Gå til innhold
Hundesonen.no

Slikking på hodepute


Lene_S
 Share

Recommended Posts

Lettere inspirert av en annen tråd, tenkte jeg å høre hva dere andre tenker om Aylas rare (u)vane. Hun slikker på konas hodepute i senga, og inni mellom på lakenet, akkurat der hurraheimen havner når dama setter seg på kanten av senga. Det skjer pussig nok bare når jeg legger meg i senga først. Pga kona skiftjobbing, så sover jeg alene annen hver uke, og da slikker Ayla lystig i vei. Og de dagene vi legger oss samtidig, men jeg er den som sniker meg under dyna først, så slikker Ayla mens kona er på badet. Legger kona seg først, eller alene, så slikkes det sjelden, selv om det hender at voffa gjetter seg fremt til at kona skal legge seg snart, og da tar en vask for sikkerhets skyld. Altså, som regel trigges det av at jeg legger meg, men motivasjonen ser ut til å være konas leggetid. 

Noen som har noen teorier om hvorfor loppedyret driver med dette her? Det plager jo ikke meg :innocent:, hun slikker aldri på min side av senga, men kona er ganske lei av klissvåt pute og laken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Enten må madammen dusje oftere før hun legger seg, eller sengeklær skiftes enda oftere. Vi alle legger jo igjen kroppslukt i sengetøyet, noen smaker også bedre enn andre :P 

:P Vel, greia er den at voffa også vasker på helt nylagt sengetøy. Vi har også bytta pute, men jeg husker ikke om voffa vaska den kvelden, for det er en stund siden. Men det skal jeg prøve på igjen, og se hva som skjer. For hvis hun vasker puta på fruens plass da, så er det jo ikke lukta, men plasseringa som er viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lene_S skrev:

:P Vel, greia er den at voffa også vasker på helt nylagt sengetøy. Vi har også bytta pute, men jeg husker ikke om voffa vaska den kvelden, for det er en stund siden. Men det skal jeg prøve på igjen, og se hva som skjer. For hvis hun vasker puta på fruens plass da, så er det jo ikke lukta, men plasseringa som er viktig. 

Lukt og smak (for hundesanser) sitter godt i både puter, dyner og madrasser, så det er vanskelig å bli kvitt, dessverre - enda værre når bikkja har gjort seg vane :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...