Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2018

Recommended Posts

Tradisjonen tro må vi vel ha en egen tråd. 

Recap fra første episode :)

https://www.dagbladet.no/kultur/paradise-hotel-fyller-ti-ar-for-en-tid-a-vaere-i-live/69604819

«Paradise Hotel», begynner Trianas voiceover, nå med mer klang enn noensinne. «Et sted hvor minner skapes.»

Og jeg som trodde de ble skapt blant annet i hjernens neocortex, amygdala og hippocampus, men så er jo jeg en 35 år gammel mann som bruker livet sitt på å skrive altfor lange sammendrag om realityshow for tenåringer, så hva vet vel jeg."

• Like 1
  • Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isabel kunne nesten deltatt som en ny person, hun ser jo ikke ut som seg selv i det hele tatt! 

Håper forøvrig Carl-Aksel ryker fort ut igjen, han er så vanvittig irriterende :lol:

Også elsker jeg at folk er BFFs etter én dag, og blir sviktet av sine nærmeste. "Jeg trodde vi var SÅ close liksom, også gav hun en like til en annen!" :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg skal bruke opp kvota på det mobile bredbåndet på dette  (selv om det frister), så får se en episode i ny og ne og lese recaps 😀

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Var inne og kikket på linken i startinnlegget. Du store..:blink: Som sagt, en hel del burde absolutt ha fått gratis prevensjon livet ut, på statens regning..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 minutter siden, QUEST skrev:

Var inne og kikket på linken i startinnlegget. Du store..:blink: Som sagt, en hel del burde absolutt ha fått gratis prevensjon livet ut, på statens regning..

Jeg ser jo på fordi det er hjernedød morro. :lol:

• Haha 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
51 minutes ago, Ozzy said:

Isabel kunne nesten deltatt som en ny person, hun ser jo ikke ut som seg selv i det hele tatt! 

Håper forøvrig Carl-Aksel ryker fort ut igjen, han er så vanvittig irriterende :lol:

Også elsker jeg at folk er BFFs etter én dag, og blir sviktet av sine nærmeste. "Jeg trodde vi var SÅ close liksom, også gav hun en like til en annen!" :lol:

Haha, til deres forsvar har de kjent hverandre litt lenger da. De har jo laget en sånn Veien til Pærra denne gangen, så der ser man blant annet at de sjekket inn på et annet hotell og bodde sammen en stund før selve PH. 

Syns egentlig det er skikkelig kjedelig med Legende-sesong. Og jeg er kjempelei to av de andre deltakerne allerede også, så tror jeg raskt faller av denne sesongen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Mackenzie skrev:

Haha, til deres forsvar har de kjent hverandre litt lenger da. De har jo laget en sånn Veien til Pærra denne gangen, så der ser man blant annet at de sjekket inn på et annet hotell og bodde sammen en stund før selve PH. 

Syns egentlig det er skikkelig kjedelig med Legende-sesong. Og jeg er kjempelei to av de andre deltakerne allerede også, så tror jeg raskt faller av denne sesongen.

Åja, det er da noe :lol: Tidligere har de ikke kjent hverandre før de sjekket inn, har ihvertfall ikke virket slik! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Ozzy skrev:

Kjente nesten ikke igjen Isabel nei, men, syntes kanskje ikke Aurora har vært så heldig med sine endringer på utseendet heller ...

CA minner meg om Chris Keller fra One Tree Hill. Bare hakket mer masete.

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Justisia skrev:

Kjente nesten ikke igjen Isabel nei, men, syntes kanskje ikke Aurora har vært så heldig med sine endringer på utseendet heller ...

Enig i begge! Håper CA ryker fort, orker ikke han i lengden! 

Var godt å se at Isabel sto opp for Julie. At alle jentene går på en som de gjorde der, kan umulig være spesielt hyggelig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som irriterer meg over Newa? Blir sur når jeg ser hu :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 14.3.2018 at 1:46 PM, Justisia skrev:

Visste det var noen han ligna på!! Chris Keller var det, ja :P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 timer siden, Ozzy skrev:

Irriterer meg noe over henne ja. Spesielt måten hun snakker på. Hvordan hun på en måte legger et helt annet trykk på enkelte navn og ord, spesielt mot slutten av setninger. Høres teit ut.

Men irriterer meg over Isabell og. Får fnatt av slike lange negler og så skjønner jeg nesten ikke hva hun sier pga dialekten og at hun snakker fort. Får med meg at hun ofte snakker om makt da :P

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han Leo er bare så søt. Dette er første gang jeg faktisk følger med på alle episodene av Paradise. Det er jo riktig så underholdende sånn egentlig, morsomme karakterer den gjengen... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, Justisia skrev:

Irriterer meg noe over henne ja. Spesielt måten hun snakker på. Hvordan hun på en måte legger et helt annet trykk på enkelte navn og ord, spesielt mot slutten av setninger. Høres teit ut.

Men irriterer meg over Isabell og. Får fnatt av slike lange negler og så skjønner jeg nesten ikke hva hun sier pga dialekten og at hun snakker fort. Får med meg at hun ofte snakker om makt da :P

Ja, også fikk jeg litt avsmak etter hu klikka så fælt på han blonde. 

