Gå til innhold
Hundesonen.no

Innredningstrender-følger du dem eller bryr du deg ikke?


QUEST
 Share

Recommended Posts

Her og er lekene på stua, soverommet til snuppa er størrelse bøttekott, og har ikke plass  til alt, samt at hun liker ikke å være oppe alene. 

Har bare ei lita hundeseng da, for hundene foretrekker sofa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ååå det verste jeg vet med innredningstrendene i dag er de kvalme HOME bokstavene "alle" har. Vet du ikke at du er hjemme uten å ha det stavet frem i bokhylla eller? Eller LOVE... synes det er så teit

Jeg bryr meg overhodet ikke. Kjøper det jeg liker og synes er fint. Er jeg som skal bo her, så hva som er trendy og ikke driter jeg i

Uh, trend? Er det når det er salg på IKEA? Jeg er håpløs på interiør, og har faktisk en mann som er mer opptatt av at ting skal matche og se "ordentlig ut" enn det jeg er. Jeg er kun på det prakt

Posted Images

Her har vi hundesofa, to biabed, to store bur og alle leker til frøkna i stua + bilde av henne på veggen :P 

Vi er to (tre inkl den lille) rotehoder så det flyter av ting overalt. Jeg ville gjerne hatt større plass og hatt det stilrent men sånn er det bare ikke. Liker noen trender (har f. eks Kahler blomstervase) mens andre bryr jeg meg ikke om.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i interiør og følger derfor litt med på trender. Jeg følger ikke trendene, men jeg får dem med meg og plukker gjerne litt småting om jeg finner noe jeg liker. Akkurat nå tilsier bosituasjonen (og budsjettet) at jeg ikke kan bry meg så mye, men jeg vet jeg kommer til å legge litt penger i det når jeg får meg et eget sted å bo. Det er selvfølgelig visse designmøbler/-lamper jeg sikler etter, samtidig så er det vakreste jeg eier den gamle, mørke kommoden fra 1800-tallet som jeg fikk av mamma - jeg elsker å arve og å finne ting på loppis og i bruktbutikker.

Jeg kan sette pris på estetikken til minimalisme - det er lekkert - men det er ikke noe for mitt hjem. Jeg må ha farger, bilder/kunst og ting rundt meg for å trives. Rommet mitt i dag har en stor lilla vegg, midt i mot døra, veggene er fulle av diverse malerier/fotografier jeg har kjøpt, alle vinduskarmene og nattbordet mitt er stappfulle av diverse planter i alle størrelser.

Preferansene mine innenfor interiør spriker veldig, og det er ingen stil som står som "den ene" for meg, men om jeg måtte velge heller jeg nok kanskje mer mot en mild maksimalisme. Når jeg får en egen leilighet så kommer det nok til å bli farge på veggene, mix-match av nye og gamle stoler - et systematisk kaos, akkurat som jeg liker det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...