Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mars


QUEST
 Share

Recommended Posts

Paracet virker ikke mer enn 6 timer :aww: la meg veldig tidlig i kveld og kvelden før, og begge gangene har jeg måttet finne ny paracet på denne tiden. Dustehals. 

I morgen skal jeg ingenting så da kan jeg være stum mellom 8 og 16. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sliiiten.  Men nå har jammen lille Fettergutt blitt godkjent lavinehund, og er nå godkjent redningshund både sommer og vinter. Fineste lillegutt.   Ellers så må jeg innrømme at jeg gleder meg lit

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

Vi klarte det:) Herregud det er vilt hvor sliten man blir av å ikke gjøre noenting.

Posted Images

7 timer siden, Snøfrost skrev:

Den i juni?
Hadde tenkt å melde på valp der. Hm...

 

7 timer siden, maysofie skrev:

Ja, blir visst bare rallylydighet den helga - iom. at klubben skal arrangere NM ved NKK Østlandet helga før...

Men det er jo utstilling helga før også...? Nkk Østlandet blir i Sandefjord. 

Det kommer håpløst sent. Mange i klubben skal konkurrere rally i Bø samme helg og de vil nok slite med å finne nok frivillige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten vits i å legge seg tidlig når man vekkes av vonde drømmer flere ganger gjennom natta. Rett før alarmen ringte drømte jeg at jeg var inne hos eksen og ble møtt av en fremmed mann som gir rundt med bare et håndkle rundt livet, eksen hadde nemlig blitt homo...fin tanke å starte dagen med, at jeg var så dårlig som kjæreste og frastøtende fysisk at jeg hadde vendt ham av kvinner for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste uke og normal arbeidsmengde. De to siste ukene har jeg jobbet mer enn jeg egentlig har kapasitet til, og det merkes. Men det er greit å ha prøvd det og fått et svar på om det fungerer eller ikke hvertfall :) i dag blir det heldigvis ganske rolig, så det skal nok gå bra. 

Twist har ikke hostet på et par dager, så tenkte vi skulle prøve oss på en liten tur i ettermiddag. Har holdt han i ro i tre dager nå, så tenker han setter pris på det. Han er en himla enkel hund sånn sett da, ikke noe mas selv i perioder som dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mushi skrev:

 

Men det er jo utstilling helga før også...? Nkk Østlandet blir i Sandefjord. 

Det kommer håpløst sent. Mange i klubben skal konkurrere rally i Bø samme helg og de vil nok slite med å finne nok frivillige. 

Bø-helga er jo nesten blitt tradisjon, det vet vi jo alle, overnatting bookes ved stevnet året før...

Vi hadde også tenkt oss til Bø, men nå får vi se om vi heller blir å hjelpe til på hjemmebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Bø-helga er jo nesten blitt tradisjon, det vet vi jo alle, overnatting bookes ved stevnet året før...

Vi hadde også tenkt oss til Bø, men nå får vi se om vi heller blir å hjelpe til på hjemmebane.

Jeg viste det ikke. ? Blir nok å jobbe frivillig på utstillingen så jeg kan bli med  på rally helgen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og god morgen i dag trenger jeg en PollyAnna dag,så gjerne hiv dere på:)

Pollyanna går ut på å finne tre ting med dagen i dag som er fin. Her er mine:

Prima(selv om ho akkurat i dag er mer slitsom, hadde ikke klart meg uten)

Har strøm, vann og mat

Er urven men ikke syk

 

 

ang rally i Bø, så tror jeg mange dropper det i år, siden det trolig blir en litt amputert helg pga rot når de skal arrangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Debbie skrev:

hei og god morgen i dag trenger jeg en PollyAnna dag,så gjerne hiv dere på:)

Pollyanna går ut på å finne tre ting med dagen i dag som er fin. Her er mine:

Prima(selv om ho akkurat i dag er mer slitsom, hadde ikke klart meg uten)

Har strøm, vann og mat

Er urven men ikke syk

 

 

ang rally i Bø, så tror jeg mange dropper det i år, siden det trolig blir en litt amputert helg pga rot når de skal arrangere.

1: Jeg fikk flytta veterinærtimen til Felix til neste uke så jeg kan samkjøre den med vaksinasjon av Skoj. Det frigjør tid i dag som er sårt trengt.

2: Skoj bæsja ute imårrest :P

3: Selv om det er snø så var føret alright nok til at jeg kunne sykle på jobb.

Små gleder osv..

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg er glad jeg ikke skal jobbe noe særlig i dag. Kun to butikker jeg skal ut i og sjekke hos. 
Egentlig skulle jeg stå opp samtidig som gubben i dag. Han har begynt å kjøre ekstra tidlig for å få parkeringsplass nærme arbeidsplasen, så jeg skulle vært oppe halv 6. 
Det kunne jeg bare glemme, for nakken var så vond at jeg klarte ikke å bevege meg så tidlig. Så da var det bare til å gi opp og sove videre. Ikke at nakken ble bedre av det, men jeg orket bare ikke å slåss med det der og da. :aww: 

Var samme greia i går også. Jeg ba gubben massere det opp, men jeg kjente ingenting når han tok på, og ikke merket han noe knuter bak der heller. Så muskulært er det tydeligvis ikke.

I dag skal jeg prøve å få tatt igjen det tapte med tur. De siste dagene har det ikke blitt så veldig mye, så jeg får bare presse meg gjennom litt ekstra i dag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gleder? Jo:

1. Symra var kvikk og glad i morges, ikke treg og trøtt som i går ettermiddag.

2. Jeg har bare en dobbeltime undervisning i dag. Jeg liker å undervise, men det er godt å ha tid til andre ting også.

3. Vi skal endelig ha et møte om kommende eksamen i dag, da får vi vel svar på noen spørsmål og diskutert gjennom et par ting. Dessuten liker jeg møter, call me crazy.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pixie skrev:

Liten vits i å legge seg tidlig når man vekkes av vonde drømmer flere ganger gjennom natta. Rett før alarmen ringte drømte jeg at jeg var inne hos eksen og ble møtt av en fremmed mann som gir rundt med bare et håndkle rundt livet, eksen hadde nemlig blitt homo...fin tanke å starte dagen med, at jeg var så dårlig som kjæreste og frastøtende fysisk at jeg hadde vendt ham av kvinner for godt.

Du vet at bifile finnes? :) Eller 'late bloomers' for den del. Hvis en eks. skulle finne ny kjæreste av motsatt kjønn ens ett eget, betyr det ikke at man selv var 'dårlig'. Det kan være så enkelt som om at eks'en er bifil eller at vedkommende endelig har kommet ut av skapet. Det behøver ikke å ha noe som helst med en selv og gjøre :) 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Dagens gleder? Jo:

1. Symra var kvikk og glad i morges, ikke treg og trøtt som i går ettermiddag.

2. Jeg har bare en dobbeltime undervisning i dag. Jeg liker å undervise, men det er godt å ha tid til andre ting også.

3. Vi skal endelig ha et møte om kommende eksamen i dag, da får vi vel svar på noen spørsmål og diskutert gjennom et par ting. Dessuten liker jeg møter, call me crazy.

Nå kom jeg til å tenke på denne :whistle:

XGaWXG9eqSaRpg098HggJgoln8DswpMIJq3FRIiwX4Uw.thumb.jpg.e9e96f27deb84ace56ee52be484949c7.jpg

 

  • Like 1
  • Haha 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mushi skrev:

Jeg viste det ikke. ? Blir nok å jobbe frivillig på utstillingen så jeg kan bli med  på rally helgen etter. 

Mente forøvrig alle som i de som har konkurrert aktivt i klubben  en stund, gjernesiden første Bø-stevne i 2013/14(?) :lol: Det er er innmari trivelig stevne!

Får se om jeg prøver kjøre i gang Lyn i rally igjen da, om det blir på klubben, så har man iallefall hjemmebane-fordelen - forutsatt at vi faktisk begynner trene der igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre glade ting i dag

1) Frøkna er frisk igjen og i bhg, noe som betyr at jeg kunne dra på jobb og få unna alt som haster

2) Har fri resten av uka, litt forsinket vinterferie. Blir veldig deilig med litt etterlengtet ferie  

3) Kjøpt meg god lunsj med Pepsi Max til

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg burde kommet meg ut på tur snart, men det er sludd og det er kaldt så jeg vil ikke :P At det skyter ut smerte fra både korsrygg og nakke hjelper ikke akkurat på, men det kan i hvert fall begrenses litt med paracet. Uten at jeg har prøvd å finne noen sammenhenger før så tviler jeg på at den fungerer så godt på været. :aww: 


Jeg fikk plutselig invitasjon til healingkonsert av alle ting på facebook med følgende beskrivelse: 

"Sitar er et indisk strenginstrument av eldgammel opprinnelse som til alle tider har blitt brukt til å bringe presise budskap og kvaliteter til Musiker og publikum. Overtonesang er skjærende høyfrekvende lyder som direkte går inn og påvirker energier, og tilfører de kvaliteter som trengs." 

Meeh, tviler på at det der vil hjelpe på noe som helst. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
23 minutter siden, Raksha skrev:

Nå syns jeg at jeg skal begynne å føle meg bedre, ikke verre. :(  

 

Usj da :( Nå har det dratt langt ut i tid, så jeg er helt enig i at det er på tide at du begynner å bli bedre. 
God bedring :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, QUEST skrev:

Du vet at bifile finnes? :) Eller 'late bloomers' for den del. Hvis en eks. skulle finne ny kjæreste av motsatt kjønn ens ett eget, betyr det ikke at man selv var 'dårlig'. Det kan være så enkelt som om at eks'en er bifil eller at vedkommende endelig har kommet ut av skapet. Det behøver ikke å ha noe som helst med en selv og gjøre :) 

Klart jeg vet det! Innlegget ble skrevet litt vel tidlig før kaffe så jeg var ikke presis nok: det var det han sa til meg i drømmen, at han var blitt homo pga meg (ikke interessert i kvinner overhode lenger, altså ikke bi). Skulle ha formulert meg bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, *Kat84* said:

Usj da :( Nå har det dratt langt ut i tid, så jeg er helt enig i at det er på tide at du begynner å bli bedre. 
God bedring :hug: 

Takk, ja lei nå. :(:hug: Halsen er skrekkelig vond, syns bare den blir verre. Men vet at jeg blir veldig sliten av å vre syk og da føler man seg jo ikke akkurat bra. Så bortsett fra den skrekkelig såre halsen så kan det jo hende jeg egentlig beygnner å bli bedre. Men svimler pg besvimelsesfølelse i dag da, det er litt upraktisk.  :aww: 

Har et hus som trenger tlc og masse som skulle vært gjort hos dyra, men nå er det liksom bare det mest nødvendige som blir gjort. Dumme kropp!

 

Og Bonden er bedre av sin forkjølelse, men hopper rundt med et kne som har slått seg skikkelig vrang. Var hos legen for 3 uker siden og fikk henvisning til mr. Jadda - time til mr 17 april...  Maser på at han må få seg en sykemelding så han hvertfall kan slippe unna selve fjøsstellet. 

 

Barnet er friskt da! :ahappy: 

 

 

Endret av Raksha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Klart jeg vet det! Innlegget ble skrevet litt vel tidlig før kaffe så jeg var ikke presis nok: det var det han sa til meg i drømmen, at han var blitt homo pga meg (ikke interessert i kvinner overhode lenger, altså ikke bi). Skulle ha formulert meg bedre!

Når jeg drømmer teite ting, så er det greit å minne seg selv på at sanndrømt er ca det siste jeg er :P Tipper det gjelder fler enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...