Gå til innhold
Hundesonen.no

Godbiter i ringen


Wildlife
 Share

Recommended Posts

Lurer på hva dere bruker som godbiter i ringen?

Jeg bruker kjøtt (fiskekake, pølse, skinke e.l) men problemet mitt er at jeg blir så klissen i handa og når vi er ferdige og gjerne tar dommeren i hånda... vell..  la oss bare si at det er mindre delikat og jeg håper jeg har fått bort det værste av klisse.

Jeg holder jo gjerne 2-3 i hånda klar om gangen og når jeg gir godbiten så tilføres gjerne litt sikkel.

Så... andre som har følt på dette og hvordan gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wildlife skrev:

Lurer på hva dere bruker som godbiter i ringen?

Jeg bruker kjøtt (fiskekake, pølse, skinke e.l) men problemet mitt er at jeg blir så klissen i handa og når vi er ferdige og gjerne tar dommeren i hånda... vell..  la oss bare si at det er mindre delikat og jeg håper jeg har fått bort det værste av klisse.

Jeg holder jo gjerne 2-3 i hånda klar om gangen og når jeg gir godbiten så tilføres gjerne litt sikkel.

Så... andre som har følt på dette og hvordan gjør dere?

Bruker venstrehånda som godbithånd, så da er høyrehånda fri til å være høflig:P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kokt kyllingfilet. Etter den er kokt og skjært i tykke skiver lar jeg de ligge på benken å "tørke" et par timer slik at det mye av vannet renner av, spesielt fra det ytterste laget. Jeg tørker alltid hånda på buksa før jeg hilser på dommeren uansett :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Monikawt skrev:

Jeg bruker kokt kyllingfilet. Etter den er kokt og skjært i tykke skiver lar jeg de ligge på benken å "tørke" et par timer slik at det mye av vannet renner av, spesielt fra det ytterste laget. Jeg tørker alltid hånda på buksa før jeg hilser på dommeren uansett :P 

Ja tørker hånda på buksa jeg og meeen føler ikke jeg får det ordentlig bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Wildlife said:

Ja tørker hånda på buksa jeg og meeen føler ikke jeg får det ordentlig bort?

nei, det er jo en ting :P men dommerne er ikke helt rene på hendene nødvendigvis de heller, spørs hvilke raser de dømmer og hvor mye de graver i munnen til hundene :P

 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...