Gå til innhold
Hundesonen.no

Ser ikke bildene på forumet


Hannah
 Share

Recommended Posts

Vet ikke om noen andre har det samme problemet, eller om det er noe som må lastes ned eller oppdateres, men når jeg er inne på forumene, så er det ikke alltid jeg kan se bildet som ligger med innlegget. Noen ganger ser jeg bildet, andre ganger virker det som om det er noe «reklame» over bildet. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men jeg kan altså ikke se alle bildene som blir lagt med de forskjellige innleggene. Noen som vet hvorfor, og hvordan jeg kan få fikset det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Mindi said:

Det har noe med at en god del av bildene er postet gjennom Photobucket, og Photobucket tar nå betalt for tredjepartsdeling av bilder. Du ser vel noe som dette?

_UyuXzmpSleECvJk5ZUV4Q.png

Åja, takk for svar. Da var det oppklart. Men da er det jo veldig mange som bruker photobucket, for jeg ser dette bildet nesten overalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 at 10:34 PM, Sprettballen skrev:

Jeg har begynt å lasta opp mine bilder via Flickr. Har ikke opplevd at de har forsvunnet fram til nå hvert fall. Noen ganger deler jeg fra FB, og da går det ikke så veldig lenge før bildene bare er ubrukelige linker.

Hvorfor laster dere opp via slike nettsider og ikke direkte fra datamaskinen/telefonen deres? Har det noe med størrelse å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Koriander skrev:

Hvorfor laster dere opp via slike nettsider og ikke direkte fra datamaskinen/telefonen deres? Har det noe med størrelse å gjøre? 

Fordi man har en gitt mengde plass man får bruke til å laste opp bilder, og laster man opp en del så blir det fort fult. Eller, det var hvert fall sånn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Fordi man har en gitt mengde plass man får bruke til å laste opp bilder, og laster man opp en del så blir det fort fult. Eller, det var hvert fall sånn før. 

Aaah, skjønner! Det er jo kjipt. Syns det er synd med alle bildene som forsvinner fra litt eldre tråder som jeg gjerne skulle sett :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Koriander skrev:

Aaah, skjønner! Det er jo kjipt. Syns det er synd med alle bildene som forsvinner fra litt eldre tråder som jeg gjerne skulle sett :hmm:

Ja, veldig kjedelig :/ Sånn er det i min "min hund" tråd også. Derfor slutta jeg å legge de ut via FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...