Gå til innhold
Hundesonen.no

Crap—lista. Filmene som du aldri skulle sett...


Pringlen
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
34 minutter siden, QUEST skrev:

Usj..du har jo helt rett i det! :P Det er utrolig mye møl som lages og det er langt mellom de gode filmene.. Mange av disse som hypes veldig opp er jo også bare sorgen, kommer på Brokeback Mountain, Titanic..( trøste og bære..og det klisset så folk mange ganger :blink:) Notting Hill og Runaway Bride ble jeg 'tvunget' til å se, uurk..Alt som smaker av romantikk og typiske actionfilmer er drepende kjedelig..

Ja, helt enig. De der var bare grusomme. 
Egentlig alt som involverer Julia Roberts er fælt. Vet ikke hvorfor, men jeg blir bare irritert. :lol: 
Og Sandra Bullock. Hjelpes for en kjedelig skuespiller. :blink: 

Og så får jeg helt fnatt av musikaler. Grease, Dirty Dancing, osv osv. Alt som hovedsakelige består av musikalske innslag blir bare så alt for feil. 
Jeg ser ikke en gang episoder av serier som består av slikt en gang. :P 

Bortsett fra Family Guy. Fordi Seth McFarlane er faktisk morsom. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Ja, helt enig. De der var bare grusomme. 
Egentlig alt som involverer Julia Roberts er fælt. Vet ikke hvorfor, men jeg blir bare irritert. :lol: 
Og Sandra Bullock. Hjelpes for en kjedelig skuespiller. :blink: 

Og så får jeg helt fnatt av musikaler. Grease, Dirty Dancing, osv osv. Alt som hovedsakelige består av musikalske innslag blir bare så alt for feil. 
Jeg ser ikke en gang episoder av serier som består av slikt en gang. :P 

Bortsett fra Family Guy. Fordi Seth McFarlane er faktisk morsom. :aww: 

De filmene jeg har sett med Julia Roberts og Sandra Bullock ( heldigvis ikke mange..) ..jeg syns de fremstår helt likt, uansett hvilken rolle de spiller.. Man greier   ikke å se dem som noe annet enn de personene de er IRL og det er ikke godt skuespilleri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

:lol:

Innser at vi definitivt har forskjellig filmsmak :lol:

Hehe. .jeg kan ikke fordra romantikk og kliss, det finner jeg både tåpelig og uinteressant. Ikke bare på film men også i bøker. Det er en del krimforfattere som har kommet på 'ikkelista' av den grunn her ja.. Hvis jeg skal lese krim, så,vil jeg så visst ikke ha lange utlegninger om hovedpersonens mer eller mindre mislykkede kjærlighetsliv. Det er krim jeg forventer, ikke 'Romantikk'..:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Hehe. .jeg kan ikke fordra romantikk og kliss, det finner jeg både tåpelig og uinteressant. Ikke bare på film men også i bøker. Det er en del krimforfattere som har kommet på 'ikkelista' av den grunn her ja.. Hvis jeg skal lese krim, så,vil jeg så visst ikke ha lange utlegninger om hovedpersonens mer eller mindre mislykkede kjærlighetsliv. Det er krim jeg forventer, ikke 'Romantikk'..:sleep:

Jeg elsker romantikk og kliss :aww: sikker derfor jeg ikke er romantisk og klissete, fordi jeg ser for mye av det på film :aww:

Egentlig er jeg ganske alt etende når det kommer til filmer. Men hvis jeg/vi skal på kino så gidder jeg ikke å bruke tid, energi og masse penger på å se en dårlig film :aww: hjemme derimot så kan jeg se det meste :)

Men ja, få ting er så irriterende som når de prøver å putte romantikk inn i krim, action og drama. Det er mulig å agere gode filmer uten at de blir klissete! :aww:

Også hater jeg når de på død og liv skal ha inn en sexscene i gode dramafilmer bare fordi:gaah:

 

 

Endret av Snoffe
La til noe
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tuvane skrev:

Jeg (og hele følget) sovnet på kino da vi så Lost in Translation for x-antall år siden. Den skulle visstnok være veldig bra, men den var så dørgende kjedelig at alle sovna. :icon_redface: Jeg har ikke orket å prøve å se den på nytt. :P

Ingen vits å prøve den på nytt, den er da, om mulig, enda kjedeligere enn første gang fordi man allerede vet på forhånd at denne tar seg ikke opp noen gang! Ellers synes også jeg at Broene over Madison Country var nærmest uutholdelig kjedelig. I det hele tatt, akkurat som @QUEST, romantikk og kliss er ikke noe for meg. Dog syntes jeg Titanic var ganske OK - ikke pga romantikken men pga av alle de heftige effektene og masse folk som døde på spektakulært vis.  Jeg er heller ingen fan av Starwars filmene (men Startrek derimot!!!), eller James Bond (gørr kjedelige filmer.. ikke en gang effektene kan redde dem..), eller den siste Die Hard (A good Day to die hard), den var så elendig og jeg ble så skuffet (elsker ellers die hard filmene,spesielt den nest siste).  Litt deprimerende å tenke på hvor mange timer i ens liv en har brukt på elendige filmer..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, TonjeM said:

Ingen vits å prøve den på nytt, den er da, om mulig, enda kjedeligere enn første gang fordi man allerede vet på forhånd at denne tar seg ikke opp noen gang! Ellers synes også jeg at Broene over Madison Country var nærmest uutholdelig kjedelig. I det hele tatt, akkurat som @QUEST, romantikk og kliss er ikke noe for meg. Dog syntes jeg Titanic var ganske OK - ikke pga romantikken men pga av alle de heftige effektene og masse folk som døde på spektakulært vis.  Jeg er heller ingen fan av Starwars filmene (men Startrek derimot!!!), eller James Bond (gørr kjedelige filmer.. ikke en gang effektene kan redde dem..), eller den siste Die Hard (A good Day to die hard), den var så elendig og jeg ble så skuffet (elsker ellers die hard filmene,spesielt den nest siste).  Litt deprimerende å tenke på hvor mange timer i ens liv en har brukt på elendige filmer..

Hvis du vil se folk som dør på "spektakulært vis", så kan jeg anbefale Gunpowder (HHB)... Det var så grusomme tortur- og henrettelsesscener at jeg ikke orket å se den ferdig. :P Googlet slutten, og da fant jeg ut at dette var ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TonjeM skrev:

Ingen vits å prøve den på nytt, den er da, om mulig, enda kjedeligere enn første gang fordi man allerede vet på forhånd at denne tar seg ikke opp noen gang! Ellers synes også jeg at Broene over Madison Country var nærmest uutholdelig kjedelig. I det hele tatt, akkurat som @QUEST, romantikk og kliss er ikke noe for meg. Dog syntes jeg Titanic var ganske OK - ikke pga romantikken men pga av alle de heftige effektene og masse folk som døde på spektakulært vis.  Jeg er heller ingen fan av Starwars filmene (men Startrek derimot!!!), eller James Bond (gørr kjedelige filmer.. ikke en gang effektene kan redde dem..), eller den siste Die Hard (A good Day to die hard), den var så elendig og jeg ble så skuffet (elsker ellers die hard filmene,spesielt den nest siste).  Litt deprimerende å tenke på hvor mange timer i ens liv en har brukt på elendige filmer..

Apropos spektakulære dødsfall.. Husker ikke hva filmen het eller hva den nå egentlig handlet om men..tror handlinga foregikk på båt/cruiseskip og det var masse pent kledde folk på dekk. En vaier var/ble spent eller trukket kjapt gjennom folkemengden med det resultat at alle ble kuttet av på midten. Rett stilig effekt må jeg si..appelerte til patologen i meg :P

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Apropos spektakulære dødsfall.. Husker ikke hva filmen het eller hva den nå egentlig handlet om men..tror handlinga foregikk på båt/cruiseskip og det var masse pent kledde folk på dekk. En vaier var/ble spent eller trukket kjapt gjennom folkemengden med det resultat at alle ble kuttet av på midten. Rett stilig effekt må jeg si..appelerte til patologen i meg :P

Den filmen har jeg sett! Husker ikke hvilken - men den scenen husker jeg veldig godt! Båten sank tror jeg, og så var alle innesperret nedi der på ørten meters dyp og det var en del hassel å komme seg ut..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, QUEST said:

Apropos spektakulære dødsfall.. Husker ikke hva filmen het eller hva den nå egentlig handlet om men..tror handlinga foregikk på båt/cruiseskip og det var masse pent kledde folk på dekk. En vaier var/ble spent eller trukket kjapt gjennom folkemengden med det resultat at alle ble kuttet av på midten. Rett stilig effekt må jeg si..appelerte til patologen i meg :P

Den har jeg og sett! :o:lol: 

 

Jeg kan kose meg med filmer som ikke er suprebra, klissete dramafilmer liker jeg sjelden, men romantiske komedier er artig om jeg er i rett humør, og jeg digger Sandra Bullock :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doomsday. En film jeg aldri har glemt. Stod opp en natt jeg ikke fikk sove, og denne gikk på tv. Kjedelig film og sci-fi er ikke noe for meg, men når de bandt fast en mann, satte fyr på han og spiste han etterpå ble jeg så kvalm at jeg bare måtte gå å legge meg igjen. Normalt sett reagerer jeg ikke på sånne ting, men det var noe med denne filmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Det er en film jeg ikke husker navn på. Den fikk vi også tilsendt i post i tiden før Netflix og andre sånne smarte ting. :P 

Det er en gjeng med mannfolk som slår opp telt oppi fjellet et sted. Men det er noe rart der, så de smitter hverandre med et virus eller noe sånn. Smittsomt kannibal/zombievirus eller noe. De var vel 4-5 stykker, og så er det en hytte der. 

Alt er elendig med den filmen. Og om noen kjenner den igjen og vet hva den heter så hadde det vært flott om dere kunne sagt hva tittelen er, for nesten 10 år etter har jeg fortsatt trang til å skrive en elendig omtale av den og virkelig smøre på. 

Avreagering er faktisk for bikkjer. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2018 at 12:40 PM, Snoffe skrev:

:lol:

Innser at vi definitivt har forskjellig filmsmak :lol:

Ja, det slo meg også, når jeg scrollet og så flere favorittfilmer her :D

Men, det er jo en viss forskjell på å ikke like en bestemt sjanger og dermed ikke like filmer innenfor den sjangeren - og å mislike en film som burde hatt potensialet til å fenge. Jeg fikser ikke skrekkfilmer, jeg har forlatt sosiale lag fordi de ville se skrekkfilmer, da jeg hadde TV-kanaler så fikk jeg panikk om jeg ikke fant fjernkontrollen fort nok om jeg zappet innom en skrekkfilm og har forlatt min egen stue fordi det var kjappere enn å slå av TV'en - og kommet tilbake neste dag :D I så måte kunne jeg jo ramset opp alle filmer som IMDB klassifiserer som skrekk og horror.

På 28.2.2018 at 2:02 PM, TonjeM skrev:

Ingen vits å prøve den på nytt, den er da, om mulig, enda kjedeligere enn første gang fordi man allerede vet på forhånd at denne tar seg ikke opp noen gang! Ellers synes også jeg at Broene over Madison Country var nærmest uutholdelig kjedelig. I det hele tatt, akkurat som @QUEST, romantikk og kliss er ikke noe for meg. Dog syntes jeg Titanic var ganske OK - ikke pga romantikken men pga av alle de heftige effektene og masse folk som døde på spektakulært vis.  Jeg er heller ingen fan av Starwars filmene (men Startrek derimot!!!), eller James Bond (gørr kjedelige filmer.. ikke en gang effektene kan redde dem..), eller den siste Die Hard (A good Day to die hard), den var så elendig og jeg ble så skuffet (elsker ellers die hard filmene,spesielt den nest siste).  Litt deprimerende å tenke på hvor mange timer i ens liv en har brukt på elendige filmer..

Når du scroller litt fort så høres det ut som pårr :teehe:

Jeg kan småkose meg med blockbuster-made-for-TV-julefilmer når det er jul, men jeg ville jo ikke sett på de etter 1. januar eller før 15. desember. Det er da fordi jeg er i den stemningen, og kombinerer det med levende lys, julekaker, pakke inn pakker og skrive julekort - det blir en seanse, og ikke bare en filmvisning.

