Gå til innhold
Hundesonen.no

Telefonstativ til filming av trening.


Midas
 Share

Recommended Posts


Jeg har lyst til å begynne å filme treningsøktene med Maui, men jeg får jo ikke den ****** ipaden eller telefonen til å stå. Jeg har sånn mappe på ipaden, så den står, men da peker den omtrent i taket, og telefonen har jeg ingen stativ til. Så hva bruker dere når dere filmer treningsøkter? Er ikke alltid jeg trener med noen eller noen har lyst til å filme alle to minutterne heller. Er det noe som funker bra til dette der ute? Helst til telefonen (iPhone).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, tonjek skrev:

 

Det øverste der fra ebay var jo superbillig og. Har du hatt det en stund så du vet om det holder lenger enn en uke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Midas skrev:

 

Det øverste der fra ebay var jo superbillig og. Har du hatt det en stund så du vet om det holder lenger enn en uke? 

Har vel hatt det ca 2-2,5 mnd nå ? Man ser jo at kvaliteten kanskje ikke er helt ut av dimensjoner, men hittil har den holdt seg utmerket. Skal jo bare stå stille et sted. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Midas skrev:

Ja, det kan man ikke forvente heller til den prisen, tror jeg får for en sånn og prøver. Litt greit at høyden kan stilles på den, da det ikke alltid er så praktisk at den er helt lav. 

Veldig praktisk! Har hatt den lille i et par år, og det har vært utfordrende å finne høye nok ting å plassere den på for å få bra vinkel til filmingen ? Men det nye stativet er det null stress ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...