut selv...

image.thumb.png.80ffabd8099e60d1d9e5626370a94840.png

En creme gutt, mest rødt, og noen farger vi ikke helt vet hva er enda :P De er så fantastisk fine, og Danara er verdens beste mor <3

 

På 3.7.2018 at 8:30 AM, mushi skrev:

Vakre!! Gleder meg til bilder! Har du mange interesserte valpekjøpere?

Vi har nok noen ledige :)

På 5.7.2018 at 11:18 PM, Malamuten skrev:

Så spennende ?? blir gøy og følge med på!  Er det noe bruks/show e.l. kombinasjonen higer etter eller "bare" sunne, friske og trivelige borzoier? ?

Danara er etter amerikanske og rusisske jaktlinjer, men har uheldigvis null interesse for plastfiller, så lc har det blitt dårlig med.

Tony sin stamtavle er gammel, faren hans er født i 1988, og selv om dette var rundt borzoiens "topp" i USA, så var den ikke like delt som den kanskje oppleves nå. Jeg håper jeg får noe lc-hunder ut av dette, det bør de så absolutt ha fysikken til. Så får vi bare håpe lysta på plast er tilstede, et par av sønnene hans fra forrige kull har prøvd lc, og syntes det var riktig så kult :)

Jeg håper vel denne kombinasjonen gir oss hunder som kan gjøre det bra både på felt og på utstilling:)

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Akkurat nå, sidnajse skrev:

Der kom det, ja:D

Falt veldig for uttrykket på Deville og Imperial, men skikkelig søte hele gjengen!

:D

De er helt vannvittig søte, i kveld har vi hatt en liten grinestund her hjemme, siden vi ikke kan beholde alle...

Litt usikker på om oppdrett er noe for oss #horders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Mumle Mu said:

:D

De er helt vannvittig søte, i kveld har vi hatt en liten grinestund her hjemme, siden vi ikke kan beholde alle...

Litt usikker på om oppdrett er noe for oss #horders

det skjønner jeg godt! hadde samme problem!  Men har heldigvis god kontakt med alle valpekjøperne så det hjelper :) Fatt mot!

Endret av Meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fine småinger - av en vakker, vakker rase! Borzoi er min "guilty pleasure" - skulle så gjerne hatt en, men realistisk sett innser at det nok aldri blir noe av...

Men 9 stykker i 8 ukers alder, som løper rundt, tisser og bærsjer, biter, piper og skal ha oppmerksomhet, alenetid - fysisk relativt store også - kan se for meg at jeg hadde syntes det blir "helt greit" at de kommer seg ut til eierne sine. :-)

Hoarding på et helt nytt nivå - ha 80 borzoier, liksom... Tror det er enklere med miniatyrhunder som kan stables i bur i høyden..:sheldon:

Tusen takk for at du deler bilder av disse skjønningene!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...