Gå til innhold
Hundesonen.no

Superhund.no


Recommended Posts

Hei. Jeg driver Superhund.no. Vi selger ikke ting vi ikke tror på selv. Vi ønsker å være den gode hjelperen som finner de beste produktene, sånn at man slipper bomkjøp. Jeg er typen som liker å gå i butikker å se på alle produktene og lese alt jeg kommer over av omtaler og tester på nett. Vi har få varer, men utvider etter hvert om vi finner bra ting. Er veldig åpen for tips.  Du kan følge oss på Instagram for bilder av Oscar og andre oppdateringer.

Hvorfor poste her?

For det første et dette et veldig fint forum som jeg ofte er innom. Googler man noe hunderelatert dukker det nesten alltid opp noe herfra. For det andre så ønsker jeg å komme i kontakt med flere som produserer ting i Norge med fokus på godt håndverk og kvalitet. Både innen utstyr og godbiter. Tror du at du har noe som passer inn med mitt konsept. Ta gjerne kontakt.

Ris og ros

Ellers så ønsker vi tilbakemeldinger. Savner du noe? Er det noe vi bør gjøre annerledes? Selger vi noe du mener er dårlig / ikke hundevennlig? Den type ting er vi veldig glad for om du sier ifra om:) 

PS: Fikk pepper for å ha svart på to gamle innlegg om ulike overraskelsespakker til hund. Det var absolutt ikke meningen å drive snikreklame. Jeg tenkte det var innafor siden jeg la til relevant informasjon og ikke promoterte mitt eget produkt direkte. Og skrev under åpent navn (jeg har fjernet signaturen nå). Innser at det er ugreit. Avtalte med moderator-teamet at de kan slette innleggene. Beklager dette folkens.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at det at skal bety noe for meg at du/dere(?) har kvalitetssikret produktene eller deres ekspertvurderinger så vil jeg vite hvilken erfaring og eventuelt kompetanse dere har... å skrive "lang erfaring med hund" sier ingenting. Jeg kjenner veldig mange som har hatt hund i mange flere år enn meg uten at de kan komme med noen råd jeg er intressert i å følge.

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, simira skrev:

For at det at skal bety noe for meg at du/dere(?) har kvalitetssikret produktene eller deres ekspertvurderinger så vil jeg vite hvilken erfaring og eventuelt kompetanse dere har... å skrive "lang erfaring med hund" sier ingenting. Jeg kjenner veldig mange som har hatt hund i mange flere år enn meg uten at de kan komme med noen råd jeg er intressert i å følge.

Godt innspill. Det samme ville nok jeg tenkt. Takk :)

Nettsidene trenger helt klart å utbedres med informasjon. Jeg ser at mange nettbutikker ikke har noe ansikt utad. Så der kan vi kanskje ta en posisjon. Jeg har ikke noe formell kompetanse. Men er snart ferdig med yrkesutdanning hos Gooddog. Er det også interessant å vite hvilke kurs, konferanser og foredrag man har vært på? Skal få tatt noen bilder og skrevet en biografi i løpet av sommeren. Tanken med den ekspert-hjelp-siden er også å dra nytte av nettverk. Så hvis noen spør om noe som krever dybdekunnskap i problematferd eller helsespørsmål så henviser jeg til de jeg anbefaler innenfor de ulike områdene eller rådfører meg med noen som er gode på akkurat det tema. Har også planer om å komme i gang med blogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GoldenBoy86 skrev:

Godt innspill. Det samme ville nok jeg tenkt. Takk :)

Nettsidene trenger helt klart å utbedres med informasjon. Jeg ser at mange nettbutikker ikke har noe ansikt utad. Så der kan vi kanskje ta en posisjon. Jeg har ikke noe formell kompetanse. Men er snart ferdig med yrkesutdanning hos Gooddog. Er det også interessant å vite hvilke kurs, konferanser og foredrag man har vært på? Skal få tatt noen bilder og skrevet en biografi i løpet av sommeren. Tanken med den ekspert-hjelp-siden er også å dra nytte av nettverk. Så hvis noen spør om noe som krever dybdekunnskap i problematferd eller helsespørsmål så henviser jeg til de jeg anbefaler innenfor de ulike områdene eller rådfører meg med noen som er gode på akkurat det tema. Har også planer om å komme i gang med blogging.

Men hvordan gir kursing innen atferd deg noe kunnskap om ernæring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mushi skrev:

Men hvordan gir kursing innen atferd deg noe kunnskap om ernæring?

Godt spørsmål Det er en modul på kurset, og ved å lese bøker og artikler. Med andre ord mye selvstudie. Har du noen tips til andre måter? Så vidt jeg vet finnes det ikke noe som ikke er i regi av de store dyreforprodusentene? Nå skal det sies at jeg ikke selger dyrefor (med unntak av godbiter og tyggesaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, GoldenBoy86 said:

Godt spørsmål Det er en modul på kurset, og ved å lese bøker og artikler. Med andre ord mye selvstudie. Har du noen tips til andre måter? Så vidt jeg vet finnes det ikke noe som ikke er i regi av de store dyreforprodusentene? Nå skal det sies at jeg ikke selger dyrefor (med unntak av godbiter og tyggesaker).

Det finnes ernæringsfag på feks NMBU og Nord universitet  blant annet :) 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...