Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå juni 2018


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter to år uten hund var det på tide å starte på nytt. Sonen, hils på besteste Arkin  

Vinker innom bare for å vise dere at denne har blitt riktig så pen   

I dag er Nemi 5 år  I fjor var jeg redd hun ikke kom til å fylle 5 pga allergien, men heldigvis ser det(bank i bordet!) ut som medisinen fungerer ganske bra 

Posted Images

Har vært fantastisk vær i mai! Pinnedyret nyter livet i solen, dette er virkelig hennes årstid:ahappy: Håper juni også blir fin! Kunne godt kommet litt regn snart da, det trenger den lille jordbæråkeren min :wub:  Har vannet den bittelitt selv, men det kommer nok snart strengere beskjed fra kommunen om å redusere vannforbruket så... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tatt meg fri fredag neste uke i forbindelse med intervjuet i Trheim på torsdag så da blir det langhelg ?

Må bare få fiksa ac på bilen nå så vi slipper å koke på tur opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plutselig så stuss, det er sånn at man automatisk er medlem i NKK når man er medlem i en annen klubb?

På NKK siden siden står det at jeg bare er medlem av én klubb, og det er ikke NKK, men jeg er vel det uansett eller? 


Det er Juni! Og Mai har vært helt fantastisk! Vi har hatt Maui i to uker nå, og vi har knappest vært inne siden vi fikk han. Måtte resten av sommeren bli sånn og :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AussieAllTheWay skrev:

1 juni- Det er sommer!!! Og Zök er 1 helt år gammel. Gleder meg til mange år til :)

Nå har de jammen meg stengt skytebanene rundt her pga brannfaren :o Det er litt tørt liksom..

 

På den andre siden er ENDELIG plenen min normal! Alle andre har død, brun plen. Min er vakker og grønn og fin å gå på for første gang. Hilsen myrhulda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Midas skrev:

Jeg ble plutselig så stuss, det er sånn at man automatisk er medlem i NKK når man er medlem i en annen klubb?

På NKK siden siden står det at jeg bare er medlem av én klubb, og det er ikke NKK, men jeg er vel det uansett eller? 
 

Ja, du er medlem av NKK da :) 
Når du melder deg inn i klubb, uten å være medlem fra før, betaler du et grunnbeløp til NKK og kontigenten til klubben.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen juni!

I dag har jeg vært på opplæring. Mye rutiner, sikkerhet osv, og tilganger til diverse datasystemer.

Nå har jeg inntatt sofaen, spist en kroneis (fint med 20,- for 6 stk på Kiwi) og fått servert en iskald cola zero. God helg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni :heart: Nå er det i hvert fall sommer :D Og jeg har snart bursdag, livet er bra og det er helg :jump: Sliten i rygg og bein, så skal bli godt med litt egentid i helgen. Kanskje med innlagt bading ute, en av dagene :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

1 juni- Det er sommer!!! Og Zök er 1 helt år gammel. Gleder meg til mange år til :)

Nå har de jammen meg stengt skytebanene rundt her pga brannfaren :o Det er litt tørt liksom..

 

Her er det innført totalforbud mot grilling i egen hage/terasse til og med. Sykt tørt ute...

Jeg jobber ekstra og sliter veldig i denne varmen. Nå skal en leilighet vaskes og jeg sitter å manner meg opp. Nærmere 26 grader der inne:icon_confused: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minien er en artig skrue.  Det er jo varmt for tiden, og han er ikke så glad i varme. Når vi er ute finner han de største buskene med de største skyggene, legger seg ned og slapper av. Han ruller seg rundt og rundt og nyter tydelig det kjølige gresset. Syns det er kult at han finner måter å kjøle seg ned på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, mushi said:

På den andre siden er ENDELIG plenen min normal! Alle andre har død, brun plen. Min er vakker og grønn og fin å gå på for første gang. Hilsen myrhulda. 

Ja, når du sier det slik- så ble jeg våt på bena da jeg la ut feltgjenstander til Zök i ene enden på jordet- Der var det jo rene myrhullet midt i mai. Så vi har vel begge deler er hjemme, men i skogen er det knusk- og det støver både av pollen og mose når man går.

2 hours ago, Lillekrapyl said:

Velkommen juni!

I dag har jeg vært på opplæring. Mye rutiner, sikkerhet osv, og tilganger til diverse datasystemer.

Nå har jeg inntatt sofaen, spist en kroneis (fint med 20,- for 6 stk på Kiwi) og fått servert en iskald cola zero. God helg!

Skulle ønske jeg kunne spise vanlig is :wub: is :wub:

2 hours ago, Kaisen said:

Her er det innført totalforbud mot grilling i egen hage/terasse til og med. Sykt tørt ute...

Jeg jobber ekstra og sliter veldig i denne varmen. Nå skal en leilighet vaskes og jeg sitter å manner meg opp. Nærmere 26 grader der inne:icon_confused: 

ojda.. Ikke hørt noe om det her. Håper ikke det er såå ille her..
Vasking hørtes litt slitsom ut i varmen ja- kan ikke bruke kaldt vann heller liksom ;)

Nå holder sola på å gå ned her, så da blir det nok kjapt kjøligere og man må lukke dører og vinduer så myggen ikke kommer inn..
Vi pleier ikke være plaget av mygg her hjemme, men nå er de jammen ute midt på dagen i solsteiken også- og når sola går ned vrimler det av de :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AussieAllTheWay skrev:

 

ojda.. Ikke hørt noe om det her. Håper ikke det er såå ille her..
Vasking hørtes litt slitsom ut i varmen ja- kan ikke bruke kaldt vann heller liksom ;)

Nå har det brent i 1 uke i det området vi har hytte:| så jeg skjønner forbudet, men ble overrasket over å lese alle de negative kommentarene på facebook. Folk har virkelig ingen respekt for forbudet...

Overlevde vaskingen også, men måtte ta meg en dusj når jeg kom hjem:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt gammel, husvertene har fest:P 

Apropos varmt, det er mildt sagt varmt å vaske opp manuelt og stå over oppvaskkum når det allerede er ca 27 grader på kjøkkenet. Oppvask må planlegges, for etterpå må jeg dusje:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillekrapyl skrev:

Lykke til!

Tusentakk! Gikk bra! Godt å være lokalkjent. I stedet for å være på en kokvarm slette mens vi venter på gruppa har vi badet og ligger i skyggen på stranda med fem andre. ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tonje skrev:

Kan den som har lagd tråden endre ordet akuratt til akkurat? :P

 

Haha, det så jeg faktisk ikke selv, og jeg er nazi på rettskriving :lol: får ikke endra, dessverre. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor misnøye og mye syting her i dag, vi bytter terrassebord så bikkjene må være inne:icon_cry: Spesielt et lite pinnedyr som mener hun skulle hatt sin daglige dose sol :P 

34117655_10155166501151735_595441338065879040_n.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...