Gå til innhold
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det ble å være hjemme fra januar til 1. juni. Da begynte jeg i vikariat i Kristiansand. Etter tre måneder fikk jeg tilbud om et 6 måneders vikariat i Lillesand, med andre arbeidsoppgaver og bedre lønn, som jeg takket ja til. Etter å ha jobbet i Lillesand i to måneder, fikk jeg tilbud om et svangerskapsvikariat med de samme arbeidsoppgavene. Så nå har jeg foreløpig vikariat ut november 2019, og er veldig godt fornøyd med det. Trener to ganger i uka. Ikke på treningssenter, men på to ulike gruppetimer. Ting som ikke var planlagt var at vi nå har kjøpt ny bolig. Vi har mistet en hund (som ble alvorlig syk), så vi har bare en hund for første gang på veldig mange år. Og vi har fått oss to landskilpadder. I romjula får vi to til.  
    • Gratulerer så mye med jobb! Vikariat er jo en veldig god begynnelse
    • Nå begynner vi å snakke om balanse Supert!   @Lunatic jeg har også ei som sliter med det- ja- ikke usikkerhet på ting, men hun bruker ikke hodet, bare raser frem uten å få med seg hva hun blir belønnet for.
      Men hva om du begynner med noe lavt og stabilt- som f.eks en stor bok- gjerne flere som du kan legge litt strategisk plassert så sannsynligheten er stor for at hun treffer en av de med en bakfot? 
    • Har fått fast jobb og kommet på plass i en god leilighet (som riktignok er svindyr i forhold til størrelse). Trives fortsatt dårlig som singel og hundeløs, men håper det går seg til. Har liksom ikke så mye tid til overs til å finne ut av hobbyer, jobber fortsatt med å bli vant til tre-skift og stadige bytter av døgnrytme. Har fått mye mer tid til nerden i meg da, begynt å se filmer og lese bøker igjen! Uno har det heldigvis veldig bra, han og familien han kom til har knytta seg til hverandre og han er blitt en god familiehund for dem. Det er jeg veldig glad for
    • Full dekning, men laveste egenandel på schäfer koster 13 336,- i året, altså ca. 1100,- i mnd. hos Agria. Det synes jeg er veldig dyrt, så jeg har valgt en billigere forsikring. Nå betaler jeg ca. 1000,- i mnd. for alle tre. Whippetene er betydelig billigere å forsikre, og setter heller av ekstra på buffer.
  • Nylig opprettede emner