Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kjøper dere ID-brikker?


Recommended Posts

Nå er alle borte, og vi skal på ferie i England der ID-brikker er påbudt. Men alt jeg finner er stort sett fancy id-brikker, og ingen som koster under 100 kr, og det er før gravering og frakt? Noen gode tips? (som ikke innebærer kinesisk produksjon som lover at de kanskje leverer innen juli)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse har jeg rundt 20 stk av, kjøpt i to omganger. Kjempefornøyd. Helt enkle brikker med god gravering, til en veldig billig penge. Fra UK, så har dukket opp i postkassa her i løpet av noen få dager ?

https://www.ebay.com/itm/Nickel-Brass-Pet-ID-Identity-Tags-Split-Ring-Engraved-Engraving-Options-/172825437456

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, tonjek said:

Disse har jeg rundt 20 stk av, kjøpt i to omganger. Kjempefornøyd. Helt enkle brikker med god gravering, til en veldig billig penge. Fra UK, så har dukket opp i postkassa her i løpet av noen få dager ?

https://www.ebay.com/itm/Nickel-Brass-Pet-ID-Identity-Tags-Split-Ring-Engraved-Engraving-Options-/172825437456

Takk, haha, lurer på om det var samme jeg brukte sist jeg kjøpte for ca ti år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, simira skrev:

Takk, haha, lurer på om det var samme jeg brukte sist jeg kjøpte for ca ti år siden...

Da bør de være rutinerte til å gravere ?

Tråden din minnet meg på at jeg trenger flere, så nå har jeg kjøpt meg 10 til! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tonjek skrev:

Da bør de være rutinerte til å gravere ?

Tråden din minnet meg på at jeg trenger flere, så nå har jeg kjøpt meg 10 til! ?

Hvorfor så mange? Har du brikke på alle halsbånd, seler, etc? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være graverte? Jeg kjøpte en pakke med sånne små plastikkdingser med nøkkelring og papirlapp i(heter sikkert noe fancy) på clas ohlson til en beldig billig penge. Da kan man ha en på hver sele/halsbånd uten å måtte bytte rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...