Gå til innhold
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• dette er jo bare helt forferdelig  sier meg enig med @Meg: selv om det er samme gassen, så kan det fortsatt være store forskjeller.  Min erfaring fra svineslakteri er TOTALT forskjellig fra denne videoen, heldigvis! 
    • Så lenge hundene og kattene har et godt liv FØR det forskes på de, ser jeg ingen problemer med dette.  Dyrene er enten dopet helt ned, eller døde når det forskes på de.  Mennesker skal være veldig glade for all den forskningen som er gjort på dyr, slik at vi har fått bedre medisiner, bedre behandling ved sykdom osv.
    • Det er jo ikke farlig, så jeg tenker at du iallefall kan prøve å se. Har det en effekt så har hun jo antagelig vondt og da kan du jo evt ta en prat med dyrlegen å høre hva de sier, har det ikke effekt så er det kanskje noe annet som gjør det.  Virker hun plaget på noe vis sånn utenom pelsnapping? Kløe? Ubehag? Stress? Er det faste plasser hun napper pels eller er det over alt? Gjør hun det hver gang? Noen dyr har det jo med å nappe ut pels for å lage reir eller for å få frem pattene, kan det være noe sånt, bare litt feilslått(aner ikke om hundre gjør slikt da)? Ellers vet jeg at allergi osv kan forverres når hormoner herjer, kan hun ha tilløp til noe slikt?
    • Men det var vel ikke  uønsket, så vidt jeg husker giftet prinsen seg med henne og de levde lykkelig alle sine dager. Og er de ikke døde, så lever de vel enda. Det lå nok i kortene at det skulle dukke opp en prins før eller siden, enten hun var forgiftet av eplet, eller ei. Så egentlig var hun ikke død på det aktuelle tidspunktet.
    • Min hannhund markerer inne hos andre dersom det bor hund der eller dersom hunder har vært på besøk der for ikke altfor lenge siden. Problemet løses enkelt med at han holdes i bånd eller i min umiddelbare nærhet når vi er hos andre. Det er veldig lett å se når han har tenkt å markere, så det går fint an å stoppe han. Men han gjør det uansett ikke når jeg er rett ved siden av. Han markerer aldri hjemme hos oss. Hadde han gjort det, hadde jeg vurdert Belly Band, men på besøk trenger han ikke gå fritt omkring uansett.
  • Nylig opprettede emner