Gå til innhold
Hundesonen.no

Kiropraktor i Vestfold

Recommended Posts

Her kan du søke i registrerte kiropraktorer (for hund), jeg la inn Horten, og så ser du avstanden til de som kommer opp som treff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Jeg har to hannhunder, en på 5 år og en 5 måneder gammel valp. De siste ukene har 5 åringen begynt på bli veldig innpåsliten på valpen. Han er helt febrilsk og må slikke valpen på tissen hele tiden. Dette syntes riktignok valpen er helt ok og legger seg på ryggen med en gang, men de siste dagene har 5 åringen også begynt å ri på ryggen til valpen akkurat slik som de gjør ved parring. Dette syntes valpen er mindre greit og klarer ikke å komme seg unna av seg selv. Er dette normal oppførsel? Vi har tenkt at valpen har kommet i puberteten og dermed utstråler nye lukter og at det er derfor 5 åringen gjør det. Er det noen som har erfaring med dette, går det over etterhvert? Kjipt at vi nå må passe på dem hele tiden og holde dem adskilt når vi ikke er tilstedet. Vi sier selvfølgelig nei til begge handlingene, men det ser ikke ut til å hjelpe.
    • Er veldig fornøyd med webmaster, har brukt det til begge her. Men noen hunder liker den ikke, den kan nok bli litt "tett" med mye tekstil rett og slett. Men jeg synes den sitter godt på mange hunder. Jeg bruker den glatt på ski med mine, men ville nok ikke brukt den til bevisst "trekkarbeid" (mine trekker ikke mye på ski, de løper foran men tar lite vekt).
    • Har brukt webmaster på dp, og den satt godt og riktig. Virket aldri som at selen på noe vis ga ubehag. 
      Som tursele til hund som ikke trekker mye er den innmari fin. 
      Den er også fin til utbrytere. 
      Trekker hunden mye, vil den ikke være optimal.
      Har du forøvrig sett på Zero DC Faster? Den er åpen i ryggen (er en trekksele, men ikke en nome), og kan kanskje være et alternativ om hunden din trekker  
    • Har lagt til et kobbel og et belte, og tatt vekk det som er solgt.
    • Noen som har noen formening om at Webmaster og andre seler med liknende utforming gir en god belastning, eller om det er sannsynlig at det kan skape ubehag fordi den dekker mye og muligens ikke gir helt frie skulderbeveglser(?)? Jeg vurderer selv denne selen (uten å ha prøvd den på min hund ennå forøvrig), da han er svært følsom i ryggpartiet og tenker at en slik sele som dekker mye vil gi god fordeling av trykkpunkt. (Jeg har allerede Minipina tursele.)
  • Nylig opprettede emner