Gå til innhold
Hundesonen.no

Huken sele, evt sele som ligner


Recommended Posts

Hei!

Er Huken produkter fremdeles i drift? Brukte seler fra Huken da vi hadde husky og var veldig fornøyd med dem, men finner ikke noe info om hvor man kan få kjøpt det nå..? Har dere tips til gode alternativer jeg kan sjekke ut? Er sporsele/allroundsele som er aktuelt nå i første omgang. 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huken er lenge siden jeg har hørt noe om, har ikke aning om de er i drift eller ei.

Som alternativer er de ganske like en av typene jeg har hengende her hjemme, Non-Stops gamle sporsele. Den nye varianten er riktignok noe mer klumpete på ryggen og har klipsspenner som feste, som er hakket bedre enn de gamle variantene.

Av annet så høres flere meget fornøyd ut med MR Koppels sykkel-/sporsele er et godt alternativ - feste i nakken, på rygg og under magen/bryst. Lages på mål til samme pris som faststørrelser med dine fargeønsker.

9E707C95-A4C4-46AE-994D-3E843260D004.jpeg.34f8d6f4487756cef773eb9d457ecfcb.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Garp skrev:

Huken er gull. Jeg tviholder på mine utgaver.. heldigvis er de veldig slitesterke. Hvis du finner ut noe om de så legg gjerne inn en oppdatering her. 

Will do :) Tok heldigvis vare på en Huken etter huskyen som jeg håper valpetrollet vil vokse inn i etter hvert. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Garp skrev:

Huken er gull. Jeg tviholder på mine utgaver.. heldigvis er de veldig slitesterke. Hvis du finner ut noe om de så legg gjerne inn en oppdatering her. 

Har vært i kontakt med Oslo dyrebutikk, da det sto at de førte Huken på hjemmesiden deres. De skriver at Huken har gått ut av produksjon, men at de hadde noen seler igjen. De skulle sjekke str og gi meg en tilbakemelding. Vil du jeg skal gi beskjed når jeg vet hvilke str de har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dufus skrev:

Har vært i kontakt med Oslo dyrebutikk, da det sto at de førte Huken på hjemmesiden deres. De skriver at Huken har gått ut av produksjon, men at de hadde noen seler igjen. De skulle sjekke str og gi meg en tilbakemelding. Vil du jeg skal gi beskjed når jeg vet hvilke str de har?

Å ja gjerne! Send meg gjerne en pm ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
På 5/2/2018 at 12:37 AM, Dufus skrev:

Hei!

Er Huken produkter fremdeles i drift? Brukte seler fra Huken da vi hadde husky og var veldig fornøyd med dem, men finner ikke noe info om hvor man kan få kjøpt det nå..? Har dere tips til gode alternativer jeg kan sjekke ut? Er sporsele/allroundsele som er aktuelt nå i første omgang. 

På forhånd takk for svar!

Hei. Jeg kom over innlegget ditt, og vet ikke om du har funnet det ut, men Huken Produkter er oppe og går enda ? Moren min driver produktene og syr ved bestilling ? Kontakt henne på tlf 95043082 eller mail huken@start.no

??

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/2/2018 at 1:52 AM, maysofie skrev:

Huken er lenge siden jeg har hørt noe om, har ikke aning om de er i drift eller ei.

Som alternativer er de ganske like en av typene jeg har hengende her hjemme, Non-Stops gamle sporsele. Den nye varianten er riktignok noe mer klumpete på ryggen og har klipsspenner som feste, som er hakket bedre enn de gamle variantene.

Av annet så høres flere meget fornøyd ut med MR Koppels sykkel-/sporsele er et godt alternativ - feste i nakken, på rygg og under magen/bryst. Lages på mål til samme pris som faststørrelser med dine fargeønsker.

9E707C95-A4C4-46AE-994D-3E843260D004.jpeg.34f8d6f4487756cef773eb9d457ecfcb.jpeg

Hulen produkter er fortsatt oppe og går, og moren min tar fortsatt inn bestillinger på halsbånd, leiebånd og seler ? Kontakt på tlf 95043082 eller Mail huken@start.no ??

Endret av Lisebuttingsrud87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...