Gå til innhold
Hundesonen.no

Blokkering på telefon


Midas
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Midas skrev:

Hvis jeg har blokkert noen på telefonen; får den personen noen beskjed om at den er blokkert da eller ser det ut som meldinger kommer frem? Hva hvis personen ringer? Noen som vet?

Tror du får opptattsignal hvis du ringer ialle fall. Tror ikke du får beskjed om det på noe vis, men er ikke 100% sikker

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kaja said:

Det kan hende, så har det vel med oprativsystem å gjøre :)
Jeg har en Samsung s7, og det er Android ett eller anna på den. 

Har fortsatt samsung S4 :P Men da er det håp for å slippe både SMS og samtaler fra blokkerte nummer når eg en gang bytter telefon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje ikke jeg får sms jeg heller. Så trodde jeg det var sånn at om jeg 'avblokkerte' så haglet gamle meldinger inn, men det gjør de altså ikke. Greit at det bare er opptatt eller går rett på svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Har sonisene fryktelig mye stalkers? :P Aldri hatt det problemet (sorry det var bare så mange som delte erfaringer at jeg ble litt mellom-sjokkert :P  )

Nei, men har et nært familiemedlem som jeg ikke vil ha på tråden, sms eller døren for den del (bare så synd det ikke går å blokkere folk som kommer på døren) :hmm:

Blokkerer også når det ringer telefonselgere som jeg ikke ønsker å motta telefon fra flere ganger. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Har sonisene fryktelig mye stalkers? :P Aldri hatt det problemet (sorry det var bare så mange som delte erfaringer at jeg ble litt mellom-sjokkert :P  )

Jeg har bare gjort det for å se hvordan det fungerer :P og nå i veldig nyere tid et par telefonselgere som ringer om og om igjen ørten ganger om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Har sonisene fryktelig mye stalkers? :P Aldri hatt det problemet (sorry det var bare så mange som delte erfaringer at jeg ble litt mellom-sjokkert :P  )

Stalkers? Tja hvis man regner innpåslitne telefonselgere som ikke gir seg, så ja..:sleep: Har etterhvert fått en laaaang liste med forannevnte type som har blitt blokkert i tur og orden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, QUEST said:

Stalkers? Tja hvis man regner innpåslitne telefonselgere som ikke gir seg, så ja..:sleep: Har etterhvert fått en laaaang liste med forannevnte type som har blitt blokkert i tur og orden. 

Var mer når folk sier de får sms og at folk ringer og ringer selv etter blokking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Debbie skrev:

Koss blokkerer dere?

Går inn på kontaktlisten og finner den du skal blokkere:

6985DAB1-D058-4412-82C1-AA04BB66275B.thumb.jpeg.fc2f7acc8d125e679d7094c62085a7f2.jpeg

 

Er ikke veterinæren jeg blokkerer altså :P bare et eksempel.

 

Endret av Midas
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Kangerlussuaq said:

Var mer når folk sier de får sms og at folk ringer og ringer selv etter blokking..

Jeg har en person jeg ikke ønsker at skal kontakt meg. Hun stalker meg ikke, men er periodevis ganske syk og tar det gjerne ut på meg (stygge meldinger osv). Jeg gidder ikke det :P Hun vet dog at hun er blokkert så jeg er usikker på om hun i det hele tatt prøver. 
Hun er ikke alltid blokkert, men blokkerer henne i hennes dårlige perioder. Så hos meg fungerer det hvertfall for både sms og ringing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blokkeringsfunksjonen er digg ! Jeg blir ikke stalket, men stadig vekk ringer der folk som skal selge meg noe jeg ikke vil ha, spørre meg ut om min mening  om ett eller annet, eller fortelle meg at  noe er galt med pc-en min, eller de prøver å svindle meg for penger.Et par tastetrykk, og vekk med dem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...