Gå til innhold
Hundesonen.no

Zooplus


SAGA
 Share

Recommended Posts

1 time siden, mushi skrev:

Har fått svar på mail derfra. Eneste minus er post nord. De setter pakka på trappa uansett virker det som så gidder ikke planlegge å være hjemme. Hvem gidder å stjele hundemat liksom... 

Mus, rotter? :o 

———

Har bestilt fra Zooplus flere ganger uten problem, svart på e-post har de gjort innen en virkedag også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som er fornøyd med postnord?:P Må være noe spesielt med dem som kjører her, de ringer når de er på vei med pakken, alltid hyggelige og greie, aldri forlatte pakker på trappa(uten at det hadde vært noe problem her da men),  er jeg ikke hjemme el.lignende ber jeg de bare levere pakken på nærbutikken, aldri noe problem det heller. Eneste minuset er at de kun kjører ut pakker en dag i uka.

 

Ang zooplus så bestiller jeg mye derfra, veldig fornøyd, og de gangene jeg har hatt kontakt med dem har de svart kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med Zooplus og OK fornøyd med PostNord. Tidligere hadde de en sjåfør som ringte og sa fra at han kom, om han kunne sette pakken ved døra eller om han skulle komme ned på arbeidsplassen min og levere. Satt igjen en konfekteske til han fordi han var så hyggelig :)  Nå er det en dame som avleverer pakken, og gjerne hos naboen (så ut som jeg stjal fra naboen når jeg måtte hente eskene tilbake :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettbutikken eg bruker når eg bestiller ting til hunden min. Det er veldig greit å få hundemat levert på døra, i stede for å måtte hente ut tunge esker på postkontoret (særlig for meg som ikkje har bil). Det tar litt tid å få pakken da, og enkelte ting er av dårligere kvalitet enn andre. 

Har fått svar på e-post raskt også. Og ikkje hatt noen problemer med PostNord, de ringer når de er på vei, og eg får pakken levert på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...