Jump to content
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• For en grusomt kjip situasjon! Det er rimelig klart at du skal ha full refusjon, du var klar overfor oppdretter på at du skulle ha en brukshund. Valpen vil aldri kunne ha et normalt liv, ikke engang som kosehund, med en så alvorlig skade. Selv med operasjon og god rehabilitering er det store sjanser for at hunden vil måtte leve med begrensninger og livsvarig smertebehandling... det vil kreve mye av deg både økonomisk og i form av tilrettelegging om du velger å beholde hunden.  Jeg mener også forbrukerrådet er en god vei å gå. Vær nøye på å få dokumentert alt fra vet og spesialister, gjerne også uttalelser om hvilken livskvalitet de mener er sannsynlig for hunden fremover om du ikke velger avliving. Vær nøye på å få skriftlig bekreftelse fra vet om hvorfor det faktisk er det beste alternativet om du velger avliving i tilfelle oppdretter setter seg på bakbeina. Om du har noe skriftlig fra kommunikasjon med oppdretter er det supert, ta med alt du har. Forbrukerrådet er en stor organisasjon som har en viss "tyngde", det gjør at oppdretter nok tar dem alvorlig. Og stor klem til deg og tassen i en vanskelig situasjon❤️
    • Vi slenger oss på etter beste evne!  
    • Trodde din hadde fått spredning av testikkelkreften. Det er jo sjelden, så håper vår også slipper det. 
    • Noen må vel avgjøre hva vi skal trene på?   Jeg blir med da. Flisa kan ingenting annet enn innkalling, så kanskje på tide å trene på noe mer. 😅
    • Han var aldri hissig på andre hannhunder, det var fremmede hunder som absolutt skulle gruse han.  Jeg antar du mener testikkelkreften? Det gikk under 6 uker fra begge testiklene var helt normale (sjekket hos dyrlegen) til den ene plutselig var mye større, og begge da ble fjernet ca 1 uke etterpå. Det jeg tenkte på med sykdomsutvikling og smerteterskel hos min er knyttet til spondylose. Kastreringen var ikke noe problem, så lenge steinene ligger i pungen er de jo lette å fjerne. Lykke til ❣️
  • Nylig opprettede emner