Gå til innhold
Hundesonen.no

Fish4dogs


Ulrikke
 Share

Recommended Posts

Fant en gammel tråd hvor det var delte meninger om fôret. 

Jeg vurderer å prøve til mine to. De kan godt ha fôr med en del fett, de spiser ikke mye (men får en del V&H også). De er altså litt kresne/småspist... 

De veier rett over 20 kg begge to. 

Noen som har erfaring med Fish4dogs som kan si hvilken type som smaker best og gir mest energi? (ikke kravstor jeg ?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to fikk Fish4dogs en lengre periode (i tillegg til Vom og hundemat). De er ikke spesielt kresne. Foret gikk ned på høykant i starten, men plutselig ville ikke den ene hunden ha det lengre... Det var overraskende. Usikker på det var noe med den ene leveringen eller foret generelt.

Mye avføring da.. men det gjelder vel alle/de fleste tørrfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min puddel synes Superior tørrfôret og Finest laks tørrfôret fra Fish4dogs er helt nydelig, han vil ikke ha variantene som er basert på sardin og annen hvit fisk. 

Jeg kjøpte en liten pose Superior for den inneholdt krill og grønnleppemusling og det må jo være bra saker :) , men jeg gir det bare når han matvegrer eller vi er på reise. Han får V&H resten av tiden. Det er jo så klart forskjell på mengden som kommer ut når han får tørrfôr , men det er ikke ekstreme mengder som kommer ut liksom.

Jeg kan forresten anbefale godbitene deres, Squid bites og Sea jerky/tiddlers går ned som varmt hvetebrød. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...