Gå til innhold
Hundesonen.no

Hanndyret tisser på putekassa


Ulrikke
 Share

Recommended Posts

Bikkjene går jo ut og inn på terrassen som de selv vil når døra står åpen (helt inngjerdet, med porter). På terrassen har vi en ganske stor sånn rotting putekasse. DEN har bikkjedyret funnet ut at han skal tisse på...

Har oppdaget at han har gjort det tre ganger nå, men har aldri tatt ham på fersken. En gang kan det hende han var litt nøden, men de to andre gangene kan jeg ikke helt skjønne at han skulle MÅTTE tisse, om dere skjønner (og den første gangen det skjedde var en av dem). Han er dessverre av typen som kan finne på å løfte på beinet inne hos veterinæren, for eksempel...: Han er min første hannhund, så jeg må innrømme at dette er litt uvant...

Hittil har jeg helt på ei bøtte med vann iblandet Zalo og eddik, både på putekassa og på gulvet liksom. Ser ikke ut som om det stopper ham. Så da er spørsmålet: hvordan få ham til å slutte med dette før han blir så vant til det at han bare gjør det uten å tenke (hvilket forsåvidt kan hende at han allerede gjør, den ene hjernecella han har sliter litt innimellom ;)

Han blir 3 år i juli og er ellers en snill og grei gutt altså, det er bare jeg som er vant til tisper som stort sett bare tisser for å tisse bortsett fra akkurat rundt løpetid... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...