Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mars


QUEST
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sliiiten.  Men nå har jammen lille Fettergutt blitt godkjent lavinehund, og er nå godkjent redningshund både sommer og vinter. Fineste lillegutt.   Ellers så må jeg innrømme at jeg gleder meg lit

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

Vi klarte det:) Herregud det er vilt hvor sliten man blir av å ikke gjøre noenting.

Posted Images

Just now, QUEST said:

Ser jo at jeg glemte noe vesentlig her..nemlig; er det alltid en kobling mellom pen= seksuellt attraktiv for din del? Mange av de menn jeg har utspurt sier nemlig det mens jeg helt klart skiller på de to begrepene, jeg kan som nevnt absolutt se at noen ansees som pene/klassisk vakre, selv om jeg ikke finner dem seksuellt tiltrekkende. :)

Nei, ikke alltid og i definitivt i varierende grad. Det er jo kvinner som er pene å se på, men ikke attraktive. Litt samme som: Oj, det var en utrolig pen 4 år gammel jente - men for normale folk så er det jo ikke noe seksuelt attraktiv der. Og det er jo ikke fordi det selvsagt er unormalt å tenne på 4 år gamle jenter - det bare er ikke "noe" der. Litt samme følelsen kan det være når det gjelder en del voksne også. I tillegg har man de du snakker om, de klassisk vakre som av en eller annen grunn ikke helt "gjør det" for meg. Men det blir en litt annen ting, for jeg kan se på dem og se at "jo, det der burde jo være noe jeg likte", men så er det ikke sånn. Her tror jeg personlighet og utstråling kommer inn mer enn faktisk skjønnet (som til en viss grad er målbart)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, QUEST skrev:

Ser jo at jeg glemte noe vesentlig her..nemlig; er det alltid en kobling mellom pen= seksuellt attraktiv for din del? Mange av de menn jeg har utspurt sier nemlig det mens jeg helt klart skiller på de to begrepene, jeg kan som nevnt absolutt se at noen ansees som pene/klassisk vakre, selv om jeg ikke finner dem seksuellt tiltrekkende. :)

Og omvendt? Det er vel ikke en nødvendighet å være veldig pen, for å være attraktiv, ha en faktor som er tiltrekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeez trenger en frossen fisk i huet. Er ute og driver på med dyra, kjenner at nå begynner jeg å bli sliten (vært syk flere uker i strekk + min normale skranglekropp) så da istede for å sette ned tempoet eller avslutte og ta resten senere, som fornuftige  folk - neida, jeg skal bare SKYNDE meg å bli ferdig før jeg blir helt tom. Og det går jo som det går med svimling, svartning, kaldsvetting og sjangle seg inn og synke sammen på sofaen. I-D-I -O -T ! Trodde jeg var blitt flinkere på dette, men nei man sklir visst tilbake i gamle vaner gitt. 

 

  • Sad 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg fikk akkurat mail om at jeg var satt opp på vakt på feil tidspunkter i morgen. 

Det skulle vært fra klokka 6! :o

Det er jo bare til å dra seg opp litt over 5 da. Penger først, og så søvn. :aww:

Det positive er at da tar jeg helg en time tidligere enn hva jeg først hadde trodd :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birgitte leder Finnmarksløpet :jump: "Der menn er menn og kvinner ofte vinner" - krysser alt som er for at dette når til mål nå! :icon_clapping: Veldig synd for svensken da, tjuvparring så like før mål.. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wachita skrev:

Jeg syns ikke folk er seksuelt attraktive med mindre jeg har en mental connection med dem først. Så Ikke mange med andre ord :teehe:Mange kan være pene, eller super hunk liksom. Men det stopper der :P 

Enig! Random mennesker har egentlig liten seksuell apell selv om jeg kan finne dem attraktive rent visuelt. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig helg! Blazern og jeg fikk tatt oss en god skitur etter jobb og nå er det sofatjeneste resten av kvelden. 

Skoj hilser god helg! 

20180315_185621.thumb.jpg.d6f4cd0b275a6e13083a67cfb884be6f.jpg

Endret av Tonje
  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å dra en tur til sentrum for å rusle litt der med hundene. Bergen by som bader i sol er noe av det fineste jeg vet :ahappy:

Fikk lyst på kake, så da bakte jeg en brownies. Er tross alt fredag :aww:

Og nå har vi nettopp spist deilig middag. Kylling i mangochutney med ris og salat :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Symra&Pippin said:

Du verden. Jeg har hatt skikkelig mageknip i hele dag. Så spiste jeg litt fredagssnop og ble helt bra!

Du led av akutt snopmangel :D Må ikke forveksles med snoppmangel... :aww: 

 

Endret av Raksha
  • Like 2
  • Haha 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Du led av akutt snopmangle :D Må ikke forveksles med snoppmangel... :aww: 

 

:lol: 

Jeg ser på Nytt på Nytt og er fascinert over at hodet til han der Jan Thomas er fem ganger så stort som et vanlig hode. Sjekk da!

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Debbie said:

Ser på Beat for Beat og der kom jeg ihug en jeg liker utseende på:

 

 

Sånn da skal jeg forsette med Beat for Beat:)

åh jeg må pakke til imorra...oi..

Morsomt, for meg er han alt for feminin og det roper homofil mann (uten at *DET* er noe negativt - men det stopper meg fra å føle attraktivisme, det får meg til å føle meg som når jeg ser en annen kvinne :P  ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Du verden. Jeg har hatt skikkelig mageknip i hele dag. Så spiste jeg litt fredagssnop og ble helt bra!

:lol: Jeg sleit litt med magen da jeg var på tur i fjor sommer, men straks jeg satte meg i bilen og begynte å gumle vingummi og annet i samme sjanger, så ble magen helt fin igjen :lol: Jeg konkluderte med at magen min er naturlig tilpasset moderne livsstil :aww: 

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg ser på Nytt på Nytt og er fascinert over at hodet til han der Jan Thomas er fem ganger så stort som et vanlig hode. Sjekk da!

Det satt jeg og tenkte på også :lol: 

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Morsomt, for meg er han alt for feminin og det roper homofil mann (uten at *DET* er noe negativt - men det stopper meg fra å føle attraktivisme, det får meg til å føle meg som når jeg ser en annen kvinne :P  ).

Han er jo veldig androgyn. Vakker, men apellerer ikke helt til meg heller :P 

Nei, nå MÅ jeg støvsuge huset... MÅ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

I dag har jeg hatt rundt 3,5 time i bil totalt, og jeg har sittet i hagemøbler en time for å fordele mat som skulle fryses ned. Det liker ikke ryggen kjenner jeg.

Og som om det ikke skulle vært nok begynner halsen å tulle med meg igjen, så tydeligvis har mannen smittet meg nok en gang. Får håpe det går fortere over denne gangen, og at jeg slipper å sitte i sofaen til jeg går i koma en gang på morgenkvisten. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kangerlussuaq said:

Morsomt, for meg er han alt for feminin og det roper homofil mann (uten at *DET* er noe negativt - men det stopper meg fra å føle attraktivisme, det får meg til å føle meg som når jeg ser en annen kvinne :P  ).

Jeg er enig med @Debbie. Synes han er vakker! Men nå har jeg funnet ut for mange år siden at jeg liker litt feminine menn.

Vakre menn (og kvinner) setter jeg pris på på et estetisk plan, men det er veldig få jeg blir tiltrukket av utover det - da skal det klaffe med personlighet.

Jeg kunne ikke vært i et seksuelt forhold med en jente (man skal aldri si aldri, men sånn det er i dag i hvert fall), men jeg kunne helt fint hatt en kvinnelig livspartner uten sex. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

:lol: Jeg sleit litt med magen da jeg var på tur i fjor sommer, men straks jeg satte meg i bilen og begynte å gumle vingummi og annet i samme sjanger, så ble magen helt fin igjen :lol: Jeg konkluderte med at magen min er naturlig tilpasset moderne livsstil :aww: 

Jeg skal bruke dette hver gang samvittigheten min begynner å bråke om snopspisingen min!

Sitat

Det satt jeg og tenkte på også :lol: 

Det hodet var jo bare digert!

Sitat

 

Nei, nå MÅ jeg støvsuge huset... MÅ... 

Jeg er så lykkelig for at jeg har støvsuget og tørket støv i hele første etasje i dag. Det var en stund siden sist gitt. Synes nesten at det ble lettere å puste her plutselig. 

I morgen skal Sara og jeg på teater. Spelemann på taket! Gleder seg. Før det skal Symra tures litt skikkelig, håper været holder sånn noenlunde, i dag var det helt lekkert, bare litt vel kaldt.

 

Endret av Symra&Pippin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Meg skrev:

enig! har bare fulgt sånn halvveis med i år, men innspurten får jeg med meg :D

Nina Skramstad har virkelig gjort en stor jobb som reporter under FL så i år har jeg virkelig fulgt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...