Gå til innhold
Hundesonen.no

Tygg til valp


Midas
 Share

Recommended Posts

Husker jeg ga mye av de tynne pinnene med kylling rundt, eller helt vanlige tyggebein uten knuter på endene. Men vi hadde også problem med at hun satt mye fast i halsen fordi hun ikke tygget skikkelig. Griseøre ble i hvertfall for sterkt for magen her når hun var valp. Men kaninører er jo ganske mildt har jeg forstått :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å gi rå kyllingvinger hvis hun klarer å tygge de godt nok, og/eller rå kyllingklubber til å gnage på. Og kong med diverse fyll og sånt. Jeg har ikke hatt så liten valp før som jeg får denne gangen, så det er litt vanskelig å se for seg hva som funker og ikke. Så vi tar det litt som det kommer også tenker jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lenge siden jeg har hatt valp at jeg husker ikke hva jeg gav han. Jeg har opplevd endel ganger å måtte dratt seigt og vått griseøre Fra svelget på hundene mine som har satt seg fast ? tenker kong med fryst leverpostei (er det for mye salt?) og sånn rene produkter som er tørket hud og div. Men ble plutselig så usikker på om det til voksne hunder er for kraftig kost for de små. Kommer jo litt an på hva han liker og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Midas said:

Det er så lenge siden jeg har hatt valp at jeg husker ikke hva jeg gav han. Jeg har opplevd endel ganger å måtte dratt seigt og vått griseøre Fra svelget på hundene mine som har satt seg fast ? tenker kong med fryst leverpostei (er det for mye salt?) og sånn rene produkter som er tørket hud og div. Men ble plutselig så usikker på om det til voksne hunder er for kraftig kost for de små. Kommer jo litt an på hva han liker og. 

Du kan evnt gi kong med V&H eller hundepølse i?

Mine valper har stort sett fått det samme som de voksne, bare i mindre biter/mengder. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Jeg tørket rent snacks selv (kjøtt/fisk uten salt el) på lav varme til det var passelig tørt til forrige hund, og har planer om å gjøre det til valpen vi får og. Både små godbiter og større strimler. Samt fôre med rått snacks og V&H (sistnevnte fint å fryse ned som tidligere nevnt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...