Gå til innhold
Hundesonen.no

Barnebøker om å få hund


Mari
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har tips til gode barnebøker om det å få hund? Jeg har reservert denne på biblioteket, men tar gjerne mot andre tips. Jeg husker Mazarino fra gamle diskusjoner om lederskap og whatnot og han hadde ikke beste ryktet. Samtidig kan jeg nok om hund til å nyansere der det er behov, så alt er av interesse egentlig. 

 

9788202323172.jpg?w=872

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, *Marianne* said:

http://www.nkkbutikken.no/butikk/for-de-minste/hunden-bla-lek-og-laereprogram-for-barn-3-6-ar/ ? Vet ikke hvordan det er, prøvde å få tak i det når vi skulle ha valp, men da var det utsolgt for en stund... Men det er kanskje ikke bok?

Husker da Hunden Blå ble utviklet og gitt ut faktisk :) Det er vel først og fremst et spill om jeg husker rett. Tror målgruppen er for yngre barn enn mitt på 7, han trenger heller noe å strekke seg etter om du skjønner? Men et veldig godt tips og et jeg helt hadde glemt :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, simira said:

Hunden Blå tror jeg er litt mer sånn basic, ikke forstyrr hunden når den spiser eller sover, osv. Tror jeg har en her et sted.

Skulle til å kommentere det med Mazarino, men hører gjerne om utfallet. :)

Jeg lover å poste bilder om det er helt galemattias inni der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...