Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til veganske oppskrifter?

Recommended Posts

oh! Søk vegan recipes på nett, og du får opp uendelig med veganske oppskrifter. Personlig liker jeg best mexicanske og søreuropeiske, mens min datter liker nord-afrikansk og asiatisk mat best. Jeg synes det er best å lage alt fra bunn, da vet jeg at hun får i seg godt med vitaminer og mineraler som ikke er bearbeidet. Det krever litt ekstra tid, men så blir det så mye bedre. Som mamma til veganer, er det vanskelig å få i henne b-vitaminer og hun må ta tilskudd, og jeg ville nok tenkt meg om før jeg gikk all in. Kanskje kan være likegreit å bli vegetarianer i starten slik at du slipper å bekymre deg så mye over disse fordømte vitaminene vi mennesker er avhengig av i starten og du blir bedre kjent med livsstilen.  

Denne uken har vi Dal, spaghetti og wok på menyen. Det meste du spiser nå kan du lage vegansk. Ikke alt selvfølgelig, men mye. 

http://www.veganmisjonen.com/ Har mye jeg liker :)  De har mange gode retter på matprat.no og godt.no også 

Lykke til! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra! Håper du vil trives som veganer :ahappy:

Er også en del på youtube som lager enkle og gode oppskrifter. Får ikke til å linke fra mobil, men f.eks:

Cheap lazy vegan

Pick up limes

The viet vegan

Avantgarde vegan (litt mer fancy mat).

De jeg pleier følge av blogger er allerede lagt til før meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive