Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mars


QUEST
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Debbie skrev:

image.png.d39c244a2fe2d6345980870c02e4db0a.png

Jeg har en ting for øyne gitt:wub:

image.png.3d2c2f40e95b59071aa071bb1df3f729.png

Eller en brilliant hjerne..

Får man full pakke, altså BÅDE utseende og hjerne, da har man vunnet jack-pot! :thumbsup:

 

Menne..skal vi da forstå det slik at det er BARE øynene som avgjør, resten er ikke så himla viktig? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sliiiten.  Men nå har jammen lille Fettergutt blitt godkjent lavinehund, og er nå godkjent redningshund både sommer og vinter. Fineste lillegutt.   Ellers så må jeg innrømme at jeg gleder meg lit

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

Vi klarte det:) Herregud det er vilt hvor sliten man blir av å ikke gjøre noenting.

Posted Images

Jeg er av den kjedelige typen som ikke synes utseendet er så himla viktig, jeg bryr meg mest om hva som er på innsiden og ser knapt nok på folk. Alltid vært sånn, og har aldri forstått greia med "pene kjendiser" som mange snakka om som råkjekke eller dritlekre. 
Mulig jeg er litt rar (spesielt siden jeg var sånn som ungdom også). 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Får man full pakke, altså BÅDE utseende og hjerne, da har man vunnet jack-pot! :thumbsup:

 

Menne..skal vi da forstå det slik at det er BARE øynene som avgjør, resten er ikke så himla viktig? :P

Se lenger nedover...

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Jeg er av den kjedelige typen som ikke synes utseendet er så himla viktig, jeg bryr meg mest om hva som er på innsiden og ser knapt nok på folk. Alltid vært sånn, og har aldri forstått greia med "pene kjendiser" som mange snakka om som råkjekke eller dritlekre. 
Mulig jeg er litt rar (spesielt siden jeg var sånn som ungdom også). 

 

Enig med du- som mi sier her e bor.

image.png.d441b6aad29205510e32d3576d8e069a.png

image.png.ca9cc98f3dbd9304b155b6088904ba9f.png

E vokste opp med dette

Kanskje derfor:)

 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, QUEST skrev:

Ah..Conchita..som jeg faktisk syns er veldig pen :) Ikke som mann dog , det er et vakkert menneske men jeg klarer ikke helt 'bestemme' meg for hva slags kjønn min oppfatning lander på. :) Interessant nok er mange biologiske menn adskillig penere enn 'ekte' kvinner , når de opptrer som kvinner. 

Han er jo fascinerende og dritstilig! 

27 minutter siden, Debbie skrev:

Jeg tror det blir en dag hvor jeg er mer inne enn ute. Prima skal få tur og burde få trent, skal jo stille til helga- men jeg får stille uforbredt, tviler på at jeg får gult okke som.

Tenk om - tenk rett. Du går ikke inn i ringen som taper. Du går inn i ringen med en holdning som sier at dere skal VINNE den gule sløyfa *denge Debbie med en diger, tung fisk*

27 minutter siden, Debbie skrev:

Ang S.E- jeg jeg ser serien det er som en ulykke i sakte film. En del av meg har lyst til å banke ho hardt i hodet, den andre delen har lyst til å få tvangsinnlagtet ho. Ho burde vært verna mot seg selv og samfunnet- og vica versa.

Omtrent som Sylvi Listhaug mao :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Han er jo fascinerende og dritstilig! 

Tenk om - tenk rett. Du går ikke inn i ringen som taper. Du går inn i ringen med en holdning som sier at dere skal VINNE den gule sløyfa *denge Debbie med en diger, tung fisk*

Omtrent som Sylvi Listhaug mao :aww: 

Jeg skal ha fisk til middag, tells det??:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for tidlig å kjøre hjemmefra før kl 5 om morgenen! Siste gang jeg skal ta et fly kl 6.30, håper jeg.

Nå sitter jeg på et hotell i Trondheim og har fått i meg en solid frokost så jeg har litt å gå på i dag og kl 16 sitter vi på scenen og skal gjøre vårt beste i årets NM for janitsjarkorps. Bare litt mer kaffe så jeg er våken gjennom øvingen vi snart skal ha og så satser jeg på å få sovet litt etterpå når jeg får tid til å være litt på hotellrommet. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snøfrost skrev:

Jeg er av den kjedelige typen som ikke synes utseendet er så himla viktig, jeg bryr meg mest om hva som er på innsiden og ser knapt nok på folk. Alltid vært sånn, og har aldri forstått greia med "pene kjendiser" som mange snakka om som råkjekke eller dritlekre. 
Mulig jeg er litt rar (spesielt siden jeg var sånn som ungdom også). 

 

Må innrømme at det høres merkelig ut for meg ja :ahappy: Hvis vi nå ser bort fra at en gruppe på la oss si 50 menn er potensielle partnere, du skal bare rangere dem ut fra egne preferanser mtp på utseende. Du må da ha noe preferanser når det kommer til utseende og kun det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, Snøfrost said:

Jeg er av den kjedelige typen som ikke synes utseendet er så himla viktig, jeg bryr meg mest om hva som er på innsiden og ser knapt nok på folk. Alltid vært sånn, og har aldri forstått greia med "pene kjendiser" som mange snakka om som råkjekke eller dritlekre. 
Mulig jeg er litt rar (spesielt siden jeg var sånn som ungdom også). 

 

Tell med about it. Samboer er nok ikke den peneste for mange andre, men for meg er han akkurat sånn som han skal være. Snilleste mannen jeg har møtt og svært glad i dyr. Da har jeg fått det jeg trenger i en mann. JEG synes jo selvfølgelig at han er kjekk også, så det er jo en bonus. 

Men må innrømme at jeg ikke skjønner denne greia med at mannfolk skal ha langt hår og langt skjegg + masse muskler. Det er da ikke pent! For MEG er det helt turnoff!! :D

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, QUEST said:

Må innrømme at det høres merkelig ut for meg ja :ahappy: Hvis vi nå ser bort fra at en gruppe på la oss si 50 menn er potensielle partnere, du skal bare rangere dem ut fra egne preferanser mtp på utseende. Du må da ha noe preferanser når det kommer til utseende og kun det? 

Selvsagt har jeg noen preferanser, men de preferansene på utseendet kan gå rett ut vinduet så fort mannen åpner munnen. Så  jeg kunne ikke valgt utfra kun utseendet, det er uinteressant hvordan de ser ut hvis ikke det som er på innsiden av skallen er bra.
Eneste jeg har problemer med er ting som store deformiteter i hodet, og da mener jeg store. Ikke en litt skjev nese eller hareskår. Og elendig hygiene. Men folk flest har jo ikke den slags utfordringer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malinka skrev:

Det er alt for tidlig å kjøre hjemmefra før kl 5 om morgenen! Siste gang jeg skal ta et fly kl 6.30, håper jeg.

Nå sitter jeg på et hotell i Trondheim og har fått i meg en solid frokost så jeg har litt å gå på i dag og kl 16 sitter vi på scenen og skal gjøre vårt beste i årets NM for janitsjarkorps. Bare litt mer kaffe så jeg er våken gjennom øvingen vi snart skal ha og så satser jeg på å få sovet litt etterpå når jeg får tid til å være litt på hotellrommet. 

Grøss.. hva man ofrer for å få gjøre det man liker aller best :D Lykke til med NM!!! 

Akkurat nå, QUEST skrev:

Må innrømme at det høres merkelig ut for meg ja :ahappy: Hvis vi nå ser bort fra at en gruppe på la oss si 50 menn er potensielle partnere, du skal bare rangere dem ut fra egne preferanser mtp på utseende. Du må da ha noe preferanser når det kommer til utseende og kun det? 

Det kan vel fort være forskjell på hva man synes er PENT, og hvem man forelsker seg i. Jeg husker første fyren jeg ble sammen med. Første gangen jeg så ham, trodde jeg han var en psykisk utviklingshemmet som jobbet i idrettshallen på tiltak - og hadde støttekontakt :lol: 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Selvsagt har jeg noen preferanser, men de preferansene på utseendet kan gå rett ut vinduet så fort mannen åpner munnen. Så  jeg kunne ikke valgt utfra kun utseendet, det er uinteressant hvordan de ser ut hvis ikke det som er på innsiden av skallen er bra.
Eneste jeg har problemer med er ting som store deformiteter i hodet, og da mener jeg store. Ikke en litt skjev nese eller hareskår. Og elendig hygiene. Men folk flest har jo ikke den slags utfordringer.

Nå tenkte jeg egentlig utelukkende på preferanser ut fra utseende, vi har ikke kommet så langt at de har fått åpent munnen ennå..:ahappy: Men jeg er helt enig der, det nytter ikke om du ser ut som en gud/gudinne hvis det er åpenbare mangler på 'innsiden'. 

Sånn sett kan jo en person  som ikke er helt innafor idealet mtp utseendet  vinne seg stort ved nærmere bekjentskap og utmerket 'innhold' :) 

Skal man leve med personen og ikke bare se på vedkommende, så er jo 'innsiden' svært viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Mardina said:

Tell med about it. Samboer er nok ikke den peneste for mange andre, men for meg er han akkurat sånn som han skal være. Snilleste mannen jeg har møtt og svært glad i dyr. Da har jeg fått det jeg trenger i en mann. JEG synes jo selvfølgelig at han er kjekk også, så det er jo en bonus. 

Men må innrømme at jeg ikke skjønner denne greia med at mannfolk skal ha langt hår og langt skjegg + masse muskler. Det er da ikke pent! For MEG er det helt turnoff!! :D

Jeg aner ikke om andre synes mannen er kjekk :P 
Neppe sånn han går til daglig med joggebukse med maling på (han maler miniatyrer som hobby) og en fleecegenser med hundehår.  Får vel nesten understreke at dette er "hjemmedrakta" og ikke slik man går ut blant folk :) 

For meg har han så mange gode kvaliteter at jeg bare ser en flott mann, helt uavhengig av hvordan han objektivt sett ser ut (det aner jeg jo ikke engang, jeg klarer ikke å se ham objektivt).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Det kan vel fort være forskjell på hva man synes er PENT, og hvem man forelsker seg i. Jeg husker første fyren jeg ble sammen med. Første gangen jeg så ham, trodde jeg han var en psykisk utviklingshemmet som jobbet i idrettshallen på tiltak - og hadde støttekontakt :lol: 

Oj..nå skulle man nesten sett bilde ja..og dettane var jo interessant må en si.. Hva var det ved personen som fik deg til å skifte mening, ut fra førsteinntrykket? :)  Forskning ja..det har vel,vært 'bevist' at man oppfatter en person som man liker/er glad i, som penere enn 'realiteten'. Samme person som man syns var pen kan man helt endre oppfatning om, når begeistringen/forholdet er over.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, QUEST said:

Nå tenkte jeg egentlig utelukkende på preferanser ut fra utseende, vi har ikke kommet så langt at de har fått åpent munnen ennå..:ahappy: Men jeg er helt enig der, det nytter ikke om du ser ut som en gud/gudinne hvis det er åpenbare mangler på 'innsiden'. 

Sånn sett kan jo en person  som ikke er helt innafor idealet mtp utseendet  vinne seg stort ved nærmere bekjentskap og utmerket 'innhold' :) 

Skal man leve med personen og ikke bare se på vedkommende, så er jo 'innsiden' svært viktig. 

Men skal jeg ikke leve med vedkommende, eller i alle fall ha det i tankene, så er innpakninga og innisden helt urelevant og uinteressant :) 
Jeg ser ikke på folk på den måten. Jeg ser folk, ikke pene folk, kjekke folk, mindre heldig med utseendet folk, som jeg bare forholder meg til som fremmede. Som forbipasserende, kunder, bekjente, venner og partnere er innpakninga urelevant.  Derav: utseendet er ikke en greie jeg engasjerer meg i eller har noen sterke formeninger om. 

 

edit: Det finnes ikke et menneske jeg kunne tenkt meg å ha bilde av på veggen/plakat av utelukkende basert på utseendet. 

Endret av Snøfrost
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
49 minutter siden, mokken skrev:

Fredag, beste dagen i uken! :D

 

Litt uenig her altså. 
Den beste dagen eller tidspunktet i uken er når man har gjort seg ferdig med ukas siste jobb. :aww: 
For meg blir det ca klokken 10.30 i morgen :P 

48 minutter siden, QUEST skrev:

Får man full pakke, altså BÅDE utseende og hjerne, da har man vunnet jack-pot! :thumbsup:

 

Gubben vil nok sies av de fleste å være helt ordinær. Typisk en sånn man ikke legger merke til på gata. 
Men for meg er han verdens fineste, både utenpå og inni. :heart: 

Og hjerne... Ja, den duger for meg i hvert fall. Han er ikke dum, og klarer fint å reflektere over ting i media, i politikk, og ellers temaer i film osv. 
Og det holder for meg. Jeg kunne aldri vært sammen med en som skulle trekke inn fakta og begynne å analysere og forklare ting ut fra vitenskapelige perspektiv. Men en sånn hadde aldri holdt ut med meg heller, så det er nå greit nok :P 

45 minutter siden, Snøfrost skrev:

Jeg er av den kjedelige typen som ikke synes utseendet er så himla viktig, jeg bryr meg mest om hva som er på innsiden og ser knapt nok på folk. Alltid vært sånn, og har aldri forstått greia med "pene kjendiser" som mange snakka om som råkjekke eller dritlekre. 
Mulig jeg er litt rar (spesielt siden jeg var sånn som ungdom også). 

 

Jeg har heller aldri skjønt greia med disse glatte kjendisene. 
I min ungdom var det Leonardo DiCaprio og Johnny Depp som skulle sikles på, og gjerne noe boyband også. Jeg har aldri sett noe pent i det. Og da tenker jeg spesielt på dem for 20 år siden :P 

32 minutter siden, Siri skrev:

Tenk om - tenk rett. Du går ikke inn i ringen som taper. Du går inn i ringen med en holdning som sier at dere skal VINNE den gule sløyfa *denge Debbie med en diger, tung fisk*

Støtter denne! 
Man går ikke på utstilling med forventningen om å komme helt sist. Man går inn med holdningen at dette skal du vinne! Ellers er det ikke noe poeng. ;) 
Selv om jeg ble noe overrasket over å få med meg CERT på NKK Bergen når Sjef akkurat var gått over i juniorklasse. Da måtte jeg spørre for å være sikker på at det var automatisk slik at den som fikk CK uten konkurranse i kjønnet faktisk fikk cert. :lol: 

2 minutter siden, Siri skrev:

Det kan vel fort være forskjell på hva man synes er PENT, og hvem man forelsker seg i. Jeg husker første fyren jeg ble sammen med. Første gangen jeg så ham, trodde jeg han var en psykisk utviklingshemmet som jobbet i idrettshallen på tiltak - og hadde støttekontakt :lol: 

Og så tok det slutt fordi det viste seg å stemme...? :lol: 
Neida, det er mange man får et rart førsteinntrykk av som viser seg å faktisk være ganske ålreite. :) 
Men min typiske rekkefølge har før vært å ha et godt inntrykk i utgangspunktet for så å oppdage at herregud, fyren er jo helt idiot. :| 
Men der har jeg vel vært farget av rollemodeller og hva jeg har ansett som normalt i oppvekst... 

 

Maten er allerede ferdig pakket, så da får jeg det ikke fullt så hektisk som jeg hadde trodd i dag :D Så nå skal Sjef få seg en kjapp tur før jeg setter meg i bilen og henter maten. Kanskje jeg til og med får tid til å pakke alt før jeg skal på jobb i ettermiddag. :)  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at mange av disse kjendisene er for pene, for kjekke, så derfor blir de uinteressante :P og sånn er det med endel gutter/menn jeg har gått på skole med/jobbet med/studert med også. De blir nesten for perfekte, så helt uinteressant for meg.

Men jeg har absolutt preferanser på utseende jeg da.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, QUEST skrev:

Oj..nå skulle man nesten sett bilde ja..og dettane var jo interessant må en si.. Hva var det ved personen som fik deg til å skifte mening, ut fra førsteinntrykket? :)  Forskning ja..det har vel,vært 'bevist' at man oppfatter en person som man liker/er glad i, som penere enn 'realiteten'. Samme person som man syns var pen kan man helt endre oppfatning om, når begeistringen/forholdet er over.  

:lol: Stakkars... jeg får vel holde ham utenfor media :P 
Nei, altså... Når jeg skjønte at han faktisk var en oppegående fyr, som var rå til å spille volleyball, var en god trener (ja, han var liksom trener, han, det ante jeg jo ikke første gang jeg så ham) - så fant jeg jo ut at han IKKE var psykisk utviklingshemmet :lol: Han var vel ikke noe glansbilde, men han var langt fra "mindre pen" liksom... men man blir jo litt subjektiv selvsagt :lol: 

Eller som han jeg bodde i kollektiv sammen med i flere måneder, og irriterte meg over fordi han var litt rar... Så ble jeg med på reinsjakt - og brått, der vi satt rundt et bål og kikket på stjernene, oppdaget jeg at han egentlig var dritkjekk :lol: Det samme skjedde da jeg plutselig møtte på en annen kompis i sin politiuniform... brått så jeg hvor kjekk han egentlig var :lol: Ja, jeg er en enkel sjel... :aww: 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Og så tok det slutt fordi det viste seg å stemme...? :lol: 
Neida, det er mange man får et rart førsteinntrykk av som viser seg å faktisk være ganske ålreite. :) 

Det er faktisk det :lol: De fleste av mine x'er faktisk :lol: 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Men min typiske rekkefølge har før vært å ha et godt inntrykk i utgangspunktet for så å oppdage at herregud, fyren er jo helt idiot.

Min typiske rekkefølge er åpenbart motsatt :lol: 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har heller aldri skjønt greia med disse glatte kjendisene. 
I min ungdom var det Leonardo DiCaprio og Johnny Depp som skulle sikles på, og gjerne noe boyband også. Jeg har aldri sett noe pent i det. Og da tenker jeg spesielt på dem for 20 år siden :P 

Her er jeg helt enig! Alle disse som ser ut som de er skrubba og sammensatt av  'perfekte' deler, nei takk :sleep:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, QUEST said:

Ah..Conchita..som jeg faktisk syns er veldig pen :) Ikke som mann dog , det er et vakkert menneske men jeg klarer ikke helt 'bestemme' meg for hva slags kjønn min oppfatning lander på.

1 hour ago, Debbie said:

Det er som noen nevnte over her, denner personen synes jeg er utrolig vakker rett og slett. Men jeg klarer ikke så si helt hvorfor.

Jeg ser at det er noe veldig pent med han/henne, men det blir liksom litt som når jeg ser et pent maleri, tegneseriefigur eller noe slikt. Det er liksom ikke ekte og jeg klarer ikke å se noe attraktivt (seksuelt) i han/henne på egne vegne, eller å identifisere han/henne som en attraktiv mann. Tror hjernen blir litt forvirret. Så det blir veldig rart ja!

Hvorfor man synes han/hun ser pen ut kan man jo lure på, men det er vel the usual suspects: proposjoner, farger/hudkvalitet og symmetri.

3 hours ago, QUEST said:

Interessant nok er mange biologiske menn adskillig penere enn 'ekte' kvinner , når de opptrer som kvinner.

Jeg skjønner hva du mener, men for meg blir det litt på samme måte som med Conchita: Wow - der var det noe veldig pent, men neeeeeei spesielt attraktivt var det ikke. Men en gang havnet jeg på en transe-bar i San Francisco (vel, det er ikke en bar for transer spesielt, men av transer - type asiater: AsiaSF) og der tok litt tid før jeg forsto hva som foregikk der. Så bare en masse asiatiske skjønnheter uten sidestykke jeg. Det var vel strengt tatt ikke før noen fortalte meg hva som foregikk at jeg skjønte det :D Jeg hadde nok drukket litt for mange Anchor Steam Beers, for når jeg ser på bildene av de som er der nå så kan jeg ikke helt skjønne at jeg skulle bli lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tillien skrev:

Jeg ser at det er noe veldig pent med han/henne, men det blir liksom litt som når jeg ser et pent maleri, tegneseriefigur eller noe slikt. Det er liksom ikke ekte og jeg klarer ikke å se noe attraktivt (seksuelt) i han/henne på egne vegne, eller å identifisere han/henne som en attraktiv mann. Tror hjernen blir litt forvirret. Så det blir veldig rart ja!

Hvorfor man synes han/hun ser pen ut kan man jo lure på, men det er vel the usual suspects: proposjoner, farger/hudkvalitet og symmetri.

Jeg skjønner hva du mener, men for meg blir det litt på samme måte som med Conchita: Wow - der var det noe veldig pent, men neeeeeei spesielt attraktivt var det ikke. Men en gang havnet jeg på en transe-bar i San Francisco (vel, det er ikke en bar for transer spesielt, men av transer - type asiater: AsiaSF) og der tok litt tid før jeg forsto hva som foregikk der. Så bare en masse asiatiske skjønnheter uten sidestykke jeg. Det var vel strengt tatt ikke før noen fortalte meg hva som foregikk at jeg skjønte det :D Jeg hadde nok drukket litt for mange Anchor Steam Beers, for når jeg ser på bildene av de som er der nå så kan jeg ikke helt skjønne at jeg skulle bli lurt...

Jeg tror absolutt det med symmetri, farger og hudkvalitet ( tipper den er litt 'hjulpet her) er sterkt medvirkende årsaker ja. Interessant at du nevner manglende seksuell attraksjon her, for flere menn jeg har bedrevet litt hobbyforskning på, ser ut til å koble seksuellt attraktiv=pent. Jeg prøver på ingen måte å dra alle under en kam her eller erklære det som noen feil, på ingen måte. Jrg registrerer bare at jeg selv kan skille temmelig klart mellom noen jeg kan se/anse er klassisk vakre ( symmetri/proposjoner) mens jeg selv overhodet ikke finner dem interessante på noen seksuell måte. 

Ah, så du haddde fått på ølbrillene? :D Men..mange transseksuelle kan jo være oppsiktsvekkende vakre og selv helt uten noen form for påvirket syn, kan det være så godt som umulig å se at vedkommende ikke ble født i det kjønnet, hen fremstår som. Det er nok ikke helt få som ikke har 'funnet ut av tingenes tilstand' før de havnet på hotellrommet..har jeg latt meg fortelle..:P

Endret av QUEST
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5aaba283070a3_CropperCapture2.jpg.5954b399d6b1031d985588dcdccfd5cb.jpg

1 minute ago, QUEST said:

Jeg tror absolutt det med symmetri, farger og hudkvalitet ( tipper den er litt 'hjulpet her) er sterkt medvirkende årsaker ja. Interessant at du nevner manglende seksuell attraksjon her, for flere menn jeg har bedrevet litt hobbyforskning på, ser ut til å koble seksuellt attraktiv=pent. Jeg prøver på ingen måte å dra alle under en kam her eller erklære det som noen feil, på ingen måte. Jrg registrerer bare at jeg selv kan skille temmelig klart mellom noen jeg kan se/anse er klassisk vakre ( symmetri/proposjoner) mens jeg selv overhodet ikke finner dem interessante på noen seksuell måte. 

Jeg kobler absolutt seksuellt attraktiv=pen, det gjør vel alle rent biologisk sett (men effekten av det kan modereres av andre faktorer). Men du må legge til rett kjønn. Og det er jo der det streiker med transer ... det kan se så mye ut som en jente som bare det, men femi-radaren forteller meg at det blir noe feil  Litt som den klassiske:

5aaba283070a3_CropperCapture2.jpg.5954b399d6b1031d985588dcdccfd5cb.jpg

Hvor de fleste i noen sekunder merker at noe ikke er helt som det skal, før man plutselig skjønner at ... selvfølgelig de har byttet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tillien skrev:

5aaba283070a3_CropperCapture2.jpg.5954b399d6b1031d985588dcdccfd5cb.jpg

Jeg kobler absolutt seksuellt attraktiv=pen, det gjør vel alle rent biologisk sett (men effekten av det kan modereres av andre faktorer). Men du må legge til rett kjønn. Og det er jo der det streiker med transer ... det kan se så mye ut som en jente som bare det, men femi-radaren forteller meg at det blir noe feil  Litt som den klassiske:

5aaba283070a3_CropperCapture2.jpg.5954b399d6b1031d985588dcdccfd5cb.jpg

Hvor de fleste i noen sekunder merker at noe ikke er helt som det skal, før man plutselig skjønner at ... selvfølgelig de har byttet!!!

Ser jo at jeg glemte noe vesentlig her..nemlig; er det alltid en kobling mellom pen= seksuellt attraktiv for din del? Mange av de menn jeg har utspurt sier nemlig det mens jeg helt klart skiller på de to begrepene, jeg kan som nevnt absolutt se at noen ansees som pene/klassisk vakre, selv om jeg ikke finner dem seksuellt tiltrekkende. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...