Gå til innhold
Hundesonen.no

Blokkering på telefon

Recommended Posts

Hvis jeg har blokkert noen på telefonen; får den personen noen beskjed om at den er blokkert da eller ser det ut som meldinger kommer frem? Hva hvis personen ringer? Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Midas skrev:

Hvis jeg har blokkert noen på telefonen; får den personen noen beskjed om at den er blokkert da eller ser det ut som meldinger kommer frem? Hva hvis personen ringer? Noen som vet?

Tror du får opptattsignal hvis du ringer ialle fall. Tror ikke du får beskjed om det på noe vis, men er ikke 100% sikker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme erfaring som ingidano, og de får ikke noe beskjed selvsagt, men de skjønner kanskje tegninga om tlf er "avslått" hver gang de ringer :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Ingidano said:

Samtaler går rett på mobilsvar, meldinger kommer dessverre gjennom. 

Jeg får ikke sms heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Just now, Ingidano said:

Ok, da har du sikkert en nyere telefon enn meg :)

Det kan hende, så har det vel med oprativsystem å gjøre :)
Jeg har en Samsung s7, og det er Android ett eller anna på den. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Kaja said:

Det kan hende, så har det vel med oprativsystem å gjøre :)
Jeg har en Samsung s7, og det er Android ett eller anna på den. 

Har fortsatt samsung S4 :P Men da er det håp for å slippe både SMS og samtaler fra blokkerte nummer når eg en gang bytter telefon :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror kanskje ikke jeg får sms jeg heller. Så trodde jeg det var sånn at om jeg 'avblokkerte' så haglet gamle meldinger inn, men det gjør de altså ikke. Greit at det bare er opptatt eller går rett på svarer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Kangerlussuaq said:

Har sonisene fryktelig mye stalkers? :P Aldri hatt det problemet (sorry det var bare så mange som delte erfaringer at jeg ble litt mellom-sjokkert :P  )

Blokkerer telefonselgere og gallup-folk :) Ikke alle som bryr seg om registreringen i brreg. 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Har sonisene fryktelig mye stalkers? :P Aldri hatt det problemet (sorry det var bare så mange som delte erfaringer at jeg ble litt mellom-sjokkert :P  )

Nei, men har et nært familiemedlem som jeg ikke vil ha på tråden, sms eller døren for den del (bare så synd det ikke går å blokkere folk som kommer på døren) :hmm:

Blokkerer også når det ringer telefonselgere som jeg ikke ønsker å motta telefon fra flere ganger. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Jeg har bare gjort det for å se hvordan det fungerer :P og nå i veldig nyere tid et par telefonselgere som ringer om og om igjen ørten ganger om dagen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Stalkers? Tja hvis man regner innpåslitne telefonselgere som ikke gir seg, så ja..:sleep: Har etterhvert fått en laaaang liste med forannevnte type som har blitt blokkert i tur og orden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, QUEST said:

Stalkers? Tja hvis man regner innpåslitne telefonselgere som ikke gir seg, så ja..:sleep: Har etterhvert fått en laaaang liste med forannevnte type som har blitt blokkert i tur og orden. 

Var mer når folk sier de får sms og at folk ringer og ringer selv etter blokking..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
46 minutter siden, Debbie skrev:

Koss blokkerer dere?

Går inn på kontaktlisten og finner den du skal blokkere:

6985DAB1-D058-4412-82C1-AA04BB66275B.thumb.jpeg.fc2f7acc8d125e679d7094c62085a7f2.jpeg

Er ikke veterinæren jeg blokkerer altså :P bare et eksempel.

Endret av Midas
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 hours ago, Kangerlussuaq said:

Var mer når folk sier de får sms og at folk ringer og ringer selv etter blokking..

