Gå til innhold
Hundesonen.no

Mobil fotoprinter

Recommended Posts

Jeg har lyst å kjøpe en mobil fotoprinter som jeg skal bruke i bullet journalen min og lurer på hvilke som er å anbefale? Jeg har sjekket ut Sprocket hp og syntes bildekvaliteten ble elendig! Det trenger ikke være outstanding kvalitet, men fargene bør gjengis ganske bra og det samme skarpheten. Sprocket`en jeg skrev ut bilder av, ødela rett og slett bildene og verken fargene, lyset eller skarpheten var til å kjenne igjen. Det eneste var vel at designet var pent å se på, men det holder jo ikke :lol:.

Har dere noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, WelshenNemi skrev:

Jeg tror en del er fornøyd med Polaroid Zip eller hva den heter, men jeg har ikke prøvd den selv.

Takk for tips, jeg skal sjekke den ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dørstokkmila er generelt himla høy i november her i huset  Ble skogstur på valpis i dag, ble knøvla i bakken av en løs hund men tok det pent. Å ha kontroll på hundene sine er for pyser. Ellers en fin tur og nå snorker hun godt  
    • Man kan jo la de løpe på andre konkurranser som lure coursing feks. Det er jo ett fett om bikkjene løper i ring, sikk sakk eller rett frem. Men å forby racing slik som den er idag tror jeg bare er postitivt. Det er jo ikke bare gamblingen som er minus (mener jeg) men også organiseringen og måten å holde hund på som burde forandres. Hvis gamblingen forsvinner så synes jeg fremdeles hundene fortjener mer interessante og varierte liv enn å vokse opp på bås. 
    • Vi hentet en omplasseringshund på Fredag som vi skulle ha på prøve. Vi fant ut ganske fort at det ikke var noen match for oss, og leverte henne tilbake allerede på Lørdag. Vi kunne nok ha brukt tid, og jobbet for å få det til å fungere, men vi tror nok det ville ha tatt lang tid, og ikke sikkert det hadde gått heller..

Vår hund lider av "Alt som beveger seg er morsomt - syndrom" som resulterer i voldsomme ADHD utbrudd, på en ikke-agressiv måte. Intimsone finnes ikke, og hun blir ekstremt overivrig blandt andre hunder. Jeg vil tro at dette går seg til etterhvert som den nye hunden blir "gammelt nytt", men omplasseringshunden vi hentet var helt motsatt. Hun hadde ingen interesse i vår hund, og hun satt lite pris på entusiasmen til vår hund. 

Et annet problem med omplasseringshunden var at hun ikke trivdes i hundegård. Hun ble destruktiv, og prøvde desperat å bite seg ut av inngjerdingen. Hun prøvde også å dytte ansiktet gjennom "gitteret" og det var tydelig at hun ikke trivdes der. Selskapet fra våres hund hjalp heller ikke på seperasjonsangstent til denne hunden. Vi er helt avhengig av at vi kan ha hundene i hundegården noen timer om dagen, og da er det vanskelig med en hund som absolutt ikke takler det.

Så det vi egentlig lurer på nå, er om vi heller skal satse på en valp. En valp som fra starten av kan tilvenne seg vår hverdag, sånn som vår nåværende hund har. 

Hvordan tror dere det ville gått i forhold til hunden vi har nå, å hente en valp? Hun er verdens snilleste hund, og går fint overrens med små raser. Hun er veldig forsiktig med katten vår, og jeg tror ikke hun hadde behandlet valpen noe annerledes når hun hadde blitt vandt med den. Jeg vet at det er en stund til valpen kan bo i hundegård, men det er ikke noe problem å ha valpen inne. 
    • Men hvordan skal en selektere etter bruksegenskaper om det blir forbudt å  la hundene løpe? De vil jo ikke bare forby veddeløp, men selve racingen. 
    • Hei!
      Jeg har en 7 år gammel tispe og fikk en hannhund valp i sommer. Nå har tispa fått løpetid og jeg merker at han stresser litt. Det har plutselig blitt mye piping om han ikke får være sammen med tispa. Noe som forsåvidt var forventa  Jeg er mye hjemme fordi jeg er student, men skal jobbe litt i neste uke. Jeg tenker da å ha med valpen i bilen, fordi der slapper han godt av og jeg ungår at han prøver å komme seg inn til henne med å prøve å skrape seg gjennom dører 
      Eneste er at jeg lurer på hvor kaldt blir for kaldt for en hund i bilen? Jeg har tykke madrasser i buret med tepper over burene og ulltepper over madrassen. Jeg har varebil så det blir ikke like varmt bak i bilen selv om jeg har mye varme på foran. Hvordan tilrettelegger dere det for hunden når det er kaldt ute?
  • Nylig opprettede emner