Gå til innhold
Hundesonen.no

'Plen'-hva slags plentype foretrekker du hos deg selv og andre? ;)

Recommended Posts

4 hours ago, Tuvane said:

Jeg vokser leggene selv, og synes det er veldig praktisk. Kanskje jeg må driste meg til å prøve å vokse dotten også? :o Jeg synes dog det gjør fryktelig vondt første gang man vokser (gang nr to på samme sted gjør ikke spesielt vondt), og kjenner at jeg er litt mer redd den smerten der enn på leggene. :P

Det gjør jækla vondt, men så lenge du følger anbefalingene i min kjekke gjennomgang, så bør det gå greit. :lol: Det som betyr noe er jo hvor fint det blir etterpå. ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Det gjør jækla vondt, men så lenge du følger anbefalingene i min kjekke gjennomgang, så bør det gå greit. :lol: Det som betyr noe er jo hvor fint det blir etterpå. ;) 

Skeptisk..veldig skeptisk..:P *lagressetgro!*

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden er bare fantastisk. :lol:!!! Sandy elsker at du deler med oss. #Lafittaflagre er herved min nye favoritt hæsjtægg. :lol: 
Jeg har faktisk lenge vurdert voksing, skal definitivt gå for hardvoks den dagen jeg tar steget å prøver. 600kr var da heller ikke en ille pris må jeg si! 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutes ago, Rocket said:

Denne tråden er bare fantastisk. :lol:!!! Sandy elsker at du deler med oss. #Lafittaflagre er herved min nye favoritt hæsjtægg. :lol: 
Jeg har faktisk lenge vurdert voksing, skal definitivt gå for hardvoks den dagen jeg tar steget å prøver. 600kr var da heller ikke en ille pris må jeg si! 

Ja, hvis det stedet du kontakter IKKE bruker hardvoks, så ikke gå dit! :) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
39 minutes ago, QUEST said:

Skeptisk..veldig skeptisk..:P *lagressetgro!*

Og så gjør det jo ikke særlig vondt etterhvert fordi hårrøttene blir slakkere. :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
På 27.3.2018 at 11:53 PM, SandyEyeCandy skrev:

Og så gjør det jo ikke særlig vondt etterhvert fordi hårrøttene blir slakkere. :P 

Men den huden der er jo så mye mer elastisk enn huden på leggene. :ustol:

• Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 hours ago, Lillekrapyl said:

Men den huden der er jo så mye mer elastisk enn huden på leggene. :ustol:

Det er derfor du ligger og skrever og kan holde igjen huden sjøl med måten du ligger på, holder igjen fra magen og ikke minst derfor de som vokser er ganske hands-on. :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder meg til nummer 2 med mindre vi skal på telttur.  Da kjører jeg 3. Det føles unektelig mer hygenisk etter et par dager uten dusj :icon_redface:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive