Gå til innhold
Hundesonen.no

Setter seg på kattungen

Recommended Posts

Vi har en liten fosterkattunge her nå, hun blir 7 uker i morgen (moren er her også, altså). Lille Blue kom til oss da hun var 1 uke gammel, er enebarn, og Ayla-loppa har steppet inn som storesøster. Hun leker med Blue, riktignok på sin måte, men de får det til å funke, og det virker som at det har det gøy, begge to. Men så gjør Ayla plutselig noe vi ikke skjønner. Midt i lek så vrenger hun rompa sidelengs og planter den på Blue. I dag rulla hun seg oppå Blue også, omtrent som når hun ruller på en lukt ute. Vi stopper det jo, men lurer fælt på hvorfor hun driver med dette. Noen som har svaret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 5.6.2018 at 6:00 PM, Lene_S skrev:

Vi har en liten fosterkattunge her nå, hun blir 7 uker i morgen (moren er her også, altså). Lille Blue kom til oss da hun var 1 uke gammel, er enebarn, og Ayla-loppa har steppet inn som storesøster. Hun leker med Blue, riktignok på sin måte, men de får det til å funke, og det virker som at det har det gøy, begge to. Men så gjør Ayla plutselig noe vi ikke skjønner. Midt i lek så vrenger hun rompa sidelengs og planter den på Blue. I dag rulla hun seg oppå Blue også, omtrent som når hun ruller på en lukt ute. Vi stopper det jo, men lurer fælt på hvorfor hun driver med dette. Noen som har svaret?

Ikke helt det samme, men dvergpinscheren min ruller seg på huskyen, mens hun lager noen sinnsvake lyder.
Hun leker sånn, men er den første hunden jeg noensinne har sett som oppfører seg på det viset.
Hun kan kjøre samme rulleritual med lyd, helt alene også, om hun er i godt humør :frantics:
Hadde jeg visst hvordan jeg la inn filmsnutt, så skulle jeg vist deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive