Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2018


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Tradisjonen tro må vi vel ha en egen tråd. 

Recap fra første episode :)

https://www.dagbladet.no/kultur/paradise-hotel-fyller-ti-ar-for-en-tid-a-vaere-i-live/69604819

«Paradise Hotel», begynner Trianas voiceover, nå med mer klang enn noensinne. «Et sted hvor minner skapes.»

Og jeg som trodde de ble skapt blant annet i hjernens neocortex, amygdala og hippocampus, men så er jo jeg en 35 år gammel mann som bruker livet sitt på å skrive altfor lange sammendrag om realityshow for tenåringer, så hva vet vel jeg."

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel kunne nesten deltatt som en ny person, hun ser jo ikke ut som seg selv i det hele tatt! 

Håper forøvrig Carl-Aksel ryker fort ut igjen, han er så vanvittig irriterende :lol:

Også elsker jeg at folk er BFFs etter én dag, og blir sviktet av sine nærmeste. "Jeg trodde vi var SÅ close liksom, også gav hun en like til en annen!" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, QUEST skrev:

Var inne og kikket på linken i startinnlegget. Du store..:blink: Som sagt, en hel del burde absolutt ha fått gratis prevensjon livet ut, på statens regning..

Jeg ser jo på fordi det er hjernedød morro. :lol:

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, Ozzy said:

Isabel kunne nesten deltatt som en ny person, hun ser jo ikke ut som seg selv i det hele tatt! 

Håper forøvrig Carl-Aksel ryker fort ut igjen, han er så vanvittig irriterende :lol:

Også elsker jeg at folk er BFFs etter én dag, og blir sviktet av sine nærmeste. "Jeg trodde vi var SÅ close liksom, også gav hun en like til en annen!" :lol:

Haha, til deres forsvar har de kjent hverandre litt lenger da. De har jo laget en sånn Veien til Pærra denne gangen, så der ser man blant annet at de sjekket inn på et annet hotell og bodde sammen en stund før selve PH. 

Syns egentlig det er skikkelig kjedelig med Legende-sesong. Og jeg er kjempelei to av de andre deltakerne allerede også, så tror jeg raskt faller av denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mackenzie skrev:

Haha, til deres forsvar har de kjent hverandre litt lenger da. De har jo laget en sånn Veien til Pærra denne gangen, så der ser man blant annet at de sjekket inn på et annet hotell og bodde sammen en stund før selve PH. 

Syns egentlig det er skikkelig kjedelig med Legende-sesong. Og jeg er kjempelei to av de andre deltakerne allerede også, så tror jeg raskt faller av denne sesongen.

Åja, det er da noe :lol: Tidligere har de ikke kjent hverandre før de sjekket inn, har ihvertfall ikke virket slik! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ozzy skrev:

Isabel kunne nesten deltatt som en ny person, hun ser jo ikke ut som seg selv i det hele tatt! 

Håper forøvrig Carl-Aksel ryker fort ut igjen, han er så vanvittig irriterende :lol:

Kjente nesten ikke igjen Isabel nei, men, syntes kanskje ikke Aurora har vært så heldig med sine endringer på utseendet heller ...

CA minner meg om Chris Keller fra One Tree Hill. Bare hakket mer masete.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Justisia skrev:

Kjente nesten ikke igjen Isabel nei, men, syntes kanskje ikke Aurora har vært så heldig med sine endringer på utseendet heller ...

CA minner meg om Chris Keller fra One Tree Hill. Bare hakket mer masete.

Enig i begge! Håper CA ryker fort, orker ikke han i lengden! 

 

Var godt å se at Isabel sto opp for Julie. At alle jentene går på en som de gjorde der, kan umulig være spesielt hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 14.3.2018 at 1:46 PM, Justisia skrev:

Kjente nesten ikke igjen Isabel nei, men, syntes kanskje ikke Aurora har vært så heldig med sine endringer på utseendet heller ...

CA minner meg om Chris Keller fra One Tree Hill. Bare hakket mer masete.

Visste det var noen han ligna på!! Chris Keller var det, ja :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ozzy skrev:

Bare jeg som irriterer meg over Newa? Blir sur når jeg ser hu :lol:

Irriterer meg noe over henne ja. Spesielt måten hun snakker på. Hvordan hun på en måte legger et helt annet trykk på enkelte navn og ord, spesielt mot slutten av setninger. Høres teit ut.

Men irriterer meg over Isabell og. Får fnatt av slike lange negler og så skjønner jeg nesten ikke hva hun sier pga dialekten og at hun snakker fort. Får med meg at hun ofte snakker om makt da :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Justisia skrev:

Irriterer meg noe over henne ja. Spesielt måten hun snakker på. Hvordan hun på en måte legger et helt annet trykk på enkelte navn og ord, spesielt mot slutten av setninger. Høres teit ut.

Men irriterer meg over Isabell og. Får fnatt av slike lange negler og så skjønner jeg nesten ikke hva hun sier pga dialekten og at hun snakker fort. Får med meg at hun ofte snakker om makt da :P

Ja, også fikk jeg litt avsmak etter hu klikka så fælt på han blonde. 

Isabel ja, hun burde vært teksta :lol:

5 minutter siden, Orca skrev:

Han Leo er bare så søt. Dette er første gang jeg faktisk følger med på alle episodene av Paradise. Det er jo riktig så underholdende sånn egentlig, morsomme karakterer den gjengen... :P

Haha, ja det er ganske underholdende. Og morsomt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 6.4.2018 at 7:30 AM, Ozzy skrev:

Bare jeg som irriterer meg over Newa? Blir sur når jeg ser hu :lol:

Nei! Du er ikke alene! Hun virker rimelig lettpåvirkelig, høres ut som hun har begynt å legge om til nordlandsdialekt i sin begeistring for Erik :P

uff det var dømmende ?

 

Det er årevis siden jeg så PH, men nå er jeg altså i gang, og det er så kleint mye av det! Og gøy hjernedød underholdning :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...