Gå til innhold
Hundesonen.no

Overnatting i Drammen igjen


Guest lijenta
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Hei!

Jeg skal overnatte i Drammen igjen til neste helg. Tidligere så brukte jeg jo Renskau Gjestegård. Det er en fin plass men eier av plassen har ei søt pointer tispe som virkelig har lagt sin elsk på Niri. Denne damen får gå fritt så vi får ikke gått tur og heller ikke fikk vi sove om natta ja kna jo ikke annet enn å le men hun kom på døra selv på nattestider damen begynte å ja bli dame tipper jeg ca 6 måneder. Snakka flere ganger til eiern og til slutt hjalp det men har ikke lyst til å være kjeftesmelle en gang til. Så er det noen som vet om billig overnatting i nærheten av Drammen som jeg kan bruke fra 9 februar til 11 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Tollboden - Clarion Collection Hotel Tollboden. OK med hunder på rommet - kostet vel imi litt ekstra - og så serverer de varm kveldsmat! Kommer du sent tilbake til hotellet, setter de av mat til deg. Ikke like billig som Renskau, men trivelig. Ellers har du jo campingplassen, og et motell ved E18 et sted. Så ikke noe til pointeren da jeg var på Renskau i september, kan hende den ikke går så fritt lenger? Eller var du der senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Cocky skrev:

Kan anbefale Tollboden - Clarion Collection Hotel Tollboden. OK med hunder på rommet - kostet vel imi litt ekstra - og så serverer de varm kveldsmat! Kommer du sent tilbake til hotellet, setter de av mat til deg. Ikke like billig som Renskau, men trivelig. Ellers har du jo campingplassen, og et motell ved E18 et sted. Så ikke noe til pointeren da jeg var på Renskau i september, kan hende den ikke går så fritt lenger? Eller var du der senere?

Jeg var der i november og i januar. i januar var frøkene 6 måneder og tipper i nærheten av løpetiden hun hadde endret seg stort siden i november. Mye energi og la virkelig sin elsk på min kv så hun er snill men veldig voldsom hehe og det med en som syntes det er gøy å leke KV en som tenkte JENTE og ble en magnet i rompa hennes og ei tispe som er ei sur gammel tante hvis hun ikke får nok rom rundt seg. Så i september var vel vel tispa bare så vidt kommet. 

Jeg har endt med å leie en lielighet  3 mil fra Drammen til en grei penge. Drammen camping er vinterstengt og Hoksund camping må en ringe mellom to klslett som har passet meg dårlig san midt på dagen

Jeg har funnet en campingplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Cocky skrev:

Håper du har godt utbytte av kurset - vurderte å melde meg på jeg også :) Neste gang!

 

Det har vært en lang reise hehe såå vi roter enda men ja jeg har utbytte av kurset. Jeg startet jo på første samling syk og hunden er korssover hund hehe. Utfordringer liker vi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...