Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Forumet ble i dag oppdatert til en ny versjon. Dessverre fjernet dette Liker-knappen.

Det er ikke meningen, den nye versjonen støtter reaksjoner, slik som på Facebook. Les gjerne mer her:
:https://invisioncommunity.com/news/product-updates/new-reactions-r1016/

Jeg har kontaktet forum-leverandør for hjelp, og håper dette løser seg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Margrete said:

Jeg er partybrems og synes kanskje den liker-knappen bare kan være borte. 

Haha, jeg skulle ønske jeg kunne trykket liker på dette! :lol: For jeg er enig. Liker knappen gjør jo fort til at man skriver mindre, for man føler det er nok å bare trykke liker. Det bremser for en god del av diskusjonen og samtalene på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Haha, jeg skulle ønske jeg kunne trykket liker på dette! :lol: For jeg er enig. Liker knappen gjør jo fort til at man skriver mindre, for man føler det er nok å bare trykke liker. Det bremser for en god del av diskusjonen og samtalene på forumet. 

Nemlig! Se nå., du og jeg har en samtale :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Haha, jeg skulle ønske jeg kunne trykket liker på dette! :lol: For jeg er enig. Liker knappen gjør jo fort til at man skriver mindre, for man føler det er nok å bare trykke liker. Det bremser for en god del av diskusjonen og samtalene på forumet. 

Tja..eller det blir flere   meningsløse innlegg a la; Enig, helt enig .. Noen ganger syns man at andre har gitt gode svar /innlegg og man behøver ikke si noe ytterligere forutenom å vise sin støtte med 'Liker'. En rekke med 'Enig' etter innlegg blir fort kjedelig.. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Tja..eller det blir flere   meningsløse innlegg a la; Enig, helt enig .. Noen ganger syns man at andre har gitt gode svar /innlegg og man behøver ikke si noe ytterligere forutenom å vise sin støtte med 'Liker'. En rekke med 'Enig' etter innlegg blir fort kjedelig.. 

Det er jeg enig i ... vanskelig dette. Jeg liker ikke liker-knappen, men så har du problemstilling du setter opp da :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Margrete skrev:

Det er jeg enig i ... vanskelig dette. Jeg liker ikke liker-knappen, men så har du problemstilling du setter opp da :icon_confused:

Nettopp :) Det er kjedelig og intetsigende å lese 8 Liker, Enig .o.s.v. etter hverandre før det kommer et innlegg med mer substans. Tidligere var det jo også slik at slike innlegg som bare bestod av ett ord eller smiley, ikke var ønsket, om jeg ikke husker feil? Alternativet er at man enten ikke gir noen respons på innlegg man liker eller skriver omtrent helt det samme som innlegget man siterer for å vise sin enighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...