Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Mai 2018


QUEST
 Share

Recommended Posts

Sitter og hører på pip pip pip pip pip pip pip pip :wub: 11 små dunballer har flytta inn i en liten hybel på kjøkkenet. De skal få større plass når jeg er sikker på at alle har funnet mat og vann. Dvs i morra. De er så fine! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 387
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ringte å takket nei noen timer etter at jeg fikk tilbudet. Jeg trenger riktignok sårt en større stilling, men jeg er ikke villig til å ofre trivselen for det. Det var nemlig langvakter og det vet

Har ikke skrevet her inne på evigheter! Men synes det er for lite valpebilder i denne tråden. Sjekk denne søte valpen min da! I natt skal han sove ute i hengekøye for første gang. Det blir spennende! 

Har blitt bestemor

Posted Images

8 timer siden, Teserere skrev:

Gjerne :)

 

Typen han fikk heter:

Orion Pharma - Versiguard Rabies

4 timer siden, Lola Pagola skrev:

Det var da på tide, Casper skal ta sin nå snart, 3 år siden sist. Så dyrlegen din er iallefall 3 år etter ?  Er den gamle typen tror jeg, var vel bare i Norge den bare varte 1.år, den har blitt lagd for å vare 3 har jeg fått høre.

Edit; malamuten oppklarte for meg lenger ned ?

Nei, Luna fikk samme som sist (andre året) - Rabisin. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom når jeg ser på tv kommer det et dunk ovenfra, som om noen mister noe i gulvet i andre etasje :shocked:

Og det er ingen på besøk... 

 

43 minutter siden, Raksha skrev:

Jeg ER så forelska :wub: Har verdens søteste kyllinger som sover på kjøkkenet. :wub: 

 

Jeg vil også ha kyllinger!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Teserere said:

Innimellom når jeg ser på tv kommer det et dunk ovenfra, som om noen mister noe i gulvet i andre etasje :shocked:

Og det er ingen på besøk... 

 

Jeg vil også ha kyllinger!! 

Anbefales! :wub:  Lupin og Kasko skakket litt å hodet med en gang når de hørte de pep, men nå bryr de seg ikke  :lol: Jakthundene sine det :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Anbefales! :wub:  Lupin og Kasko skakket litt å hodet med en gang når de hørte de pep, men nå bryr de seg ikke  :lol: Jakthundene sine det :wub: 

Jeg skal ha det etterhvert:ahappy:

Må bare skaffe hønsehus først! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0
Akkurat nå, Mud skrev:

Jeg har tatt vårånna. På legger og lår. 

Grovt med voks, i morgen skal epilpatoren til pers. Den har hatt en pinlig lang ferie og det synes.. :icon_redface:

Jeg fant frem høvelen selv i dag, vært en lang og kald vinter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger uten en stilling i Flekkefjord som jeg selvfølgelig har søkt på. Søknadsfristen går ut i dag. Har tenkt at jeg bør ringe dem, tenkte imorgen eller tirsdag. Men hva sier jeg når jeg ringer? Kan jeg spørre noe om de har mange søkere f.eks? Når de forventer å være ferdig med ansettelsesprosessen? Evt hva annet?

Verdt å nevne at jeg allerede har fått en sommerjobb der, som jeg også har noen spørsmål rundt. Hadde tenkt å gjøre dette tidligere, men når den faste stillingen kom ut fant jeg ut at jeg heller venter med å ringe. Men nå er jeg såå usikker på hva jeg bør spørre om osv, for jeg er kjempegira på å få denne stillingen, men så var det den telefonskrekken da... 

Noen tips? Tenker jeg får skrive meg en liten lapp med stikkord når jeg ringer, slik at jeg husker hva jeg skal spør om hvertfall. #telefonskrekk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har glemt at de gamle terrassemøblene står for nært inntil rekkverket og hører oppstyr, løper for å rope inn bikkja men rekker ut akkurat tidsnok til å se han fly ned fra terrassen og jage etter nabokatta foran alle naboene som er på dugnad... :dog_running::gaah: Flaut! :icon_redface: 

  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna av at naboen var godt i gang med den elektriske gressklipperen sin kl.09 like bortenfor soveromsvinduet vårt. Jeg ble muggen, men hadde ikke tenkt å gjøre noe mer ut av det så da er det godt man har en samboer som tar ansvar. Han gikk ut og spurte om han ikke kunne vente et par timer med det der og naboen beklaga så meget. Så da slipper vi forhåpentligvis det problemet flere helgemorgener :P 

Jogga med Blaze og Felix og deretter kjørte jeg inn til Hamar for litt miljøtrening med bare Skoj. Fint å rusle med bare han innimellom. Utrolig herlig vær og skikkelig sommerfeeling, så på vei hjem stoppa jeg på joker'n og kjøpte is. Jeg er så glad vinteren er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyn har visst hatt godt av vinterferie, dagens gjeterhundtrening gav en ‘wtf kan du dette?’-følelse, har alle timene med trening i fjor endelig begynt å gi utslag? Floss overrasker også med å være merkverdig lydhør på sauen, den hunden jeg krangler så ufattelig mye med i hverdagen :lol: Jaja, godt noe kan gå riktig vei innimellom!

Nå må jeg ut og rake treningsbanen min, på tide å finne ut hvordan sitteklipperen fungerer :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow
Just now, laikamor said:

Endelig litt positivitet i jobbsøkingen: skal på jobbintervju i Kristiansand :D

Håper det går rette veien for deg nå! ?

Trenger forøvrig litt lykkeønskninger jeg også, er på bolig(leie)jakt og dette er vanskeligere enn først antatt, mange om beinet. Håper vi får hell i letingen snart. *fingrene krysset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yawn:

Har akkurat kommet hjem etter å ha levert bilen på EU-kontroll. Tok med meg Fetter og gikk hjem, slik at han kunne få seg en liten tur. Jammen har gutten blitt voksen, går jo så pent i bånd at det er en fryd. :wub:  Utrolig grei å ha med seg på løpetur også. Bare løper pent bak meg. Kjenner nærmest enda krampen i armen etter vår første løpetur sammen der han gjorde sitt beste for å dra skulderen min ut av ledd. :lol: 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Yellow skrev:

Håper det går rette veien for deg nå! ?

Trenger forøvrig litt lykkeønskninger jeg også, er på bolig(leie)jakt og dette er vanskeligere enn først antatt, mange om beinet. Håper vi får hell i letingen snart. *fingrene krysset*

Takk! Og lykke til med boligjakt, skal krysse fingrene for deg :)

10 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Juhu, så spennende!

Velkommen til Kristiansand ;) 

Kjempespennende! Ut fra stillingsannonsen ønsker de helst noen med MR-erfaring, da. Men jeg får krysse fingrene for at de kan se bort fra det, og at de ikke har så mange andre søkere :P Men jobb i Kristiansand hadde vært kjempegreit, er jo bare et par timer fra Flekkefjord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og tenkte i sted. Folk som har 5-10 hunder som hovedsaklig benyttes til utstilling (e.l) , hvordan får de aktivisert dem? Hvor mange timer har DE i døgnet? :D Jeg har bare 24 timer og hadde ikke hatt sjans til å aktivisere så mange hunder om det ikke var for at jeg kjører hundespann og tar med alle hundene.

 

Endret av Meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...