Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, februar


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sonen, hils på den nye lille sjokoladepuddingen min 

Da blir det visst ny jobb på meg, lykke-ugla fra @Raksha funker!!! Det har vært en utrolig omstendelig prosess, sånn at jeg etter hvert følte at jeg burde få jobben bare på grunn av oppmøte. Først så

Se på den fine modellen da    

Posted Images

Første sparketur ever med Nova. Hun løp løs og var veldig satt ut av denne rare farkosten, og et par ganger måtte jeg kaste meg og spark uti brøytekanten (som er høy og myk heldigvis) fordi hun bråstoppa rett foran sparken, i fart. 
Og det var tydeligvis litt skummelt med et sted som var helt stille...hun stoppa flere ganger og la på ørene og lytta...og lytta... og klanga seg litt oppetter meg, 
Jaja - hun skal nok få bli vant til litt av hvert.  :) 
Nå er Lotta ute på tur med far. Vi tør ikke ta med loppa på sparketur.... 

27332166_10155041901326761_1410181706870940025_n.thumb.jpg.73cb4d3ce3b9023f929658d27cdc908b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melvin har fått betennelse på ene øyet, håper det går over av seg selv med litt hjelp av øyebadevann. 

Jeg har vært å tatt flere blodprøver, og formen har vært elendig. Ikke at de to tingene har en sammen heng da :P

Kjøpte meg en bukett tulipaner siden jeg følte meg dårlig :aww:

Tenkte å lage muffins med appelsin og kvikklunsj, men må i såfall høre med svigermor om jeg får låne komfyren hennes. Gubben lager noe langtidsstekt/kokte greier, så vår ovn er okkupert. 

Av og til forstår jeg hvorfor mamma og hennes mann valgte å ha to komfyrer når de bygde hus :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stine skrev:

Jeg har pratet med pappaen til @Krutsi idag :D Trivelig mann :ahappy:

Han er veldig trivelig! :aww: 

men jeg kjenner jo det er litt potensielt skummelt for ryktet mitt som badass hvis du skal begynne å henge med pappa.. ??

33 minutter siden, Artemis skrev:

55 timer på NRK om Ole Einar Bjørndalen. Jippi! :D 

Mener du timer? Hva i all verden har de lagd som tar 55 timer? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Sammendrag av alle hans seiere - tror jeg :D 

 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Ole Einar, seier for seier. Det er jo noen av de :) 

Ahh.. jo, det er noen av dem.. 

Og kjempe fint at han blir hedret, men må innrømme jeg synes 55 timer hørtes veldig lenge ut for det :lol: men nå er kanskje ikke keg riktig målgruppe heller da ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Kan noen fornuftige mennesker fortelle meg hvorfor jeg ikke trenger en sånn? :whistle:

https://bamsesbollar.se/bestallningsvaror/ryska-figuriner/

Jeg synes heller du skal fortelle hvorfor du trenger en sånn. :lol:

Om det var godt å komme hjem til ullteppe, varm te og pelstøfler etter å ha stått på et forblåst jorde i -11 i en time, spurte dere? Jepp. Kjempefin markering mot bygging av en travbane midt i det beste jordbruksområdet i Malvik da. Masse folk som mente at det kunne være greit å bevare de 3% av Norges areal som er dyrkbart. Det kunne jo være at vi trenger mat i framtida også.

Nå skal Sym og jeg bare kooooose oss resten av kvelden.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Han er veldig trivelig! :aww: 

men jeg kjenner jo det er litt potensielt skummelt for ryktet mitt som badass hvis du skal begynne å henge med pappa.. ??

Mener du timer? Hva i all verden har de lagd som tar 55 timer? 

Jeg lurer på om du ikke har arvet alt fra han? Han er liksom ganske rolig og sindig, det er ikke helt det jeg forbinder med deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Einar, skudd for skudd. NRKs nye sakte-TV? :D 

 

Inne fra tur, i morra må jeg huske sokker til gamlingen om det er like kaldt. Og det er jo meldt like kaldt, så da må jeg jo huske dem! Ellers så angrer jeg nå veldig på at jeg tok ut elgkjøttet til tining til en middag som krever både mye tid og tillaging :P 

Sånn ble forresten tattisen seende ut:

27657660_10155370875981985_6217160709032

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg synes heller du skal fortelle hvorfor du trenger en sånn. :lol:

Om det var godt å komme hjem til ullteppe, varm te og pelstøfler etter å ha stått på et forblåst jorde i -11 i en time, spurte dere? Jepp. Kjempefin markering mot bygging av en travbane midt i det beste jordbruksområdet i Malvik da. Masse folk som mente at det kunne være greit å bevare de 3% av Norges areal som er dyrkbart. Det kunne jo være at vi trenger mat i framtida også.