Isabel ja, hun burde vært teksta :lol:

5 minutter siden, Orca skrev:

Han Leo er bare så søt. Dette er første gang jeg faktisk følger med på alle episodene av Paradise. Det er jo riktig så underholdende sånn egentlig, morsomme karakterer den gjengen... :P

Haha, ja det er ganske underholdende. Og morsomt :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 6.4.2018 at 7:30 AM, Ozzy skrev:

Nei! Du er ikke alene! Hun virker rimelig lettpåvirkelig, høres ut som hun har begynt å legge om til nordlandsdialekt i sin begeistring for Erik :P

uff det var dømmende 🙈

Det er årevis siden jeg så PH, men nå er jeg altså i gang, og det er så kleint mye av det! Og gøy hjernedød underholdning :) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jo, for så vidt. Jeg har bare sett så mange preppere som ikke har mulighet til selvforsyning. De har ikke settepotet, korn eller frø, de har ingen dyr eller lignende, og ingen erfaring med å dyrke selv. De vet ikke hvor mye de må så og når for å ha mat nok til alle i familien. Det er jo helt avgjørende for å overleve over lengre tid.  Jeg tror nok også at mange av øvelsene ikke kan sammenlignes med hvordan det blir på ekte. Det mentale må være på plass på flere måter, man må kunne holde seg kald og ikke få panikk - og det vet jeg ikke egentlig om de er noe bedre til. Altså, noen av prepperne er helt sikkert bedre stilt enn den gjengse nordmann/person generelt, men jeg tror at en majoritet av prepperne ikke kommer til å overleve så veldig lenge.
    • Feilfritt og innenfor 15 % av antall startende (men minimum pallen). Det har blitt hakket færre napp i klasse 1, men vesentlig flere i klasse 2. Så teknisk sett er det ganske greit å komme seg til klasse 3 med "treig" hund, gitt at man holder seg unna tidsfeil selvfølgelig.  Men - agility handler jo om fart, så hvis det er en sport som man ønsker å drive litt med, er det jo en fordel å velge en rase som har et godt utgangspunkt for å hevde seg fartsmessig også. Kjedelig å gå et godt feilfritt løp og havne 9 sekunder bak pallen...
    • Ah, jeg har ikke noe slik oppdeling men alt går under samme pot. Kanskje vurdere annen forsikring? 
    • TS her.  Er også nysgjerrig på å vite om Brit Premium er bra merke/fôr?  https://www.zoopermarked.no/hundefr/brit-premium-puppies-hundefr https://www.zoopermarked.no/brit-premium-junior-medium-hundefoder   Også intr i å vite om noen har foret med Eukanuba Working fôret? Så det også passet til drektige og diende tisper. 
    • Sansa har en del merkelig fakter og vaner som av og til får hjertet til å smelte, av og til får meg til å le så jeg nesten pisser på meg og av og til får meg til å undre på hva det egentlig dreier seg om. Eller en god blanding av disse. Tenkte det kunne være morsomt og kanskje lærerikt å høre om andres opplevelser med sin(e) hund(er). Kanskje man får avkreftet at hunden er så sær som man tror? Eller bekreftet at joda, klumpen er akkurat så spesiell som man trodde! Og om noen har mer eller mindre kvalifiserte innspill på hva adferden betyr eller skyldes, så kan man kanskje lære noe også? Uansett, her er min litt tilfeldige topp tre (de første jeg kom på): 1. Brumming Sansa «snakker» i form av en slag nesebrumming. Hun høres ut som en gammel dieselmotor! Og urkomisk å høre på. Jeg har tolket det utelukkende som en positiv lyd, litt som glad-logring, men jeg kan ta feil! Sikkert som banken kommer hun rett etter at hun har spist kveldsmat (ikke på morgenen!). Setter seg rett foran meg, og brummer i vei mens hun presser seg inntil bena mine med brystet. Hun er veldig klar for kos og presser hode mot håmda mi, evt strekker halsen slik at hun kan kløs der. Det kan sikker vare rundt et minutt, helt til jeg overser henne eller hun får komme opp i fanget mitt. 2. Markies er dritgodt! ... om kvelden. Og kun om kvelden. Helt siden hun var valp har vi hatt en rutine på at når hun har lagt seg der hun skal sove, og jeg er på tur å legge meg på soverommet, så får hun en Markies. Det startet nok grunnet at jeg hadde dårlig samvittighet for å la henne ligge alene (det er nok bare 3 meter mellom oss, men jeg lukker døren). Om hun skjønner det er Markies på vei (jeg henter den i skapet, lukt), så begynner hun å sikle om den ikke kommer relativt raskt. Når hun får den, så knaskes den ned med stor innlevelse. Det ser virkelig ut som hun nyter den! Forsøk å gi en Markies på dagtid? Nei, takk ... sånt liker jeg ikke. Hun bare lukter på den. Kan ta den i munnen, men den spyttes ut. Veldig rare greier!! 3. Stein i skogen. Hvis jeg setter meg ned i skogen, finner hun ofte en halvstor stein og kommer til meg med den (hun er veldig forsiktig når hun løfter den i munnen). Hun stiller seg tett, tett inntil bena mine, men med siden mot meg. Forsøker jeg å ta hånden mot munnen hennes - så vris hodet vekk fra meg. Tar jeg hånden tilbake ser hun rett fram igjen. Om jeg stryker/klør henne på hals/bak øre/skulder/hode så ser det ut som hun nyter det noe helt enormt og presser tilbake. Hele tiden forsøker hun å komme enda nærmere meg - ikke bare ved å presse, men ved å bruke bena til å forflytte seg enda nærmere. Selv om det jo ikke går! Hun kan stå slik veldig lenge, mange minutter og jeg skjønner ikke hva det hele dreier seg om! Noen andre med historier eller forklaringer?
  • Nylig opprettede emner