Gå til innhold
Hundesonen.no

Lakseoppdrettere vil skyte fuglene rundt anleggene


QUEST
 Share

Recommended Posts

Nå vet jeg ikke hvor mye skarv det er i område der, men skarven spiser store mengder med småfisk. I indre Oslofjord har det i løpet av de senere årene blitt enorme mengder skarv og det merkes. Før var man nesten garantert å få både torsk og sei rett ute i «kulpen» her, men nå er det nesten umulig å få fisk på snøre.

Nå skal jeg ikke påstå at det kun er p.g.a skarven, men jeg tror den er en medvirkende årsak. Den og selen, for den er det også alt formue av her i fjorden - men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da ble skarven neste dyr ut som skal ofres på næringsalteret. Og heisann, ser vi det, forskere kan jo ikke en dritt om fugler, det er det lakseoppdrettere som kan best, logisk nok, det burde jo alle skjønne. Synes jeg begynner å dra i kjensel på opplegget her nå, hvor har jeg sett det før, tro? 

*slår oppgitt ut med henda, og lurer på hvilket dyr som må utryddes neste måned*

Disclaimer: Sorry, folkens, men jeg blir så provosert at jeg ikke klarer å få ut noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...