Nå skal Sym og jeg bare kooooose oss resten av kvelden.

Akkurat det kunne jeg stått ute i -11 grader for i en time også :D 

Akkurat nå, Artemis skrev:

Jeg synes jo at dette er helt topp. :D Ikke minst herlig å få et gjensyn med mange, eh, "lekre" skidresser. :lol: :lol: 

Ja, for det er helt sikkert DRESSENE du skal se på :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0
35 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Kan noen fornuftige mennesker fortelle meg hvorfor jeg ikke trenger en sånn? :whistle:

https://bamsesbollar.se/bestallningsvaror/ryska-figuriner/

Nei, jeg tror du trenger en sånn :D 

33 minutter siden, enna skrev:

Første sparketur ever med Nova. Hun løp løs og var veldig satt ut av denne rare farkosten, og et par ganger måtte jeg kaste meg og spark uti brøytekanten (som er høy og myk heldigvis) fordi hun bråstoppa rett foran sparken, i fart. 
Og det var tydeligvis litt skummelt med et sted som var helt stille...hun stoppa flere ganger og la på ørene og lytta...og lytta... og klanga seg litt oppetter meg, 
Jaja - hun skal nok få bli vant til litt av hvert.  :) 
Nå er Lotta ute på tur med far. Vi tør ikke ta med loppa på sparketur... 

27332166_10155041901326761_1410181706870940025_n.thumb.jpg.73cb4d3ce3b9023f929658d27cdc908b.jpg

Jeg vil også ha en sånn :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Artemis skrev:

Det er helt frivillig å se på da. :lol: 

Jeg synes jo at dette er helt topp. :D Ikke minst herlig å få et gjensyn med mange, eh, "lekre" skidresser. :lol: :lol: 

Døh, er man nordmann, så må man jo se på det der! Frivillig du liksom ??

Akkurat nå, Stine skrev:

Jeg lurer på om du ikke har arvet alt fra han? Han er liksom ganske rolig og sindig, det er ikke helt det jeg forbinder med deg :lol:

:lol::lol: jeg er både eplet som falt helt ved stammen, men samtidig fløt halvparten så langt unna så overhode mulig. 

For jeg har en merkelig ro nesten uansett hva som skjer. Jeg skal litt til før jeg begynner å stresse.. men på en annen måte er jeg ikke i nærheten konfliktsky og småhissig, så den rolige sindige krutsi kan plutselig bli fyrverkeri :lol: men ja, jeg er både veldig lik foreldrene mine og samtidig veldig ulik :lol: 

men papp blir stressa han også! Prøv å møt han i jakta og han får beskjed at det er dyr der og der ?? han kjørte av støtfangeren på bilen min engang pga jakt! ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Døh, er man nordmann, så må man jo se på det der! Frivillig du liksom ??

:lol::lol: jeg er både eplet som falt helt ved stammen, men samtidig fløt halvparten så langt unna så overhode mulig. 

For jeg har en merkelig ro nesten uansett hva som skjer. Jeg skal litt til før jeg begynner å stresse.. men på en annen måte er jeg ikke i nærheten konfliktsky og småhissig, så den rolige sindige krutsi kan plutselig bli fyrverkeri :lol: men ja, jeg er både veldig lik foreldrene mine og samtidig veldig ulik :lol: 

men papp blir stressa han også! Prøv å møt han i jakta og han får beskjed at det er dyr der og der ?? han kjørte av støtfangeren på bilen min engang pga jakt! ?

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er tacoen spist, og jeg moter meg opp til å ta en liten husarbeidsrunde før jeg kan slenge beina opp i sofaen og strikke. I morgen skal jeg ut i sola og trene jakt sammen med oppdretterne til Decoy og Zoe. Blir nok ikke så mye trening pr hund mtp at det plutselig har blitt kaldt igjen, i alle fall ikke med valpen for jeg har ikke noe som dekker den lille nakne magen hennes. Bra jeg har webasto så bilen kan varmes opp etterhvert. 

Og apropos valpen så har hun bestemt seg for å rote til ørene sine, og det ligger an til at jeg får en toller med flip-ører. DET blir uvant, særlig siden de to tispene jeg har hatt til nå har hatt dasslokk-ører. Decoy sine er jo små da, men de er tykke og ligger fint. Zoe sine lå helt fint til i går. Må ha ligget i ei håpløs stilling i natt, med ørene vridd som ei tue, og bare blitt sånn. :lol: Godt jeg ikke har så stor interesse for utstilling uansett. Bare synd, for resten av valpen er veldig lovende der. Jaja, om hun blir god nok for avl mtp helse og det mentale så finnes det nok av bra hannhunder med dasslokk-ører å ta av. :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...