Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Tusen takk for å fikse ikke bare en liker-knapp, men opptil flere knapper inkludert - suverent! Jeg vet at en del synes det er dumt med en slik knapp fordi de tror at det reduserer antall kommentarer som tross alt i prinsippet ville kunne være mer personlige. Imidlertid så tror jeg det er en optimistisk villfarelse. Selv skriver jeg ikke så ofte, tid&ork strekker ikke til, men bruker liker-knappen flittig for å vise at jeg har sett innlegg og har reagert på dem - uten å måtte skrive lange kommentarer. For det har jeg ikke kapasitet til, men jeg liker muligheten å kunne "vise" en slags respons allikevel. Sånn ca tungt forklart liksom..

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, TonjeM skrev:

Tusen takk for å fikse ikke bare en liker-knapp, men opptil flere knapper inkludert - suverent! Jeg vet at en del synes det er dumt med en slik knapp fordi de tror at det reduserer antall kommentarer som tross alt i prinsippet ville kunne være mer personlige. Imidlertid så tror jeg det er en optimistisk villfarelse. Selv skriver jeg ikke så ofte, tid&ork strekker ikke til, men bruker liker-knappen flittig for å vise at jeg har sett innlegg og har reagert på dem - uten å måtte skrive lange kommentarer. For det har jeg ikke kapasitet til, men jeg liker muligheten å kunne "vise" en slags respons allikevel. Sånn ca tungt forklart liksom..

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Shokata skrev:

Har noen et godt tips til hva jeg skal gjøre for å få tilgang på liker-funksjonen?
Restart av pc funker ikke, refresh funker ikke, bytte av nettleser funker ikke... 
Kan danse rundt og synge mens jeg rister pc'en, men det aner meg at det ikke hjelper så mye det heller :P 

Prøvd å logge av og på igjen? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Midas skrev:

Prøvd å logge av og på igjen? :P 

Ufattelig mange ganger...
Oppdaga nå at jeg får sett liker-funksjonen via profilen min da, så da kan jeg jo se der :P 
Bare kjipt at jeg ikke får trykka på ting, for det blir neppe til at jeg siterer alle som har et godt poeng el.l. :) 
Kjipt er forresten ikke dekkende for irritasjonen jeg føler på... :lol:27990260_10160051419495392_1751191165_o.thumb.png.fe12792505c2332ac1320a8aad778658.png

27907089_10160051460650392_1779165981_o.thumb.png.d20da19183d84184281f5e62ce482ee8.png

HAHH! Jeg fant ut av det! 
Etter å ha trykka på ca alt, fant jeg denne....
Og den må altså stå sånn som på bildet for å få frem liker-funksjonen :) 
27950802_10160051511430392_1578939508_o.thumb.png.4845deb0167866d269a57569d792fe4f.png

Endret av Shokata
La til en screenhot, og så enda en...
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...