Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Mai 2018

Recommended Posts

Akkurat nå drikker jeg kald, hjemmelaga smoothie og hører på pesinga til Skoj. Han er lett kokt etter ei treningsøkt i hagen :P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg og planlegger en overnattingtur med Fetter. Skal reise på samling uansett, men planlegger å dra en dag tidligere og ta en natt under åpen himmel på veien. Ønsket er ved et fiskevann med trær så jeg kan sove i hengekøye. Mon tro om det er mulig å få til? 🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag holdt jeg seriøst på å besvime. Bikkja har vært på tannrens. Jeg hadde regnet meg frem til at det ville koste rundt 3000 kr. Men så ville hun ta en blodprøve. Husker ikke hvorfor, men det var anbefalt. Men jeg hadde jo aldri trodd at det kostet 1000 kr for en blodprøve!!:fear: så jeg gikk nesten i bakken når jeg måtte betale 4000 kr. Jammen godt utgiftene deles på to, og at det er et helt år til neste gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kaisen skrev:

I dag holdt jeg seriøst på å besvime. Bikkja har vært på tannrens. Jeg hadde regnet meg frem til at det ville koste rundt 3000 kr. Men så ville hun ta en blodprøve. Husker ikke hvorfor, men det var anbefalt. Men jeg hadde jo aldri trodd at det kostet 1000 kr for en blodprøve!!:fear: så jeg gikk nesten i bakken når jeg måtte betale 4000 kr. Jammen godt utgiftene deles på to, og at det er et helt år til neste gang...

Jeg betalte ca 2500,- for blodprøve sist og ble helt satt ut. Det har blitt så dyrt å dra til veterinær at jeg gruer meg til å høre summen hver gang jeg må innom. Takk og lov for sparekontoer!

Det er visst shitvarmt ute som vi trøndere sier. Jeg vet ikke, her jeg sitter på kontoret mitt uten vindu...28-29 varme visstnok. Det blir nok ikke tur før i kveld da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Tonje skrev:

Jeg betalte ca 2500,- for blodprøve sist og ble helt satt ut. Det har blitt så dyrt å dra til veterinær at jeg gruer meg til å høre summen hver gang jeg må innom. Takk og lov for sparekontoer!

Det er visst shitvarmt ute som vi trøndere sier. Jeg vet ikke, her jeg sitter på kontoret mitt uten vindu...28-29 varme visstnok. Det blir nok ikke tur før i kveld da.

Ja det er helt ekstreme priser.. jeg håper ikke vi får like mye bruk for veterinær i år som i fjor. En solid sparekonto i tillegg til forsikring er jo helt nødvendig med disse prisene.. Nå har ikke jeg hatt hund i mer enn 2 år, så hva prisene var før i forhold til nå, det vet jeg ikke. Men hvis du betalte 2500 for en blodprøve så var jo 1000 lappen jeg betalte lommerusk i forhold🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
43 minutter siden, Artemis skrev:

Akkurat nå sitter jeg og planlegger en overnattingtur med Fetter. Skal reise på samling uansett, men planlegger å dra en dag tidligere og ta en natt under åpen himmel på veien. Ønsket er ved et fiskevann med trær så jeg kan sove i hengekøye. Mon tro om det er mulig å få til? 🤔

Hvor tenker du å dra? Ferie med hund og tursekk frister litt i sommer siden reisepungen er slunken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe silvershade i går, men det var ikke bare bare å få tak i gitt. Fant til slutt, men må betale litt mer. Det er verdt det vil jeg tro, jeg vil jo få bruk for den i mange år fremover forhåpentligvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, AussieAllTheWay skrev:

Å gå til doktoren er jammen meg en oppskrytt greie... Fantes ikke interessert i det jeg egentlig ville ha hjelp med :blink::gaah:

Bytt lege!

Viktig å finne en lege en har en viss kjemi med, og som er interessert i å hjelpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Bytt lege!

Viktig å finne en lege en har en viss kjemi med, og som er interessert i å hjelpe.

Enig! Jeg bytta lege. Kjempefornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, mushi skrev:

Enig! Jeg bytta lege. Kjempefornøyd!

Samme her. Har hatt mange jeg ikke har vært helt fornøyd med, nå er jeg kjempefornøyd. Blir hørt, får god hjelp og blir møtt med forståelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 4.5.2018 at 7:55 AM, laikamor skrev:

Edit: Feil tråd.. Vi er visst i juni nå 😂 

Endret av laikamor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ååh, bildet av Marvin på bar 😍
    • Trøster meg med det! At det tross alt er en god deal. Under halve prisen for kvalitetsprodukter er ingenting å gråte for. Så får det bare være at jeg egentlig nettopp hadde lovet meg selv å ikke handle noe mer de neste månedene Og - kjenner meg igjen når det kommer til konsentrasjonsevner! I perioder, når det blir altfor ille, så må jeg bare tvinge meg selv til å bruke Pomodoro. Funker sånn, helt passe!
    • Er ikke noe utpreget vintermenneske, kanskje det er derfor det passer meg så fint nå  Å, fy! Kommer nok til å sette hjertet i halsen, ja. Har vært i et par situasjoner hvor jeg må bruke alt jeg har av viljestyrke for å ikke løfte han opp. Selv om hundene da har vært lagt unna og gjerne i treningssituasjon. Er ikke så lett! Men ja, små er bra! Jeg er jo nå på randen av å skaffe meg 10 små til og drive oppdrett så jeg kan ha minivalper rundt meg for alltid. Neida (joda), men en dag må jeg nok legge en tispe til i flokken. Er litt lei meg for at Tinka tilbragte dagene alene med meg, tror hun hadde likt å ha "småsøsken" om hun ikke hadde blitt syk. Så når Marvin er voksen, trygg og krever litt mindre oppmerksomhet tenker jeg at en liten Phaléne eller Chi-frøken er på sin plass.  Men først skal han få alt han kan ønske seg en stund!
    • Drømmer om noe smått noe når jeg blir gammel og grå og ikke orker å være ute om vintern i særlig grad. 

Godt det ikke har skjedd, skjedde ikke oss mange ganger heller, og de få gangene så var det snille hunder. Men glemmer aldri når en diiiiger curly hanne kom stormende i hundreoghelvete. Da tror jeg at jeg mista ti år av livet mitt. Han var bare søt og snill altså.  (Haha, ja stemmer, jeg bare måtte.   Håper du ikke får noia )  
    • I morra skal en bekjent se på bil for meg! Det er skikkelig skummelt, og jeg dør litt innvendig av å tenke på at jeg sannsynligvis skal bruke et fem-sifret beløp på EN ting i løpet av denne uka
  • Nylig opprettede emner