Jump to content
Hundesonen.no
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Løpetid eller at hun har vondt kanskje? 
    • På mandag skal frøkna mi Naya på 9.5 år sjekkes for jursvulst. Hun har tre kuler bakerst på jurene, de er ruglete og harde, to stk som er litt større (underkant av 2cm) og en mindre som en ert. Jeg tror ikke(?) det er fettkuler for de kjennes helt anerledes ut, hun har to fettkuler lengst fremme på juret som vi sjekket for 1 år siden i forbindelse med noe annet hos veterinær og de er gele-aktige og sitter veldig løst.  Jeg har søkt og lest over alt jeg kan finne men vil veldig gjerne høre deres historier om tisper med jursvulst på godt og vondt.  Edit* Legger ved et videoklipp hvor jeg prøver å vise hvordan kulene ser ut:   
    • Hvis jeg ikke husker helt feil har de sagt at det har skjedd 2 ganger hittil. Heldigvis så sjåførene det i tide til å stoppe, men det er ingen garanti, om det skulle skje igjen.
    • Hva er det som er så bra med dette?  Dette er vel helt greit, men heller ikke noe mer.  Hvis man gidder å trene, så er ikke dette noe problem å få til.  Forøvrig er kritikken mot programmet og Maren helt på tryne.  Hvordan har ideen om at hunder ikke tåler noen ting oppstått?  Når man går av skaftet fordi man sier nei, og tramper i bakken, har det rett og slett blitt for dumt.  NAS har bommet totalt!  All kred til Maren da hun tydeligvis har en praktisk og fornuftig tilnærming til hund.
    • Ja det er jeg enig i at det er jo ikke det som trengs på alle. Med min funker det ikke å trampe i bakken å rope strengt nei. Så det er ikke slik at jeg tror det funker alltid. Min har mye frykt for diverse han også. Frykten på hunder får jeg ikke gjort noe med for eksempel. Jeg vet ikke hvor vi skal begynne, det nytter i alle fall ikke med avstand å bygge seg nærmere heller da. Så det er sagt.

Er det nært nok så driter han i alle godbiter og leker og trekker bare rullgardina ned. Det er leit at det er sånn. 
  • Nylig opprettede emner