Min største skuffelse som jeg kan komme på - og da må dere ha som bakgrunnsteppe at jeg elsker musicals, jeg er begeistret for skuespillerne i filmen, jeg liker romantiske filmer, og jeg liker sosiale drama - er La La Land. Jeg skjønte ikke en dritt, og slet med å gjennomføre, men hadde bestemt meg for at jeg skulle gi den en sjanse. Mulig dårlig konsentrasjon den dagen spilte inn, men den filmen ble oppskrytt for meg. Kanskje forventningene var så høye at det måtte bli en "crash and burn"? For et par dager siden snublet jeg over en indisk film på Netflix som virket bare så der, men den var faktisk ganske så fornøyelig. Isolert sett egentlig ikke noen höjdare, men ble helt grei søndagsunderholdning fordi den var bedre enn jeg antok. Men jeg tviler på at den får like mange Oscar-nominasjoner som La La Land :D 

For meg er en dårlig film som kaster bort tiden min en som i utgangspunktet oppfyller mine kriterier, men ikke innfrir. Det er mange filmer jeg anerkjenner er kvalitetsfilmer, men de blir av et kaliber som jeg ikke fikser å se. Jeg vet det lages mye bra heavy metal, men jeg hører ikke på det av den grunn, det er ikke min stil. Litt det samme, tenker jeg. 

Endret av SFX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Ja, det slo meg også, når jeg scrollet og så flere favorittfilmer her :D

Men, det er jo en viss forskjell på å ikke like en bestemt sjanger og dermed ikke like filmer innenfor den sjangeren - og å mislike en film som burde hatt potensialet til å fenge. Jeg fikser ikke skrekkfilmer, jeg har forlatt sosiale lag fordi de ville se skrekkfilmer, da jeg hadde TV-kanaler så fikk jeg panikk om jeg ikke fant fjernkontrollen fort nok om jeg zappet innom en skrekkfilm og har forlatt min egen stue fordi det var kjappere enn å slå av TV'en - og kommet tilbake neste dag :D I så måte kunne jeg jo ramset opp alle filmer som IMDB klassifiserer som skrekk og horror.

Når du scroller litt fort så høres det ut som pårr :teehe:

Jeg kan småkose meg med blockbuster-made-for-TV-julefilmer når det er jul, men jeg ville jo ikke sett på de etter 1. januar eller før 15. desember. Det er da fordi jeg er i den stemningen, og kombinerer det med levende lys, julekaker, pakke inn pakker og skrive julekort - det blir en seanse, og ikke bare en filmvisning.

Min største skuffelse som jeg kan komme på - og da må dere ha som bakgrunnsteppe at jeg elsker musicals, jeg er begeistret for skuespillerne i filmen, jeg liker romantiske filmer, og jeg liker sosiale drama - er La La Land. Jeg skjønte ikke en dritt, og slet med å gjennomføre, men hadde bestemt meg for at jeg skulle gi den en sjanse. Mulig dårlig konsentrasjon den dagen spilte inn, men den filmen ble oppskrytt for meg. Kanskje forventningene var så høye at det måtte bli en "crash and burn"? For et par dager siden snublet jeg over en indisk film på Netflix som virket bare så der, men den var faktisk ganske så fornøyelig. Isolert sett egentlig ikke noen höjdare, men ble helt grei søndagsunderholdning fordi den var bedre enn jeg antok. Men jeg tviler på at den får like mange Oscar-nominasjoner som La La Land :D 

For meg er en dårlig film en som i utgangspunktet oppfyller mine kriterier. Det er mange filmer jeg anerkjenner er kvalitetsfilmer, men de blir av et kaliber som jeg ikke fikser å se. Jeg vet det lages mye bra heavy metal, men jeg hører ikke på det av den grunn, det er ikke min stil. Litt det samme, tenker jeg. 

Enig med deg!

Skrekk og horror filmer orker jeg ikke se, kan til nøds se thrillere. Men får så innmari til mareritt at livet er for kort til at jeg orker å bruke tiden min på å se film som gjør meg redd i dagevis og mister nattesøvnen :aww:

Selvom tv-julefilmer stort sett er latterlig dårlig, så må jeg bare se dem. Fordi det er jul, og da er det endelig av stemningen :lol:

Lala land, syntes jeg også var rar. Følte ikke filmen hadde noen mening, ingen ting gav mening liksom... Nei, bare en merkelig film.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...