Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker du deg husky helt uten jaktinstinkt? Nå har du sjansen! :)


QUEST
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo ønsket meg SH i mange år men pga av jaktinstinktet og derav små eller ingen muligheter for 'løsdrift' , har det bare blitt med drømmen..:hmm: Stor var min begeistring da jeg kom over denne annonsen på Finn!   Nå kan jeg også få meg husky, som kan gå løs! :thumbs:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=116134099&fks=116134099

Endret av QUEST
  • Haha 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - skeptisk! Det blir vel litt problemer med å få den til å gå. På tur må du jo ha bånd ellers blir den stående igjen på trappa. Så nei, de kan ikke gå løs disse heller :P

Men seriøst! Naboen til noen i familien har stoppa ut to huskyer hun har hatt og har dem stående i stua :blink:

  • Haha 3
  • Confused 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnnikenK skrev:

Hmmm - skeptisk! Det blir vel litt problemer med å få den til å gå. På tur må du jo ha bånd ellers blir den stående igjen på trappa. Så nei, de kan ikke gå løs disse heller :P

Men seriøst! Naboen til noen i familien har stoppa ut to huskyer hun har hatt og har dem stående i stua :blink:

Mnja, jo..jeg må jo innrømme at du har et poeng der..men de stikker nå ikke av i alle fall! :D

 

Øhm..hver sin lyst..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pringlen said:

De er vel ikke akkurat noen utstillingsstjerner de der... Fikk meg egentlig mest til å tenke på:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2330885/What-did-The-badly-stuffed-animals-left-little-dignity-afterlife.html

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

De er vel ikke akkurat noen utstillingsstjerner de der... Fikk meg egentlig mest til å tenke på:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2330885/What-did-The-badly-stuffed-animals-left-little-dignity-afterlife.html

Neii..de har jo litt tannmangel og benstammem  var jo noe spinkel på et par av individene i alle fall..

Uuurk.. :D Nå syns jeg utstoppede dyr er skikkelig trashy og gyselig men åff kårs..noen er verre enn andre..:D

Endret av QUEST
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok å forsøke seg på markedsføring, men hvordan i herrens navn skal en dukke tilfredstille noen som helst som ønsker å gjøre normale ting med en hund?

Men det er jo lov å være optimist! :D 

De utstoppa dyra så jeg mer mon i. Bare å ta bilder av dem med en sånn «gjør om til tegning-app» så har man karakterene klare til en hysterisk morsom barnebok på sekunder! Her er Bønna Bjørn og Karelius Katt:

510C3902-9190-4CE2-AC6B-E7461D98DDE3.thumb.jpeg.41df7bb5cc7af532cb745963ed65e46f.jpegFAFC6793-5926-4A5F-995F-F245A7428430.thumb.jpeg.4ce70e2d90f064c2f5cfc2eb6928e884.jpeg

  • Haha 5
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tillien skrev:

Greit nok å forsøke seg på markedsføring, men hvordan i herrens navn skal en dukke tilfredstille noen som helst som ønsker å gjøre normale ting med en hund?

Men det er jo lov å være optimist! :D 

De utstoppa dyra så jeg mer mon i. Bare å ta bilder av dem med en sånn «gjør om til tegning-app» så har man karakterene klare til en hysterisk morsom barnebok på sekunder! Her er Bønna Bjørn og Karelius Katt:

510C3902-9190-4CE2-AC6B-E7461D98DDE3.thumb.jpeg.41df7bb5cc7af532cb745963ed65e46f.jpegFAFC6793-5926-4A5F-995F-F245A7428430.thumb.jpeg.4ce70e2d90f064c2f5cfc2eb6928e884.jpeg

Eventuellt reklame for ;'Don't do drugs!'.. :sleep:

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...