Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom easy pack


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Vilje skrev:

Vi bruker de. Det er jo relativt dyrt per kg, men jeg synes det er praktisk og jeg fullfórer ikke med vom og hundemat. Var det noe spesielt ved de du lurte på? 

Jeg regnet på det og prisen er lik pølser. Ca 40-45 kr kg hvis du finner det billig. 

Lurer på om jeg skal prøve neste gang jeg kjøper. Bruker boller nå, men ser at det går mye nå som katta også vil ha og jeg har trappet opp mengden. 

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Jeg regnet på det og prisen er lik pølser. Ca 40-45 kr kg hvis du finner det billig. 

Lurer på om jeg skal prøve neste gang jeg kjøper. Bruker boller nå, men ser at det går mye nå som katta også vil ha og jeg har trappet opp mengden. 

Å ja, jeg har ikke regnet på det jeg. :ahappy: Har også bare kjøpt i hundeparken i Drammen, så aner ikke prisnivået der. Bruker så mye penger på hund at jeg trekker kortet og lukker øynene litt. Jeg bruker det bare til den voksne, valpen får boller foreløpig. Og Vilje får bare en til kvelden ca. annenhver dag, så vi har en stund. Jeg liker at boksen går inn i fryseskuffen vår sånn som den er! Jeg har brukt MUSH en del også, og der er boksen for høy, så jeg må pakke om i plastposer, og det er litt styr. Og så liker jeg at det er norskprodusert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker boller nå. De får tørrfor og to boller til hvert måltid. 
Kunne tenkt meg å foret litt mer med vom, men det må være enkelt. 

Pølser synes jeg bare blir klin, men ser at det kanskje kan fungere med easy pack. Da kan de få en halv til hvert måltid + noen kuler tørrfor. 

Lurte egentlig bare på hva folk synes om easy pack, om det oppleves greit å håndtere og bruke. Regner med at de tiner ganske fort, kan jo ta opp 2-3 stykker av gangen så har en til noen måltider. Synes at når bollene er tint så holder de formen og blir ikke like mye klin som pølser. Hadde vært enkelt med pølser om våre kunne spist en pølse hver dag, men de skal ha 300-350gram pr i dag (halvparten til hvert måltid). Gir jeg på øyemål blir det for mye, derfor boller er så lettvindt. 

Vi kjøper store poser boller (2,5kg) til hyggelig pris og tror det blir nesten samme pris, 9kg easy pack 450kr og 10kg boller til 500kr. 
Tror bare jeg får prøve når vi er tomme for boller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, MonicaT skrev:

Vi bruker boller nå. De får tørrfor og to boller til hvert måltid. 
Kunne tenkt meg å foret litt mer med vom, men det må være enkelt. 

Pølser synes jeg bare blir klin, men ser at det kanskje kan fungere med easy pack. Da kan de få en halv til hvert måltid + noen kuler tørrfor. 

Lurte egentlig bare på hva folk synes om easy pack, om det oppleves greit å håndtere og bruke. Regner med at de tiner ganske fort, kan jo ta opp 2-3 stykker av gangen så har en til noen måltider. Synes at når bollene er tint så holder de formen og blir ikke like mye klin som pølser. Hadde vært enkelt med pølser om våre kunne spist en pølse hver dag, men de skal ha 300-350gram pr i dag (halvparten til hvert måltid). Gir jeg på øyemål blir det for mye, derfor boller er så lettvindt. 

Vi kjøper store poser boller (2,5kg) til hyggelig pris og tror det blir nesten samme pris, 9kg easy pack 450kr og 10kg boller til 500kr. 
Tror bare jeg får prøve når vi er tomme for boller. 

 

Hvorf år du så mange boller så billig? V&H?

 

Redigert: Vent nå litt - jeg betaler 600 for 10 kg boller. Ikke så ille det egentlig.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mushi skrev:

Hvorf år du så mange boller så billig? V&H?

 

Redigert: Vent nå litt - jeg betaler 600 for 10 kg boller. Ikke så ille det egentlig.

Fikk en hyggelig pris gjennom dyrebutikken, men ser at du betaler nesten det samme så :)

Men tenker at easy pack kanskje er hakket enklere. Får vel bare prøve en eske og se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...