Gå til innhold
Hundesonen.no
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Jeg har en powderpuffgutt på 2 år. Han er ikke glad i å gå tur. Når han ser båndet sitt gjemmer han seg dersom det ikke passer ham å hvor gå ut. Han kan også knurre og glefse etter meg hvis han ikke får bestemme. Disse tingene overser jeg for han må ut, og han må  stelles. Har ingenting imot å bade, verre med børsting og føning.Jeg tror han er utrygg på en eller annen måte. Han har aldri blitt tatt fysisk  eller straffet. Trenger råd for hvordan han  kan bli en tryggere hund og hvordan få slutt på knurringen.  
    • Hei. Jeg har en powderpuffgutt på 2 år. Han er ikke glad i å gå tur. Når han ser båndet sitt gjemmer han seg dersom det ikke passer ham å hvor gå ut. Han kan også knurre og glefse etter meg hvis han ikke får bestemme. Disse tingene overser jeg for han må ut, og han må  stelles. Har ingenting imot å bade, verre med børsting og føning.Jeg tror han er utrygg på en eller annen måte. Han har aldri blitt tatt fysisk  eller straffet. Trenger råd for hvordan han  kan bli en tryggere hund og hvordan få slutt på knurringen.  
    • Jeg leste artikkelen og lo fordi jeg trodde det var satire. Helt til jeg oppdaget at det faktisk var nrk sin artikkel jeg leste   Jeg synes vi burde slappe av litt og ikke lete etter feil overalt. Vi kan finne feil med absolutt alt om vi vil, men det er ikke nødvendig
    • I går fikk vi tatt noen nye bilder av prinsessen før vi dro hjem fra hytten 
    • Under et år. Fikk det etter ho fikk valper. Eieren har ikke fått testet ho så hard etter ho fikk stoffskifteproblemer, så vet ikke så mye :-/
  • Nylig opprettede emner