Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Mai 2018

Recommended Posts

Pøppisen sovna endelig. Han har vært våken siden 9 i dag med bare små 5-10 minutters dupper her og der. Det er jaggu mye energi i en sånn liten og ung kropp! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt mye kakespising i dag, blir det fjelltur i morgen.🙈 Det er jo en helt vanlig dag i morgen, men mange har vel tatt seg fri tenker jeg. Jeg håper ikke det er så mange folk på formiddagen.. da går det vel til ******* mtp på hunden. Eller det kan egentlig gå begge veier..spørs på dagsformen hennes. Men vi prøver, så får vi heller snu hvis det blir mye tull. Hun oppfører seg stort sett veldig fint når vi går rundt et propulært vann her i området, så krysser fingrene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså...jeg var å byttet båndet jeg hadde til bikkja. Ble svart på fingrene av å ta på kroken, og selen er full i svarte flekker som ikke går bort.. fikk velge meg et annet bånd siden jeg ikke ville ha samme igjen. Men det er jo søren meg enda verre!! Går det ikke an å kjøpe et forbanna bånd som ikke farger av?:icon_confused: det hadde ikke brydd meg så mye hvis det ikke hadde vært for at den dyre og nye webmaster selen nå er ødelagt pga det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
49 minutter siden, Kaisen skrev:

Altså...jeg var å byttet båndet jeg hadde til bikkja. Ble svart på fingrene av å ta på kroken, og selen er full i svarte flekker som ikke går bort.. fikk velge meg et annet bånd siden jeg ikke ville ha samme igjen. Men det er jo søren meg enda verre!! Går det ikke an å kjøpe et forbanna bånd som ikke farger av?:icon_confused: det hadde ikke brydd meg så mye hvis det ikke hadde vært for at den dyre og nye webmaster selen nå er ødelagt pga det..

Kjipt! Hva slags bånd er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Dagens kupp på IKEA. Den er så sykt kul, men har ikke fjerneste anelse på hvor jeg skal plassere den. :lol:

received_10156279398306411.thumb.jpeg.9053ad959426a598bf019098adb07f04.jpeg

• Like 1
  • Haha 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Ozzy skrev:

Dagens kupp på IKEA. Den er så sykt kul, men har ikke fjerneste anelse på hvor jeg skal plassere den. :lol:

received_10156279398306411.thumb.jpeg.9053ad959426a598bf019098adb07f04.jpeg

Sprek! :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 minutter siden, Sona skrev:

Sprek! :D 

Veit, derfor jeg ikke aner hvor den skal stå. Jeg kjøper aldri sånt, men den var bare rå! :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Ozzy skrev:

Veit, derfor jeg ikke aner hvor den skal stå. Jeg kjøper aldri sånt, men den var bare rå! :lol:

Ler meg i hjel. Vet ikke helt hva vi tenkte på i gjerningsøyeblikket 😂

IMG_20180519_210640.jpg

• Haha 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, mushi skrev:

Ler meg i hjel. Vet ikke helt hva vi tenkte på i gjerningsøyeblikket 😂

IMG_20180519_210640.jpg

Gudene veit! Vi er ihvertfall i slekt, det er helt sikkert :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag skal jeg ta med yngstebikkja og reise på utstilling. Spesialutstilling for Islandsk Fårehund, så ikke helt rett rase, men tenker det blir flott miljøtrening for minien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, Sona skrev:

Kjipt! Hva slags bånd er det?

Det første var et hurtta adventure kobbel. Det nye er et helt vanlig hurtta refleks kobbel...krokene er svarte, men det skal jo ikke farge av likevel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuva ble BIS veteran på spesialen igår :wub: Trym ble 2 beste veteran hannhund :wub:

FB_IMG_1526817834929.jpg

• Like 12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig dag på hytta hittil, det ble litt sent i går.. Hundene skal få seg en tur og så må vi få trent litt. Deretter blir det sofa resten av kvelden kjenner jeg. Jaggu bra jeg ikke drikker alkohol så ofte!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Kaisen skrev:

Det første var et hurtta adventure kobbel. Det nye er et helt vanlig hurtta refleks kobbel...krokene er svarte, men det skal jo ikke farge av likevel..

Så rart! Har aldri opplevd det. Hva sa de på butikken da, er det vanlig? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
50 minutter siden, Sona skrev:

Så rart! Har aldri opplevd det. Hva sa de på butikken da, er det vanlig? 

