Gå til innhold
Hundesonen.no

RR Mio og matmor


trill
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg lest rundt her og plukket opp gode tips lenge nok til at jeg syns det var på tide å presentere seg selv..
Jeg og samboer har etter laaaaang tid med lengting og planlegging bestemt oss for at det er tid og plass til hund i livet vårt. I september hentet vi endelig hjem det som er vår første hund som voksne. Wayosi Golden Touch, Mio til daglig, er en ridgeback på 7ish måneder som i utgangspunktet skal være kompis og familiemedlem. Vi har ikke planer om å konkurrere i noe spesielt, men vi kommer til å teste ut litt forskjellig og trene ting vi trives godt med. Foreløpig er vi i gang med smeller, noe alle syns er veldig moro! 

Mio har så langt vist seg å være alt vi ønsket oss og mer til; en aktiv, morsom, selvstendig liten fyr med masse personlighet og en god dose egne meninger.

Slenger ved et par bilder av sjarmøren :wub:

Snapchat-500969551.jpg

 

 

 

2017-12-24 09.37.50.jpg

 

 

Endret av trill
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malamuten skrev:

Har dere overtatt han nå eller hatt han siden valp? Gratulerer uansett med en skjønn hund :wub: Håper han blir alt dere ønsker dere :)  

Vi hentet han i september, 9 uker gammel, så han har vært hos oss noen måneder nå. Kan ikke helt huske hvordan det var å bo uten han :huh: 
Takk! Foreløpig lever han opp til alle forventninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mushi skrev:

Velkommen! Så gøy med prikker på forbeina! Er dette vanlig? Er det lov på utstilling? Aldri sett før!

Takk :)
Det er tillatt med litt hvitt på bryst og tær, men det skal ikke være over tærne. Han er ikke noe utstillings-emne altså, men jeg syns (helt objektivt såklart) at potene hans er sjarmerende :icon_redface:

Endret av trill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...