Gå til innhold
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Noen her som har prøvd Non-Stops nye pinnesele?   Vi kjører mye rattkjelke på vinteren, og ser absolutt fordelen med å tillegge en god pinnesele i utstyrshaugen. Samtidig kunne ha flere seler å bytte på mtp. belastning. Til dekket vårt har jeg laget ‘drag’ som festes i sidene på nome-/kombiselene vi har, så er egentlig bare til snørekjøring ol. vi trenger. Er denne så lett i pinnen som den fremstår? Første rattkjelketur for sesongen ble unnagjort i dag, Keo og Floss koste seg virkelig!  
    • Nå har det faktisk gått litt bedre i helgen til tross for skikkelig mildvær og klabbsnø (som vi kaller det her  ). Jeg har klipt han veldig kort på poter og oppover bein nå. Skal prøve showsheen nedover beina, og potesokker når det er ille. Så får vi se om det funker eller om det blir full påkledning på det verste  
    • Ja, det er veldig lærerikt. Og ikke minst det at man må tenke nytt med ny hund og løse utfordringene mens man går veien. Maui har også en tendens til å bli frustrert, han vil så gjerne gjøre riktig, og blir fort frustrert om jeg trener inn ting med shaping for eksempel. Det er en balansegang å unngå for mye lyd til at det blir en uvane og samtidig få han til å tenke og prøve selv. Merker at han blir mer og mer trenbar og at han velger å tilby ting fremfor å gå opp i stress og frustrasjon. Har jobbet veldig mye med selvkontroll og lek vi og, det er utrolig nyttig i mange situasjoner. Det er gøy og verdifullt hvert eneste steg på veien mot målet  
    • Hvis du fremdeles er på utkikk etter gratis tegneprogram, så er Krita bra! Link :) Myyye bedre enn FireAlpaca, synes jeg i alle fall  
  • Nylig opprettede emner