Gå til innhold
Hundesonen.no

H&M dropper omstridt ullprodukt

Recommended Posts

Hvis så mange dyr dør eller blir skadet - vil det ikke være bedre butikk økonomisk å behandle de litt bedre? :huh:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, mushi skrev:

Hvis så mange dyr dør eller blir skadet - vil det ikke være bedre butikk økonomisk å behandle de litt bedre? :huh:

Omdømmemessig ville det nok lønt seg ja men økonomisk..tja ..Den brutale sannhet er nok at det lønner seg mer å tape noen dyr enn å behandle alle godt..:hmm:

Helt OT men det også H&M..https://www.dagbladet.no/kjendis/hennes-mauritz-beklager-etter-anklager-om-rasisme/69322928

Her lurer jeg virkelig på hva markedsavdelingen til H&M tenkte? All PR er god Pr? :D Hvis man ikke forstår, sånn helt av seg selv at noe slikt vil medføre reaksjoner av den negative sorten, så er man temmelig bortreist..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Syns det er et koselig program. Kan ikke se det uten å ha papir tilgjengelig, for her gråtes det på høyt nivå😂 Er veldig lettrørt...
    • Jeg synes BoT funker aller best når jeg har klær utenpå eller ligger under dyna om natten. Da er jeg skikkelig varm og da er deter varme som reflekteres. Det kjennes. Men bruker den lite når jeg er i aktivitet fordi den blir klam og fordi da må det jo vaskes så ofte at jeg ikke får brukt den nok.
    • Ull skal jo også helst være inn mot kroppen. Hvordan funker det for deg med ull utenpå BOT? Jeg sliter også med ryggen, men bruker aldri BOT-genseren min fordi jeg foretrekker ulla inn mot kroppen. Men kanskje det hjelper litt mer...? Men jeg synes BOT puster litt dårlig og jeg svetter lettere da.
    • Ja, det vil det, og dekken kan selvsagt være greit, men man mister nok den stråleeffekten BoT skal ha som skiller det fra andre dekken så da kan man like gjerne bare ha på et vanlig dekken tenker jeg😊 det er bra å passe på litt ekstra at hunden ikke blir kald om den plages så det er bra.  Jeg har jo BoT til meg selv og det gjør ryggen min bedre, Den effekten får jeg ikke av ull selv om det og holder meg varm. Så er den jeg tenker man mister hos en godt pelset hund. @yoloomg man kan godt ha effekt av BoT selv om man ikke bruker det over så lang tid, men er det snakk om en hund med kroniske plager så bør det nok brukes jevnlig og en stund hver dag om det skal ha noen effekt av betydning på rygg"plagene". Jeg bruker å ha på om natten på mine, og har det kjølig på soverommet. Da får jeg brukt den noen timer i strekk og ca daglig. Iallefall høst, vinter og vår. Jeg merker forskjell på natt 2 om jeg bruker på meg selv. Etter to netter er jeg klart bedre i ryggen😊
    • Jeg bytta til gitter hos forhandler i courieren, kan sjekke pris hvis du vil det? 
  • Nylig opprettede emner