Nei de mente det kunne være produksjonsfeil på det jeg bytta. Men da er det rart at det nye også er sånn.. men jeg liker båndet veldig godt ellers, og selen er allerede ødelagt så jeg gidder ikke bytte det. Får ta litt blank neglelakk på:lol:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bo på bygda... Det er litt hat/elsk noen ganger:P

bygda.jpg

• Haha 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Awww! Er det rart jeg er glad i lillegutt? :wub: Hvordan kan man ikke smelte når man er borte fra vofsen i noen dager og han presterer å bruke tiden mens du er borte på å ligge ved utgangsdøren... Han ventet bare på at jeg skulle komme tilbake... :cry::wub:  

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, Artemis skrev:

Awww! Er det rart jeg er glad i lillegutt? :wub: Hvordan kan man ikke smelte når man er borte fra vofsen i noen dager og han presterer å bruke tiden mens du er borte på å ligge ved utgangsdøren... Han ventet bare på at jeg skulle komme tilbake... :cry::wub:  

:wub: Men litt fælt og... jeg hadde en schäferblanding som var slik. Når jeg måtte reise bort, lå hun bare og ventet ved døra på at jeg skulle komme hjem. Ville ikke gå tur, ville knapt spise. Kjempetrist for familien, trist for meg som omtrent døde av samvittighetsnag over å være borte fra henne -- kjipt for bikkja for hun gikk jo glipp av turer og lek. En gang var jeg borte i 9 dager, og hun bare ventet.. det var ganske grusomt. Bedre med biskene nå, ca kl 16:30 stiller de seg i vinduet og ser etter enten gubben eller meg, avhengig av hvem av oss som er borte. Problemet er hvis den ene er borte for kvelden. Strider gir ikke opp ventingen før ca kl 21-22 om kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksamenstid.. Jeg oppdager alltid en ny spennende serie som gjør at jeg helst skulle ønske jeg var tv-serie anmelder istedenfor student :lol:  Og som gjør at jeg er våken til seint på natt og dermed ikke klarer å stå opp så tidlig som jeg hadde planlagt for å få unna lesing. 

Men men, det er vel ikke så ille å stå opp klokken 8? 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, MegaMarie skrev:

Eksamenstid.. Jeg oppdager alltid en ny spennende serie som gjør at jeg helst skulle ønske jeg var tv-serie anmelder istedenfor student :lol:  Og som gjør at jeg er våken til seint på natt og dermed ikke klarer å stå opp så tidlig som jeg hadde planlagt for å få unna lesing. 

Men men, det er vel ikke så ille å stå opp klokken 8? 

Kl.8 er kjempebra, hilsen hun som stod opp 11:icon_redface: Hvilken serie? :D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Sona said:

Kl.8 er kjempebra, hilsen hun som stod opp 11:icon_redface: Hvilken serie? :D

Hahah takk :D Jeg er ikke så sikker selv. Kom meg ikke på skolen før halv 10 ca :icon_redface: I helgemodus enda og koste meg med kaffe og sonen på morgenkvisten i sofaen istedenfor å komme meg på skolen.

Jeg ser på Dynastiet! Egentlig en alt for klisje teit serie som man blir sugen på fordi det skjer så mye drama som drap, utroskap, familiesplid, utpressing osv :lol: Litt flaut å bli hektet på noe som er så enkelt! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble faktisk 8 timer skole tilslutt, så jeg er ganske fornøyd :) Nå skal jeg se en epiosde med Dynastiet, og BARE 1, også skal jeg legge meg og sove godt og lenge, forhåpentligvis :)

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• triste greier alt sammen. legger merke til at de alltid må ta bilde av lammene etter at de er delvis flådd, sånn for å forsterke inntrykket.  Det kommer nok til å skje flere hendelser av denne typen, siden det foreslås å ta ut flere flokker. Det øker antall streifulv sier de som kan sånt. kjempesmart.   
    • Gjeterhund er uaktuelt her og synes terriere er så vrange, da ble det et enkelt valg i denne størrelsen. 🙂 Luna har mye mer jakt enn Tellus, så jeg synes ikke det er noe problem. Han synes fugler er gøy å jage, men rådyr har han null interesse for. Spretter de over stien eller vi hører dem lurer han egentlig mest på hva som er i veien med luna. 😂  På tur er han strengt talt mest opptatt av å snuse på ting og får ikke med seg at det er fugl i skogen omtrent. 😋 På jorder, i parker, i byen etc er han mer "på", men det er ikke mye styr. Jakten hans går hovedsakelig på syn og at de beveger seg brått på. Luna vil ta alt alltid. Han er ikke interessert i spor etter dyrene. De brukes originalt til harejakt flere sammen.  De strihårede og korthårede er ikke typelike i kroppen synes jeg. Stri er ofte mye mindre! Liker de ikke så godt. Medium og stor størrelse har mye mer jakt enn den lille. Veldig frisk rase og den har fortsatt åpne stambøker i Portugal. 
    • Hei! Jeg og min søster passer gjerne noen hunder i sommer, de vil garantert få en fin ferie  de må evt gå overens med andre hunder og katter.    Pris blir vi eventuelt enig om, men vi gjør det for gleden så det er ikke det som betyr mest
    • Hva vil det si å ha ett nervøst temperament? Hvilke hunderaser sliter med dette? Betyr det at de er stressa?
    • Hva sa de ulike eierene om Portis,spansk vannhund og puddel?
  • Nylig opprettede emner