Gå til innhold
Hundesonen.no

Balansepute - tråden


Carro92
 Share

Recommended Posts

Tenkte vi kunne ha en tråd for trening med balanseputer/fitpaws :)

Hadde vært kjekt å se hvilke øvelser folk gjør på disse forskjellige putene

Jeg kan starte med å legge ved en liten snutt av en av våre treninger med slike puter. Jeg bruker en fitbone og en peanut fra ebay her :) 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det å stå på enkle puter syns mine er for lett, så vi bygger ? fordelen med korthåra hunder er atter jeg ser tydelig hvilke muskler som blir brukt ?

Tenkte vi kunne ha en tråd for trening med balanseputer/fitpaws Hadde vært kjekt å se hvilke øvelser folk gjør på disse forskjellige putene Jeg kan starte med å legge ved en liten snutt av e

Posted Images

1 time siden, Monikawt skrev:

@Carro92 hvor på ebay har du kjøpt? Gjerne send link til selger :) 

 

Vi har k9fitbone, balansepute, fitpaws paw pods, luftmadrass og yogaball fra rusta :) Var på kurs i styrke, balanse og koordinasjon i helga, så har fått masse ny inspirasjon :D 

Denne har jeg :)https://www.ebay.com/itm/273175720096?ViewItem=&item=273175720096

Morro! Håper du legger ut noen filmer med øvelser etterhvert :D Så får jeg gå å kjøpe yogaball, har ikke tenkt over atter den kan brukes også :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne var fin for inspirasjon:

Holder på å lære shibaen å sitte bamse på puta, men må nok få litt bedre balanse først, han synes det er veldig vanskelig. Akitaen begynner å ane at han har bakbein og at de kan plasseres på puten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Drar opp denne, siden balanse- og styrkeøvelser er vårt nye prosjekt ?

Vi jobber nå hovedsakelig med peanut fra Fitpaws, og balansepute fra Biltema. Ønsker meg Fitbone, men det er så sinnsykt dyrt. Finnes det en billigere kopi eller noe slikt noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, tonjek said:

Drar opp denne, siden balanse- og styrkeøvelser er vårt nye prosjekt ?

Vi jobber nå hovedsakelig med peanut fra Fitpaws, og balansepute fra Biltema. Ønsker meg Fitbone, men det er så sinnsykt dyrt. Finnes det en billigere kopi eller noe slikt noe sted?

Vet det er en del som kjøper yoga"baller" (av mangel på bedre ord...) Finnes kanskje noe der som kan brukes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ingidano skrev:

Vet det er en del som kjøper yoga"baller" (av mangel på bedre ord...) Finnes kanskje noe der som kan brukes? 

Yogaball har jeg, men den er ikke egnet til samme øvelser som på Fitbone. Jeg ønsker et slikt bein av samme utforming og størrelse som Fitbone ☺️ Hvis ikke det finnes, må jeg bare kjøpe Fitbone, men det er bare så sinnsykt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, tonjek said:

Yogaball har jeg, men den er ikke egnet til samme øvelser som på Fitbone. Jeg ønsker et slikt bein av samme utforming og størrelse som Fitbone ☺️ Hvis ikke det finnes, må jeg bare kjøpe Fitbone, men det er bare så sinnsykt dyrt.

Litt dårlig på å forklare ser eg :)  Om du søker på yoga equipment på ebay f eks, så finnes det i mange størrelser og typer, ikke bare ballformet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trener ikke nå, men har gjort litt før, og skal være flink til vinteren, men savner ett konkret treningsopplegg med det utstyret vi har. Må ha noe å følge ellers blir det bare tull. 
Vi har ikke noe fancy greier- da de er- som nevnt sinnssykt dyre. Men vi har en peanøttball, 2 flate biltema puter, 4 halvballer (litt større enn pitpaw sine- kjøpt på ebay) ett rundt balansebrett fra biltema og ett hjemmelaget vippebrett. (begge kledd med gummimatte) Ett par biltema manualer for nakke trening (1kg) +
En tredemølle og ett lite rom som alt står i, så vi mangler bare planen, så burde kjernemuskulaturen bii supersprek ;)
Vurderer å betale noen for å lage ett skreddersydd program til oss, men det var de penga da...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anette said:

Raptus har onlinekurs i styrketrening for sportshund og familiehund! :) http://raptushund.no/hundekurs/

 

 

Holdt på å melde meg på da det var rabatt på kurset, men glemte helt av det- ellers er det for dyrt for meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

Holdt på å melde meg på da det var rabatt på kurset, men glemte helt av det- ellers er det for dyrt for meg :/

Du kan melde deg på som observatør, får veldig mye ut av det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...