Jeg har en person jeg ikke ønsker at skal kontakt meg. Hun stalker meg ikke, men er periodevis ganske syk og tar det gjerne ut på meg (stygge meldinger osv). Jeg gidder ikke det :P Hun vet dog at hun er blokkert så jeg er usikker på om hun i det hele tatt prøver. 
Hun er ikke alltid blokkert, men blokkerer henne i hennes dårlige perioder. Så hos meg fungerer det hvertfall for både sms og ringing. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blokkeringsfunksjonen er digg ! Jeg blir ikke stalket, men stadig vekk ringer der folk som skal selge meg noe jeg ikke vil ha, spørre meg ut om min mening  om ett eller annet, eller fortelle meg at  noe er galt med pc-en min, eller de prøver å svindle meg for penger.Et par tastetrykk, og vekk med dem !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva sa de ulike eierene om Portis,spansk vannhund og puddel?
    • Ja, ikke så interessert i noen av de andre. Så litt på Heeler en stund, men har forstått at det er litt helsepoblematikk der. Hvordan syns du han er når det gjelder jakt? Ja, vi trener med de på mellomgruppen  De er skikkelig søte! Men hennes er strihåret da, jeg foretrekker kort tror jeg Hater pelsstell  Gratulerer med bronsemerke  
    • Wooohoooo We are on fire nå om dagen! Jeg er skikkelig giret, spesielt etter å ha sett filmen. Jeg var ganske trøtt i dag, men har som mål å trene 3 dager i uken. Da må vi jo komme et godt stykke med disse løpende feltene! Så i dag stod jeg opp, ga hundene mat, pakket med meg min frokost og drog rett for å trene. Da jeg kom opp på treningsbanen var det en hel barnehage der på tur. Så vi fikk litt av en forstyrrelse kan man si. I tillegg begynte det å pøsregne! Jeg vet ikke hvor mye vann en slik treat and train maskin tåler, men jeg kledde på den posen den kom i etter litt. Mobilen min tåler vel sikkert heller ikke vann  Men hva gjør man vel ikke for en treningsvideo? På slutten får dere se litt av forstyrrelsene vi fikk bryne oss på. De ungene gikk jo over stigen vår av og til  I tillegg kom de for å hilse på Blondie som stod bundet, ved siden av, plutselig kom de løpende med en frosk de hadde funnet, så skulle de se på og stilte masse spørsmål om hva vi holdt på med. Tidi er verdens beste da Hun har virkelig aldri brydd seg noe om forstyrrelser. Hun jobber på likevel. Jeg tror nok jeg var mer forstyrret enn henne, da jeg følte jeg måtte ha øyne i nakken tilfelle de kom løpende bort. Her får dere se treningsøkten fra start, hvor jeg belønner at hun bare tråkker på matten først, så varierer jeg avstanden hun skal løpe og hvilken side jeg står på hele tiden Noen av de beste treffene i slow motion.  
    • De så skikkelig søte ut  For noen små, spretne ører! Man lærer mye av å ha valp, og hver valp er en ny opplevelse, med nye utfordringer, nye gratis egenskaper og gir deg ny lærdom. Etter første valpen som endte opp med en å bli en ganske velfungerende hund, dog med hjelp fra en mor som har hatt et par hunder opp igjennom årene, så hang jeg meg veldig opp i hva jeg ikke skulle gjøre med neste valp. Men jeg har funnet ut at det er viktigere å ta med de positive tingene og tenke på hva man skal gjøre med neste valp. Ingen hunder er perfekte, og alle vil komme med noen utfordringer. Vi som eiere er heller ikke perfekte, så vi vil alltid gjøre noen feil. Men heldigvis så vokser de stort sett opp til å bli flotte velfungerende hunder alle sammen Så jeg vil stemme for de som alt har sagt det: kos deg med valpen din! Den kommer til å lære deg masse. Selvsagt spør her eller andre steder om dere møter på problemer og hvordan man kan løse de. Men ja, tissing, biting, raptuss og overtrøtte valper er litt av gamet. Men de blir heldigvis rolig tilslutt en dag.  Angående aktivitet så tenker jeg alltid at det handler om en balanse her. Man kan fint være ute lenge med valpen. Jeg kunne være ute i flere timer ofte. Men vi gikk aldri særlig langt. Jeg lot henne utforske ting i eget tempo. Andre dager gjorde vi ingenting. Greit at valpen lærer seg at av og til skjer det også. Hundene har ikke vondt av helt rolige dager heller. 
  • Nylig opprettede emner