Gå til innhold
Hundesonen.no

Del dine treningsvideoer <3

Recommended Posts

Starter ei lita side hvor vi kan dele trenings-videoer med hverandre, skryte av hverandre og tipse hverandre om hvordan vi kan gjøre forbedringer. Kanskje andre har tips til hvordan du kan få slutt på ulike problemer på banen:ahappy: Vi har hatt en del problemer med forstyrrelser rundt banen på konkurranser, og jeg fikk masse tips om hvordan jeg kunne forbedre dette:D (La ut innlegg: "Ukonsentrert hund på banen"). Har allerede begynt å trene på forstyrrelser i banen, på grunnlag av tipsene jeg fikk. Har du et problem, eller en innlæring-sak, som du ikke vet hvordan du burde håndtere? Kanskje vi kan hjelpe deg.

Legg gjerne ut en video uansett, selv om løpet gikk strålende! Kjempegøy å se likevel:ahappy: Jeg fikk egentlig svarene jeg trengte da jeg la ut innlegget "Ukonsentrert hund på banen", men kan vel slenge med noen videoer her likevel, selv om det ikke er noe spesifikk jeg lurer på om hva jeg kan gjøre bedre.

Endret av Sina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Mindi said:

Vi har jo "Dagens agilityøkt". Der legger folk også inn videoer, diskuterer og gir hverandre tips, så den fungerer vel på samme måte. :) 

Signeres! I dagens agilityøkt ligger det masse videoer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive